Kaverini jonkin asteen psykopaatti?:(

16vtyttö

Hei!
En tiiä onko tää oikea paikka kirjoittaa tästä, mutta kirjoitan kuitenkin.
Sanotaan kaverinia nyt vaikka Annaksi.(Muutettu nimi)
Anna on 16 vuotias, kaunis ja hyvin koulussa menestyvä ihana tyttö. On kaikkien kaveri tms. Annassa on kuitenkin se toinen puoli. Anna on aina ollut hyvin suorasanainen ja itsenäinen. Lisäksi Anna ei oo koskaan ollut mitenkään avoin, ei puhu omista asioista, eikä näytä tunteita. Sulkee KAIKKI asiat sisälleen. Anna ei myöskään oo mikään empaattisin ihminen. Suoraan sanottuna sitä ei kiinnosta muiden ihmisten tunteet. Annalla on myös aina ollut tosi vaikee sanoo anteeksi, ei se ees tyyliin koskaan oo ees sanonut sitä. Pienenä kun katottiin upponallee se vaan kylmän viileästi sano et tekee mieli hakata ja tappaa tuo nalle kun se on niin tyhmä. Ja monista muistakin asioista se sano noin, ihan oikeista ihmisistäkin. Ja vieläkin. Se ei tykkää yhtään lapsista tai vauvoista. Se vaan sano joskus että aina kun joku taapero kävelee sen eteen sitä tekee vaan mieli tönästä se maahan et se kaatuu ja alkaa itkee. TAI et sitä tekee mieli heittää se seinää. Okei välillä se sanoo aika sarkastisesti, mut silti. Läppääkin se välillä heittää tällasista asioista. Annalla on ollut jonkin sortin aggressio (ei oo mitään diagnoosia tehty, mutta ei se mitään muutakaan voi olla) 5-7lk, siis niinä vuosina sen kotona ovet vaan paukku ja huuto kuulu. Anna oli tosi aggressiivinen sen perhettä kohtaan ja kiusas pienempiä ja sen äiti joutu monesti kokonaisia iltoja rauhottelee sitä. Sen vanhemmat meinas monta kertaa hakee apuu. Annalla ei totellu ja sankiot EI auttanut. Ei oo koskaan auttanu. Mitään syytä tähän ei ollut, eikä kyse todellakaan ollut pelkästään murrosiästä. Anna on myös aina ollut tosi kiero ihminen. Varsinkin ennen se valehteli ja puijas tyyliin kaikesta. (Nämä kaikki asita tässä tekstissä on siis ilmenny vaan sen kotona ja pään sisällä, muualla se on aina ollut ihan oma itsensä ja reilu kaveri kaikille)8 lk oli sellanen ns välivuosi, sillä meni ihan ok kotona. 9lk KAIKKI MUUTTU. Anna ei näyttäny tunteitaan edes kotona. (Nyt puhun sen kaikista viha ja suuttumus tunteista, muita tunteita se ei nyt koskaan oo hirveesti näyttäny) Se vaan kaikki piti sisällään ja yksin kärsi. Voi vaan kuvitella, kuinka paljon sen siällä on jyllännyt tunteita. Varastelu alkoi, ei mitään katumusta tms. Se varastelu loppu kuitenkin ku jäi kiinni vanhemmille. Anna on aina ollu myös silleen sadistinen (en oo varma onks toi oikee nimitys) Se on kertonu siis mulle nää kaikki. Sitä ei yhtään kiinnosta mitkään raiskaukset tai pahoinpitelyt tms. Uutisissakin kun on vaikka joku raiskaus juttu, niin sen vaan sanoo (okei usein aika sarkastisesti mutta) että ihan oikeen tolle, tai sais kuolla tai mitenköhän se raiskas sen, olisin halunnu nähä. JA Annaa kerran joskus talvella lähti seuraa joku mies ja se jahtas sitä, Anna pääs pakoon ja se vaan nauro et se oli hauskaa. Muutenkin sen mielestä olis kiva nähä kun joku raiskataan TAI ET SE RAISKATTAS et se jotenkin kiihottaa tai jotai emt... Joskus näin sen Youtube historian, niin siellä oli jotai valvontakameravideoita jossa joku pahoinpideltiin ja raiskattiin... Ja sen mielestä ne rangaistukset vaikka tuomiot on joskus liian pitkiä?? Muutenkin se tykkää tollasista jutuista. Ja kun uutisissa on ollut just jotai et isis pommitti ja vaik 20 kuoli, niin se vaan on silleen et oisin voinu kuvitella et paljon enemmän kuolis, et ei oo mitään järkee ees tehä tollasii kun noin vähän kuolee. Sitä ei yhtään pelota olla vaikka keskellä yötä keskustassa. Ulospäin Anna on siis ihan tavallinen tms. Ja oon varmaan ainut joka tietää näistä. Välillä tuntuu et anna on sisäisesti ihan eri ihminen. Haluisin siis tietää mikä Annalla mahdollisesti on et osaisin etsii sille apuu, ku ei tuo ihan normaalin ihmisen käytöstä oo... kiitos jo etukäteen!

5

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Donald_Muutettu_nimi

      Hei!
      Ei ole oikea paikka. 😵

    • Tsemppiikaikille

      Kannattaa vaikka kertoo kouluterveydenhoitajalle tai jollekki.. Ei toi oo normaalii käytöstä mut tsemppii!

    • Juh xd en jaksa lukee höö

    • Kauha-Guru_

      Mitä pelottavaa muka olla yksin keskustassa keskellä yötä,itse olen ryypännyt keskellä viikkoa keskustassa ja 3 aikaan yöllä.

    • Mun mielestä kaikki on ok, iteki katon terroristi-iskuja aika rauhallisesti, ne ei järkytä mua tms. Sarkastisuus ja musta huumori on kans ok, siihen voidaan lukea kommentit uutisista, ja youtubehistoria selittyy uteliaisuudella. Se jahtaus, no huvinsa kaikilla. Ja jos et tienny, nii sulkeutuneisuus on ihan hyväksyttävää. Kaveris vaikuttaa ihan terveeltä, ja tutustuisin siihen mielelläni. Ei se ihan normaali ole, mut ei sun kaverissas suoraan vikaakaan löydy.

      Ite kattosin ekana omia tekemisiäni... Sä oot tutkinu toisen henkilön selailuhistoriaa, kytänny sen omaa elämää, etkä voi hyväksyy sitä, että se pitää jotain ittellään. Laajempi sadistisuus ei kuulosta edes uskottavalta, ku kattoo mitä muuta sä siitä kirjotat.
      Nyt suosittelisin sua keskittymään omiin asioihis ja hankkimaan uusia kavereita, jos "Anna" ei kelpaa. Älä jatkos kyttää muiden elämää, äläkä viitti puhuu paskaa muista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe