Bilteman työkaluvaunu konehalliin? Kokemuksia?

pientilallinen123

6

2754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatuagwsältä
    • pientilallinen123

      GWS:n vaunu tietty olisi parempi mutta kuinka hyvin tuollainen bilteman kopio mahtaa kestää?

    • kaikkipaikallaan

      Itse en ole hlökohtaisesti tarvinnut mitään työkaluvaunuja, yhden myin serkkupojalle koska se oli tarpeeton. Yksi vaunu minulla on, laatikostovaunu, saman asian ajaisi tietysti melkein mikä tahansa lipasto, koska en sitä juurikaan liikuttele.

      Työkalut saa pysymään järjestyksessä kun niille kaikille tekee järjestään hyvät paikat, monet hyvät naulakot ja telineet voi itse kehitellä kuten olen itse tehnyt. Vasarat yhdessä paikassa, avaimille omat naulat, risti- ja mattapäämeisselit omissa laatikoissaan... Verstaani ei varmasti ole mikään malliversio tip-top siististä pajasta, mutta sieltä löydän kaikki tarvittaessa. Toinen mikä edesauttaa järjestyksessä on että vie tavarat aina paikalleen käytön jälkeen. Minulla on myös pari lootaa johon saatan laittaa käytetys työkalut jos kiire, järjestän ne vajaan kun ehdin.
      Tärkeä asia kaikissa työtiloissa on melkein se että mieluiten ei mitään kanistereita tai työvälineitä lattialla jos mahdollista. Silloin saa lattian laastua helpommin.

    • jfjfhjfhhjfdg

      Lattiatilaa ja seinätilaakaan ripusteluun paljon mitään ole tallitilassa joka lähimpänä huoltopaikkaa ja vaunu puolustaa paikkansa.Jokin co tech vaunut halvoista ok kun nuo halvat punaiset kyllä niin veteliä ja kehnot kiskot ettei voi paljon mitään säilyttää.

    • pientilallinen123

      GWS:n vaunusta on kokemusta ja toimi ainakin hyvin. Tuo bilteman edullinen kopio tulisi siis melkeen keskelle hallia eikä sitä paljoa siirrellä tarvis mutta sais pienen työkalupisteen siihen jos se vaan on tarpeeksi kestävää tekoa ettei parin vuoden päästä joku kohta jo repsota.

      • toistenvanhoja

        Ainaha sitä halvan käytetyn gws vaunun tilalle voi ostaa kalliimman biltemalaisen uuden.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      290
      3244
    2. 202
      2908
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2494
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1398
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe