Mulla on Eva green merkkinen ompelukone, millä en oo nyt vuoteen ommellut, mutta nyt vihdoin kun taas tuli käyttöä sille, koneen käsipyörä ei toimi! Oon yrittänyt painaa polkijasta kevyesti ennen pyörittämistä, mutta kone pitää vain ihmeellistä ääntä ja pyörä liikkuu vain väkisin :( konetta ei oo varmaan ikinä öljytty, mutta koska ohjekirjakin on hukassa, sitäkään en osaa tehdä, koska en tiedä minne sitä öljyä pitäisi laittaa. Osaisiko joku siis auttaa tän ongelman kanssa tai tietäisi mistä netistä löytäis tän ohjekirja?
Apua!! Auttakaa ompelukoneen kanssa
toivotonn
2
1585
Vastaukset
- evatar
Varmaan öljyn puute ,katso onko langan pätkiä esim. puolassa, puola hyvin kotelossaan ja sivussa olevat "väkäset" kohdallaan ne joskus liikkuu alas ja se lukkiutuu.Minulla on Eva M270 en sieltä mitään apua saanut, l
- Anonyymi
saakohan ko. evaan farkkuneulaa 100:sta siis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865327- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032106- 351921
- 331854
- 461813
- 571714
- 191663
- 191627