kertokaa viisaammat

MmlaR

Tuli ulosotosta kirje:ennakkoilmoitus missä maininta ulosmittauspäivöstä ja kellonaika.Miten homma menee jos tilillä ei ole rahaa ja jatko? Minulla tulossa tästä työpaikasta vielä yksi palkka koska olen vaihtamassa työpaikkaa?

11

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3436346

      Seuraavaan työpaikkaan (joku aika siitä sitten kun aloitat) menee maksukielto ulosmittauksen johodosta, ei sen kummempaa.

    • KohtiUusiaOnnettomuuksia

      Maksuhäiriömerkintä 3v. Älyttömät ylimääräiset maksut/kulut.
      Muutaman kuukauden päästä ruvetaan ulosmittaamaan 1/3 palkasta.....ja kierre on valmis.
      Itsellä kestänyt maksaminen 10v vaikka alkuperäiset summat olleet suhteellisen pieniä maailman mittakaavassa.
      Ensin maksoin helvetillisellä ylityömäärällä 3 vuotta n.7000€ velat pois. 3vkoa tästä tapahtui vesivahinko (2008) ja sain potkut töistä.
      Vesivahingon kustannukset nousivat yli 50000€, josta kertyi omavastuuosuudeksi 13000€. Jouduin uuteen velkahelvettiin!
      Pätkätöistä kun sai aina muutaman tonnin maksettua ja jouduin työttömäksi, niin johan aina sinä aikana kerkesi tulemaan tonni-pari korkoja ja taas lähtöpisteessä.
      Nyt 2016 olen velkani maksanut, koska sain pienen perinnön. Tosin nyt pitäisi keksiä millä maksan perintöverot.
      Maksujärjestely onnistuu verottajan puolelta 2v maksuajalla, mikä tekee 3500 veroilla n.155€/kk.....millä helvetillä sen maksan, kun nyt ei jää palkasta (vakityö tällä hetkellä) edes niin paljoa 4 henkisen perheen RUOKAAN. En käytä edes alkoholia, joten mihinkään turhaan en käytä rahojani...en muista koska olen itselleni uusia verkkareita ostanut. Kahdet löytyy, mutta molemmat täynnä reikiä!
      Kyllä tämä on täysin perseestä koko elämä! Oikein pelottaa, jos joskus on varaa ostaa kaupasta sitä ruokaa, mitä haluaa, eikä sitä mihin on varaa, niin varmasti tapahtuu joku suurempi onnettomuus...lentokone tippuu päähän tai perheelle käy huonosti.
      Mutta älä vaivu synkkyyteen, toivottavasti sinulle käy paremmin.

    • Aloittajalle. Olet ilmeisesti saanut kutsun saapua ulosmittaustilaisuuteen uo-miehen kansliaan. Tuona päivänä ja kellonaikana käytte läpi velka-asiaa uo-miehen kanssa ja sovitte siitä miten velkaa aiotaan hoitaa. Samalla katsotaa velallisen omaisuus yms. Tuohon tilaisuuteen kannataa siis mennä. Antaahan se hyvän vaikutuksen siitä että velallinen haluaa hoitaa velkaongelmansa. Jos et mene, niinkuin aika monet, niin uo-mies tekee sen minkä laki antaa myöden omatoimisesti.

      • turhaaminäheilun

        Täysin turhaan mennä ulosmittaustilaisuuteen, se on vain oman ajan hukkaamista. Mitään hyötyä sinne menemisestä ei ole. Koska ulosottomies tekee sen minkä laki antaa myöden menet tai olet menemättä ulosmittaustilaisuuteen.

        Ulosottopäätös on tehty jo ennen ulosmittaustilaisuutta. Itse tilaisuus on lain pakkottama muodollisuus.


    • Alkup

      Se ulosmittaus tänään enkä todellakaan mene sinne nämä liki 10v vanhoja juttuja.Minulla huomenna se isompi palkka lomarahoineen,ei kai ulosotto siihen vielä ehdi?Seuraava työ missä tulot epäsäännölliset;oliko niin ettei silloin ole edes suojaosuutta?

      • 5rgfd

        Eli siis kymmeneen vuoteen et ole maksanut velkojasi, eikä nytkään asian hoitaminen kiinnosta vähääkään?

        Onneksi meillä on koko ulosottoinstituutio juuri kaltaisiasi venkuloita varten.


      • Htjhvk

        Huomenna sitten välittömästi vaikka aamuyöllä pankkiautomaatille nostamaan tili tyhjäksi niin vouti ei ehdi viemään mitään.


      • älähänhätäilepätkä

        Mitä valitat 5rgfd?
        Sullahan on vielä 5 vuotta aikaa saada rahasi. Parhaassa tapauksessa 10 vuotta. Sitten vasta velat vanhenee.
        Joten ota ihan rauhallisesti. Vai loppuuko tililtä rahat kun on tullut lainattua rahoja sinne ja tänne, ottamatta selville voiko kyseisillehenkilölle yleensä mitään lanata?
        Jos niin on, olet itse syyllinen ahdinkoosi.
        Joten ei mitään kiirettä maksamiselle.


    • Ddd11

      Sanoppa muuta ja perintötoimistot rikastuu,kaikki velka ei ole ketkuttelua ei asiat ole niin mustavalkoisia.

      • Ei_tajuu

        Mikä on perintötoimisto?


      • jepulis120

        Ha.haa siis perintätoimisto:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12858
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8444
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7450
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      353
      2529
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2274
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1967
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1520
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1510
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe