Vatsataudit ovat maassa turistien todellinen vitsaus.
Egyptifanit tämän kieltävät mutta kansainväliset tilastot kertovat aivan jotain muuta. Egypti johtaa ylivoimaisesti paskatautitilastoja.
Arabien tapoihin on kuulunut kautta aikain pyllyn pyyhintä vasemman käden sormin. Paperia heillä ei ole koskaan ollut. Tapa on tunnettu myös Aasiassa mutta siellä on juoksevaa vettä mitä ei hiekkadyyneillä ole.
Egyptin turistialueiden keittiöissä on juoksevaa vettä mutta se on saastunutta ja ulosteperäistä. Puhdasta vettä Egyptissä ei enää ole vaan vesijohtovesi ja viemärivesi ovat sekoittuneet. Kokit eivät käsiään pese ja hygieniapasseista kysyttäessä saa aikaan ainoastaan kuolaavan aukinaisen suun.
Ohjeet käsidesien käytöstä ovat naurettavia koska kaikki ruoat ovat ulostebakteerien saastuttamat.
Egyptiläisten pyllynpyyhintä.
8
369
Vastaukset
- pyyhiVasemmalla
Yksi tuntemani kokkipoikaraasu unohti kumman käden sormilla piti pyyhkiä.
Pyyhki sitten molemmilla. - VoiHyväJumala
Vatsataudit ovat järkyttävä ongelma Egyptissä. Kaikki matkailijat sen saavat ja tartunnat ovat ulosteperäisiä ja siten hengenvaarallisia.
Älkää hyvät ihmiset matkustako tuohon hirvittävvän maahan! - Paskatautiko
Kaikki saa!! Oikeesti?? Itse olen siellä ollut jo 7 kertaa enkä kertaakaan ole saanut minkäänlaista vatsatautia. Viime kerralla samassa seurueessa meitä oli 16 hlö, kukaan EI saanut minkäänlaista vatsa vaivaa. Kaikkea syötiin ja vessapaperia käytettiin...
- Huhupuhetta
Itsekin jo kuusi kertaa Egyptissä käyneenä en ole koskaan mahataudista kärsinyt eikä kyllä kukaan matkaseurueestanikaan. Jos itse ei osaa pitää käsihygieniastaan huolta niin ehkä syytä katsoa vain peiliin mahataudin saatuaan.
- Tinse100
Vajaa pitää olla jos Egyptiin lähtee. EIkö mitään parempaa löytynyt vai onko vaan niin perseauki?
- Perustelujakaivataan
Mitä vikaa Egyptissä on sinun mielestä??
- Paskatautiko
Jotkut eivät menisi toista kertaa thaimaaseen toiset eivät menisi canarialle ja toiset ei egyptiin. Jokaisella omanlainen kokemus. Esim huonolla tuurilla saat ekalla reissulla vatsataudin niin jatkossa skippaa egyptin pois valikoimasta juurikin tämän takia. Mitenkäs kun sairastuu kotisuomessa vatsatautiin....pitääkö silloin muuttaa suomesta pois...
Itse egyptissä monesti olleena aion jatkossakin mennä, varmasti lämmintä ja ystävällisiä ihmisiä.
Terv. Ei perseaukinen :)
- PikkulintuPaskalla
Kaikki saavat Egyptissä paskataudin, se on pomminvarmaa.
Tällä palstalla hirnuvat tollot Egyptifanit kyllä sanovat ettei vatsatauteja ole.
Valehtelevat; syytä en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839