Suositelkaa sähköpostilaatikkoa.

Postilaatikontarvitsija

Jossa on paljon tilaa.

Ei Gmailia.

Kiitos.

25

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E.J.Snowden
    • kjjhhggff

Gmailia parempaa selainpostia ei ole.
      Paitsi liittymäoperaattoreiden sähköpostit.

• fnasjfj

Ota paikallisen operaattorin. Helpompi rähjätä vioista.

• Postilaatikontarvitsija

Kiitos suosituksista.

Slaatikko onotettu käyttöön.

• Postilaatikontarvitsija

Siis OTETTU käyttöön..

• hohjaa
        Postilaatikontarvitsija kirjoitti:

Siis OTETTU käyttöön..

Voihan se OTTAA käyttöön, mutta sen säännöllinen KÄYTTÄMINEN on huomattavan hankalaa.

Jos et usko, lue hetki valituksia käyttäjiltä - äläkä kuvittelekaan, että tilanteeseen tulisi mitään parannusta. Ehei, samanlaista se on ollut aina. Suomi24-postissa virhetila on normi, ja normaali toiminta poikkeus.
        http://keskustelu.suomi24.fi/suomi24

• q-kaksi
        hohjaa kirjoitti:

Voihan se OTTAA käyttöön, mutta sen säännöllinen KÄYTTÄMINEN on huomattavan hankalaa.

Jos et usko, lue hetki valituksia käyttäjiltä - äläkä kuvittelekaan, että tilanteeseen tulisi mitään parannusta. Ehei, samanlaista se on ollut aina. Suomi24-postissa virhetila on normi, ja normaali toiminta poikkeus.
        http://keskustelu.suomi24.fi/suomi24

Pystyykö suomipostia käyttämään IMA-protokallan avulla?

• 18plus11

Olen käyttänyt 20 vuotta Hotmailia, joka on toiminut kuin junan vessa, vaikka Microsoft sen jossain vaiheessa osti itselleen.

Sitä en kyllä tiedä kuinka tilava se on.

• ms-lukee-ja-kump

Samanlainen kuin Gmail, eli NSA pääsee suoraan käsiksi postiisi. Kannattaa ottaa osoite jostain muualta kuin yhdysvaltalaisilta yrityksiltä, ihan lakisyistä.

• ei-iso-riski
        ms-lukee-ja-kump kirjoitti:

Samanlainen kuin Gmail, eli NSA pääsee suoraan käsiksi postiisi. Kannattaa ottaa osoite jostain muualta kuin yhdysvaltalaisilta yrityksiltä, ihan lakisyistä.

Kryptaan suurimman osan viesteistäni suomeksi, jota aika harva jenkki ymmärtää.

• 102030405060
        ei-iso-riski kirjoitti:

Kryptaan suurimman osan viesteistäni suomeksi, jota aika harva jenkki ymmärtää.

Googlen kääntäjä kääntää sitä yllättävän hyvin ilman ihmistäkin.

Mutta sama se sille. Riippuu mihin spostiasi käytät. Minun käytössä esim. ei juuri haittaa tuo vaikka sen joku lukisikin, jossei nyt ihan kaikki maialman ihmiset lue.

• yllättävänhyvä
        102030405060 kirjoitti:

Googlen kääntäjä kääntää sitä yllättävän hyvin ilman ihmistäkin.

Mutta sama se sille. Riippuu mihin spostiasi käytät. Minun käytössä esim. ei juuri haittaa tuo vaikka sen joku lukisikin, jossei nyt ihan kaikki maialman ihmiset lue.

No edellinen kaverilleni lähettämäni sposti koskien huomista illanviettoa kääntyi googlen translaattorilla näin: That one event keissi, when it is not known whether the option boxes outfit.

Mitä siis kirjoitin?

• yllättävänhyvä kirjoitti:

No edellinen kaverilleni lähettämäni sposti koskien huomista illanviettoa kääntyi googlen translaattorilla näin: That one event keissi, when it is not known whether the option boxes outfit.

Mitä siis kirjoitin?

Tuskin NSA ihan Google-kääntäjää käyttää. Itse pidän melko naiivina kuvitella, että suomenkielisten viestien tulkitseminen olisi supervallalle mikään ongelma.

• heti-hommiin
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

Tuskin NSA ihan Google-kääntäjää käyttää. Itse pidän melko naiivina kuvitella, että suomenkielisten viestien tulkitseminen olisi supervallalle mikään ongelma.

NSA:llahan saattaisi olla avoimia työpaikkoja suomentaitoisille.

• sendmail

Oma palvelin(tietenkin ubuntu siihen). Voit itse vapaasti määrittää kapasiteetin.

• parikyssää

Mikä pääte tulee postiosoitteeseen omalla palvelimella? Joki vaikeasti muistettava ip-osoite? Entä jos on dynaaminen osoite joka vaihtuu?

• parikyssää kirjoitti:

Mikä pääte tulee postiosoitteeseen omalla palvelimella? Joki vaikeasti muistettava ip-osoite? Entä jos on dynaaminen osoite joka vaihtuu?

No, verkkotunnuksia saa noin kympillä vuodessa. Sitten tarvitaan sellainen palvelu, jonka avulla voi päivittää verkkotunnukselle uuden ip-osoitteen aina sen vaihtuessa (maksuton) ja lisäksi sellainen palvelu, joka ohjaa sähköpostit johonkin operaattorilla avoimena olevaan porttiin, koska TCP-portti 25 on kuluttajaliittymissä suljettu.

Oman sähköpostipalvelimen ylläpitoa ei voine kuitenkaan suositella henkilölle, joka kysyy "Apua aloittelijalle" -palstalla sähköpostipalvelun tarjoajaa.

Jäi vähän epäselväksi, mikä on aloittajan tavoite. Massavakoilun välttely?

• asf34
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

No, verkkotunnuksia saa noin kympillä vuodessa. Sitten tarvitaan sellainen palvelu, jonka avulla voi päivittää verkkotunnukselle uuden ip-osoitteen aina sen vaihtuessa (maksuton) ja lisäksi sellainen palvelu, joka ohjaa sähköpostit johonkin operaattorilla avoimena olevaan porttiin, koska TCP-portti 25 on kuluttajaliittymissä suljettu.

Oman sähköpostipalvelimen ylläpitoa ei voine kuitenkaan suositella henkilölle, joka kysyy "Apua aloittelijalle" -palstalla sähköpostipalvelun tarjoajaa.

Jäi vähän epäselväksi, mikä on aloittajan tavoite. Massavakoilun välttely?

Soneran kiinteissä liittymissä portti 25 sisäänpäin on auki, ulospäin postit joutuu kierrättämään käyttäen mail.inet.fi palvelinta smart relayna. Lisäksi soneran IPt on hyvin pysyviä, ei vaihdu ikinä jos laite pysyy samana eikä ole pitkään irti verkosta. Eli soneran kiinteässä esim. ADSL tai VDSL liittymässä voi pitää hyvin sähköpostipalvelinta.

Elisalla portti on kiinni joten siellä ei voi pitää spostipalvelinta. DNAasta en osaa sanoa. Ja olikohan Suomicomilla liittymiä saatavilla sitten ihan kiinteällä IPllä kuluttajillekin.

• 102030405060

Microsoftin Hotmail / outlook.

• ymailman

Itse käytän Yandex.mail:ia kolmatta vuotta, kohta neljä vuotta täynnä ja palkinnoksi tulee taas lisää tallennustilaa. :) Tosin enpä tartte, kun en säilyttele posteja.

Toimii todella hyvin ja käyttöliittymä on selkeä. Suomennettu ei ole, mutta kaikki Suomen peruskoulun käyneet osaa jonkin verran englantia.

Yandex.Disk ilmoittaa tällä hetkellä kooksi 13GB. En muista mitä se oli oletuksena.

Kakkos postina käytän GMX:ää. Niille ei tärkeille jutuille. Ja palautus osoitteena. Ei taida sekään olla käännetty suomelle. GMX tuputtaa mainoksia mutta toimii ihan kivasti. Kokoa en muista, kun käytän sitä todella harvoin.

Jos jokin vakoilu pelottaa, niin valitse jokin muu. Itsellä ei kiinnosta moiset. Sinäpähän tutkikoon ja vaikka "analisoikoon" viestit. Mahtaa niillä kiinnostaa montako CD/Vinyyli/Kasettia/digitaalista äänitettä olen ostellut ja mistä. Miksi tilaan paljon paketteja ulkomailta jne...

• kkjjhhggf

Venäläinen Yandex.mail on totaalisesti FSB:n valvonnassa.

• NoobiNoobibums
        kkjjhhggf kirjoitti:

Venäläinen Yandex.mail on totaalisesti FSB:n valvonnassa.

Ja hyvin todennäköisesti myös Venäläisten itsensä valvonnassa.

• Käytän Yahoon laatikkoa, vaikka salasanat olivatkin jaossa;).

• mällikäsinen

itse taannoin muutin yahoo sähköpostin salasanaa, tuli joku kehotus
      se varmaan liittyi tuohon tietovuotoon

pitäs kyllä uusia koko sähköposti sinne silti jos tarvin enää, jotain bulk mailia eli roskaa tulee jatkuvasti ja tullut.. jotenkin se harmittaa, vaikka meneekin sivuun, en tykkää että olen jossain roskaposti listoilla

gmailissa oli sama aikoinaan, siihen auttoi kun tein uuden gmailn, ei ole tullut YHTÄÄN roskapostia

luultavasti vanhemmat gmail ja yahoo sähköpostit levitti liikaa käyttäjien sähköposteja mainostajille?

GMX. com tuntuu kyllä hyvältä, olen sinne avannut useitaki sähköposteja

• näinlienee

niin tuo gmx on sikälikin hyvä että sen saa liitettyä thunderbird aika hyvin, automaattiset asetukset löytää joten tarvii vain osoitteen ja salasanan itse lisätä
      ja hieman tarkistaa thunderbird asetuksia sitten tilille oman maun mukaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      563
      4844
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3871
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2372
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2263
    5. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      122
      1660
    6. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      89
      1598
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      75
      1421
    9. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      86
      1374
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1174
    Aihe