Erittäin harvoin näkee 125 hv version käytettynä myynnissä. Eikö kukaan muu kuin minä ole halunnut sellaisen? Olen ajanut 80, 100 ja 125 hvllä ja kyllä 125 hv oli hauskin.
Fiesta 125 HV
16
435
Vastaukset
- ostaUusi
Kumma juttu kun tehokkain on hauskin?
- xxxccc
140 hv on tehokkain. Mutta et vastannut kysymykseen; miksi 125 hv ei ole ostettu enempää? 100 hv löytyy pilven pimein...
- FordSod
Kyllä olet oikeassa. Tehokas moottori on auton tärkein tekijä.
- Kökkköä
Ei tuo fiesta liiku sillä ST 215heppasellakaan yhtään mihinkääm. Mountune version testasin joskus ja odotukset oli suuret. Todella laiska ja täys kivireki. Ajettavuudeltaan todella paska.
- xxxccc
Odota ensin että saat ajokortin 😂
Tosiaan,onkohan sulla ressukalla edes korttia että voisit ja saisit laillisesti edes vertailla tieliikenteessä (215Hv:n ST FIESTAA)? mihinkään saman vertaiseen eri merkkiseen..
- VROOMMtsiiiVROOOMM
Osta samantien 1.0 165hv/245Nm Montune versio!!
Kohtuullisilla kilometreillä ja tehdas takuulla!!!
http://www.nettiauto.com/ford/fiesta/8324973- xxxccc
Hieno yksilö 👍 mutta autoni on vain 8 kk vanhaa. Kun vaihdan niin seuraava on joko 140 hv tai sähkö-Fiesta...
- liikaako
Kestääkö kytkin?
- pikkuvoortti
Kokemukseni mukaan syy 125-hevosvoimaisten vähyyteen liikenteessä löytyy autokaupoista.
Autokaupat ovat panostaneet 80- ja 100-hevosvoimaisiin vaihtoehtoihin, molempia löytyy useimmista liikkeistä suoraan hyllystä käytännössä viikon toimitusajalla ainakin suosituimpana värinä, useimmiten vielä jonkinlaisena pakettitarjouksena talvirenkailla ja kaksilla alumiinivanteilla.
Kun itse ostin Fiestaa, Tampereen Autokeskuksen myyjä ei edes maininnut muista kuin 80- ja 100-hevosvoimaisista vaihtoehdoista, vaikka edes hintaero 100- ja 125-heppaisen välillä ei ole mikään tolkuton. Olisikohan niin, että kun liikkeet ostavat varastoihinsa suuria määriä noita pienempitehoisia, saavat he niitä tehtaalta hieman listahintaa edullisemmin ja pystyvät myymään vähän paremmalla katteella kuin asiakkaan yksittäin tilaamat autot? Samalla automyyjille kertyy painetta hankkiutua eroon liikkeen varastoon ostetuista autoista, ja muut vaihtoehdot saatetaan taktisesti jättää mainitsematta, ellei asiakas niistä erikseen aktiivisesti kysy.
125-heppaiseen päädyin minäkin, eri liikkeestä tosin ostin, kun sain sieltä paremman tarjouksen vaihdokistani.- xxxccc
Olet varmasti oikeassa. Itse odotin 3 kk ennen kuin autoni saapui. Vastaus alla olevaan viestiin; automaatti saa vain 100 hv versioon.
- enjaksakaivaa
Saakos 125 heppasta automaatilla?
- F150
Vain viissataa heppaisena!
Onko siinä sitten minkä verran järkeä hommata Fiesta tehtaan vähän piristämällä koneella automaattina?
- wiuhhhh
mul 1.1 litranen valencia ärjyy konepellin alla ja maisema vaihtuu.
145r13 kumit ihmeissään ku oikean jalan suoristaa. - varmastiostan
Kesällä uusi Fiesta http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000004891074.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla724408- 582945
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä142548Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162405Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861751Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81496Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t1941312Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu801223- 861191
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui27894