suositelkaa kuljetuspalvelua lentokentältä hotelliin, joka sijaitsee Rodoksen kaupungissa. Ottavatkohan normaali henkilöauton kyytiin kun meitä on kaksi aikuista ja 3 lasta, joista nuorin 10v? Vai pitääkö olla minibussi tms.?
Kuljetus lentokentältä hotelliin
5
396
Vastaukset
- nopeasti
2 kpl takseja suunta 25e kpl.
Käytän itse matkanjärjestäjän käyttämiä yhteyskuljetuksia, jotka varataan jo matkaa tilattaessa. Pidän sitä kohtuu edullisena ja vaivattomana ratkaisuna (n. 20e/edestak). Jos sietää pientä odottelua kentällä. Omatoimi-matkailijat tietysti joutuvat itse järjestämään omat kuljetuksensa (taksi/vuokra-auto). Mutta he osannevat varmaan siihen myös varautua asianmukaisesti?
- Kalisperakallis
Kysäisehän hotellilta, voivat järjestää isomman auton ja ei ole kallis.
- Tekstaillen
Ottaisin taksin lentokentältä. Pääsee suoraan hotelliin ja samoin pois lähtiessä. Jos matkalaukkunne mahtuvat takakonttiin niin sovitte samaan taksiin.
Muutenkin takseilla ajo on siellä turvallista, on vakiohinnat eikä tarvitse tingata. - Luostari
Ehdottomasti taksi. Olet perillä ennen muita ja vältät ruuhkan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188