Onnea tarvitset jos aiot saada pitkänkin toimivan suhteen Typykän kanssa.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016093022394042_vi.shtml
Onnea vaan Danny
7
74
Vastaukset
No niin ,siel se eerikakin puristelee ison deen löysiä periä .
No eiköhän tuo ole heidän oma asiansa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001272444.html
Mielenkiintoista luettavaa maahanmuuton ja sotien lomassa, kuten nämä kyyhkyläiset ja nyt vielä ulkomuodon arvostelua toimittajalta jolla olisi peiliin katsomisen paikka. :)
Toivottavasti kivaa kestää pitkään Dannylla ja Eerikalla. En ole kateellinen, on raskasta yrittää pysyä yli 50-vuotta nuoremman tyttösen vauhdissa.- kesi.vä
Toivotaan ettei tyttö jossain elämänsä vaiheessa kadu menettämään aikaa rusinan kanssa. Elämä kun on lyhyt.
Dannyllehän kaikki on plussaa.Ei ole Dannyllekaan pelkkää plussaa, minua ainakin huvittaa, pelkästään. Tyttö minua vähän....😆
Onkos Dannyn elämänkerta milloin ilmestynyt, jos on jatko-osan aika.
Eerikaltakin voi olla tulossa.
Näinhän niitä kirjoja kaupitellaan, Aino-Kaisakin avautui ilmestyvästä muisteluteoksestaan.
Kuinka haukkui/haukkuu Magnarin, Virpin ja Riitta-Liisan, ehkä muitakin ikäviä ihmisiä.
.Mikä juttu ja päähänpinttymä se sellainen on, että suhteen aina pitäisi olla pitkä? Ei kai kukaan sydänsurujakaan halua, mutta jos niiden pelossa eläisi, niin ei kenelläkään olisi minkäänlaista vipinää.
Miten olis sellainen "sunkanssaonkivaollajustnyt"-suhde?
Tolle ukolle mitään pitkää suhdetta ehdi enää tullakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804