Kiinnostaisi käydä tutkimassa urban exploration -hengessä hylättyjä paikkoja Sotkamossa. Olisko teillä tietoa tai vinkkejä paikoista?
Esim. Ruosteinen.com - blogissa on esitelty Etelä-Suomen kohteita.
Autiotaloja, hylättyjä rakennuksia yms.
11
2655
Vastaukset
- rokkiraikaa
Muska Babitzin. Krokotilirock.
- kirkasammybolshoi
Mahtaako olla siel venäläisten rivitaloisa mitää elämää vuosikausiin tyhjiä oleet,ryssät russakat lähteneet,,,
- rakkiroikaa
Muska Babitzin. Krokotiilirock.
Voe, minnuohi kiehtoo ränsistymmään peässeet paekat.Kaenuu on täönnä pikkusta, harmaata mökkie laoat ikkunoessa.
- vaihtolavavile
Mahtaako sielä katinkullas olla mitään toimintaa oliko maahan muttajia täynnä uiskentelee ja heittelee jööttejä pitkin seinii.
- rakkiroikaa
Muska Babitzin. Krokotiilirock..
- Tietäjä666666999
Käyppä tällä sivustolla saattaisi olla apua kniexp.org
- Talotvaan
Eipä niihin autiotaloihin ole lupaa siltikään mennä kenelläkään ilman maanomistajan lupaa.
- Anonyymi
On se vanha saha
- Anonyymi
Mielenkiintoista puuhaa, olen katellut videoita. Ja kyllä niihin taloihin saa mennä sisälle jos on ikkunat rikottu ja ovet auki! Mitään omistajan lupaa tarvii; nehän on hylättyjä taloja!
- Anonyymi
Muska Babitzin. Krokotiilirock.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372