Uskokaa mua, kun olin nuori joku rakensi mulle eri identiteetin. Nyt mua estetään pääsemästä vale identiteetistä eroon. Ne laittaa mut mielisairaalaan jos koitan olla oma itteni
kaksoisidentiteetti
3
99
Vastaukset
- jumalataustalla
Lapsenahsn kaikille rakennetaan sellainen identiteetti, mut se on vain väliaikainen kyhäelmä. Oikea minä on sen takana. Älä luulekaan et joku sun nykyinenkään persoona olis oikea minä.
Oikea minä ei ole mikään tällainen persoona, mitä ihmiset kuvittelee. Me vain käytetään näitä identiteettejä ja leikitään näytelmässä. Mä tajuan näytteleväni, mutta kun kuinkahan moni muu tajuaa tän ? - jatkoaseuraa
Eli tarkoitukseni on sanoa, että ainakin itse käytän lapsena rakennettua identiteettipersoonaa ns. tuttujen seurassa. Kotona yksikseni ollessa olen oma itseni, eli ihan persoonaton. Tyhjä. Pelkkä olija, jolla ei ole persoonaa ollenkaan. Tää on mun arkipäivää, olla kotoisasti kotona ja muualla mulla on tällainen tekoidentiteetti, siis ihan maallinen ja tavallinen.
On rentouttavaa olla himassa ilman rakennettua tekopersoonaa! - lacko
Onko nykyinen jotenkin huonompi? Ehkä on helpompi antaa asioiden olla kuin on, vai...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!932194- 841945
- 511523
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481476- 1521450
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481364Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441284Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261146Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251074- 1061070