benelli 828U

benelis

itselle tulossa kyseinen malli ja kaipaisin kokemuksia kyseisestä mallista ja antaako hyvät kuviot lähes mille patruunalle vain??

12

746

Vastaukset

• Terve.

Joko olet aseen saanut ja ehtinyt sitä testaamaan?

• Sain ja koe ammunnat ammuttu. Rekyyli miellyttävä. Uudelleen kohdistus maaliin ekan laukauksen jälkeen yllätti. Ejektorit tuntuu tosi varmatoimisilta, näyttää jämäkille. Komia pyssyhän se on. Itellä silver malli. Panoksia ja kuvioita en ole kerinnyt viellä testaamaan. Tämä malli on kyllä semmonen ettei muuta haulikkoa tarvikkaan kun pystyy muokata tosihyvin mieleiseks. Tuohonsaa tällä hetkellä synteettisen perän, Rafaellon tukki.

• Winchester long beard XR 12/76 antaa loistavan kuvion. Parhaiten käyvä jonka olen löytänyt.

• Kyyhky, vesilintu ja kanalintu kokemuksella kerron, että ylivoimaisesti paras päällekkäinen jolla olen ampunut. Kevyt, silti tasapainoinen ja pieni rekyylinen.
      B & p Mythos 12/76 sopii myös hyvin, ainakin tähän mun aseeseen.

• Mulla löytyy 2v ajalta kokemuksia kyseisestä aseesta. Miinusta-Ejektorit toimii millon huvittaa. Kuvioiden löytämisen vaikeus omilla suppareilla. Metalli osissa tuntuu ruostepilkut kukkivan melko herkästi, jos vähänkään kosteutta ottaa. Plussaa - muuten täydellinen.

• Jaa että kuvioiden kanssa oli hakemista. No hait kuitenkin etkä luottanut kuulo puheisiin.
      Ruostumista en ole havainnut ja ase on ollut kelissä kuin kelissä. Kenttä olosuhteissakin jolloin kosteus on aina läsnä.
      Alapiipun ejectori tökkii välillä. Kevyillä latauksilla. Siis radalla....

• Ei tuon hinta luokan pössykässä pitäs ejektorien tökkiä, ihan sama minkälainen patruuna kyseessä,
        mutta merkeistä ja benellin malleista muut mukaan lukien olen vuosien saatossa nähnyt muutamien NS. kalliiman hintaluokan aseissa toiminta häiriöitä enempi ja vähempi.
        Ei se hinta kaikkea kerro.
        Se ase mikä maksoi 15vuotta sitten 1500e niin tänä päivänä se maksaa 2500e ja laatu huonontunut /toiminta häiriöt lisääntyneet. mm. puolari benellit ja päälpiip. beretat. Nämä havainnot olen tehnyt ampumaradalla.
        Voihan se olla että olen nähnyt vain ne maanantai kappaleet siellä...

• Toi ejectorin "tökkiminen" loppui itsestään . Parin sadan laukauksen jälkeen.
      Ruostumista en ole havainnut. Hyvät kuviot ja upotukset löytyi helposti ja vielä aika halvoista patruunoista.
      Säätöpaloilla sain aseen sopimaan loistavasti.
      Aseen huolto on lapsellisen helppoa. Laukaisulaitteen saa pudotettua käteen nopeasti ja helposti. Ei tarvi tukkia irrotella.
      Vaikka halpishaulikko tyypit sanoo mitä tahansa, on tää upea ase.

• Mulla meni kyseinen ase tori. fi kiertoon. Muuta ollu kun ongelmaa tuon aseen kanssa. Ejektorit ei pelaa, ja liipaisin jumii välillä täysin. Surkea kapine hintaisekseen. Beretta 690field1 tuli tilalle, ja ihan toista maata kun benelli

• Et sitten korjauttanut vikoja takuuseen? Jos oli vanha ase, niin sehän oli rikki eikä rikkinäisellä kannata tuhertaa. Kyllä seppä tuolaiset viat saa poistettua.

• Anonyymi kirjoitti:

Et sitten korjauttanut vikoja takuuseen? Jos oli vanha ase, niin sehän oli rikki eikä rikkinäisellä kannata tuhertaa. Kyllä seppä tuolaiset viat saa poistettua.

Ase kävi maahantuojalla takuu huollossa. Pelasi takaisin tulon jälkeen ~150laakia, jonka jälkeen alkoi ejektori ongelmat uudestaan. Ruostumiseen eivät ottaneet kantaa. Rauta kuulema ruostuu. Ei ole ainakaan franchin tai baikalin puolarissa vielä rauta alkanut saman reissun aikana kukkia🙄 Nujutkoot uusi omistaja vikojen/maahantuojan kanssa.

• Kun lukee kirjoituksia kyseisestä aseesta rapakon toiselta puolen, voisi tehdä päätelmän, että aseessa on vielä paljon lapsen vikoja. Vähän samaa kastia kun surullisen kuuluisa Sbe3...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
      Maailman menoa
      369
      8852
    2. Sofia ja Stefan, niin suloisia yhdessä

Stefan ja Sofia kävivät yhdessä kuntosalilla ja Stefan ylpeänä kuvasi rakastaan. Mahtaa olla Stefanille helpotus, kun voi olla julkisilla paikoilla na
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      4100
    3. Sofia oli astiaostoksilla

Vähänkö söpöä, kun oli ihastelemassa astioita kaupassa. Minusta hän on niin symppis ja luulisin, että osaa iloita monista asioista aidosti. Onhan Bam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1788
    4. Kuinka keskustella rikoksista Suomi24:ssä

Hei kaikille! Suomi24 on aina ollut paikka, jossa keskustellaan laajasti monenlaisista aiheista. Uutiset, ihmissuhteet ja elämän koko kirjo näkyy pal
      22
      1485
    5. Loiseläjä Sofia

kuvailee itseään Martiinan vanhassa asunnossa jossa Martiinan ostamia mattoja, kylpyammekoriste yms. Eikö tolla moukalla ole MITÄÄÄN suhteellisuudenta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1235