Nuorimmainen on erittäin fiksu, ollut aina luokkansa paras vaikkei luekkaanpaljon mutta geeneissä, me kaikki koko perhe ja suku ollaan ylifiksuja.
Nyt nuorin on neljännellä ja tuntee olonsa tysäksi kun tekee jo viidennen ja kuudennen tehtäviä kun neljännen luokan tehtävät on niin iisi pliisuja.. Ihmttelemme miten muut niitä ei osaa????? Meidän lapsi tekee ne sekunissa.
'Nyt voisi hyppää varmaan suoraan kasille ensi syksynä, pääsisi ylipistoon ym korkeakouluihin etuajassa. Hän toimii apuopettajana luokassa, ohjaa muita kun ope ei aina kerkii. Hienoa, miskimuuten jotkut lapset ei opi noin hyksinkertaisia asioita? Emme tunnista osaamattomuutta, kyllä osaa kun vaan haluaa.
Kuin monta lukkaa voi hyppää yli?
18
78
Vastaukset
- utrurturtr
Arvon harhainen ihminen kuvitelmissasi, hyvää jatkoa mielikuvituslapsesi kanssa.
- Jöööööööööööööö
Voi harmi ettei sull aole kuin mielikuvituslapsia!! Olen pahoillani ettei onni ole potkinut.
Ehkä se aika koittaa kun oikein yrität että saat sen lapsen joko miehen kanssa tai sitten yhden illan jutuissa. Pukkuja - utrurturtr
Jöööööööööööööö kirjoitti:
Voi harmi ettei sull aole kuin mielikuvituslapsia!! Olen pahoillani ettei onni ole potkinut.
Ehkä se aika koittaa kun oikein yrität että saat sen lapsen joko miehen kanssa tai sitten yhden illan jutuissa. PukkujaPuhuin sinusta, tollo. Olen muuten mies
- LissuOnFörbi
Ilmoita hänet iltalukioon. Oishan se hienoa saada valkolakki jo ennen oppivelvollisuuden päättymistä (16v).
Mutta jos hänen älykkyytensä kulkee geeneissä, niin luultavasti hänelle tuottaa vaikeuksia saada edes peruskoulun päättötodistusta.- huulidiajfajfdölalf
Hei nimimerkki lissuförbi,
Hän on käynyt jo iltalukion niin fiksu on. Nyt yliopisto ja korkeakoulu aalto opsito vois olla hyvä pars. en tiiä pitää perhetyä tarjontaan. Maksu ei ole ongelma.
Me ollaan kaikki viisaita, tosi on geeneissä kulkee nerous.
Joo voi olla että peruskoulutodistus on ongelma opettajille kun eivät osaa tehdä sitä ja ovat aika avuttomia kun ei kouluteta opettajia tarpeeksi, vika on heissä ei lapsissa. Peruskouluun pitäsi saada päteviä opettajia ja fiksuja, nyky opet on pusikosta nousseita työttömiä, kunhan joku on kuka tahansa voi olla oepttaja nykysin, ja siinä sen näkeel toistenlapset eivät opi ja sitten kun tulee eteen ylifiksut niinkuin meidän niin ongelmana on kun opet on epätäteviä eivät osaa opettaa fiksuja lapsia.
Meidän lapset on olleet kaikki opettajina ja neuvoneet opettajiakin.
Aattelimme muutta amerikkaan siellä on kunnon kouluja. - LissuOnFörbi
huulidiajfajfdölalf kirjoitti:
Hei nimimerkki lissuförbi,
Hän on käynyt jo iltalukion niin fiksu on. Nyt yliopisto ja korkeakoulu aalto opsito vois olla hyvä pars. en tiiä pitää perhetyä tarjontaan. Maksu ei ole ongelma.
Me ollaan kaikki viisaita, tosi on geeneissä kulkee nerous.
Joo voi olla että peruskoulutodistus on ongelma opettajille kun eivät osaa tehdä sitä ja ovat aika avuttomia kun ei kouluteta opettajia tarpeeksi, vika on heissä ei lapsissa. Peruskouluun pitäsi saada päteviä opettajia ja fiksuja, nyky opet on pusikosta nousseita työttömiä, kunhan joku on kuka tahansa voi olla oepttaja nykysin, ja siinä sen näkeel toistenlapset eivät opi ja sitten kun tulee eteen ylifiksut niinkuin meidän niin ongelmana on kun opet on epätäteviä eivät osaa opettaa fiksuja lapsia.
Meidän lapset on olleet kaikki opettajina ja neuvoneet opettajiakin.
Aattelimme muutta amerikkaan siellä on kunnon kouluja.Arvon nimimerkki "huulidiajfajfdölalf " (joka olet se sama lissu kuin aloittajakin). Sinun kirjoitustaidoillasi ei pääse lukiosta läpi. Viimeistää kirjoituksissa tökkää.
- huulidiajfajfdölalf
LissuOnFörbi kirjoitti:
Arvon nimimerkki "huulidiajfajfdölalf " (joka olet se sama lissu kuin aloittajakin). Sinun kirjoitustaidoillasi ei pääse lukiosta läpi. Viimeistää kirjoituksissa tökkää.
No hei nimimerkki lissu förbi.
En puhunut omista opinnoistani, ne on jo ohi, olen työelämässä. Mutta aikanaan opintoni meni kiitettävästi aina.
Kyllä minä huomasin kirjoitusvirheeni, mutten viitsi niitä korjata. Mutta hienoa että huomaat, näin voin uskoa että sinä osaat jokseenkin äidinkilen sääntöjä. tuossa on virhe, huomasitko muuttui yksi e.
Mutta nimimerkki lissu föbi, mitä kouluja sinä olet käynyt, vai oletko mitään? - LissuOnFörbi
No hei nimimerkki lissu förbi.
En puhunut omista opinnoistani, ne on jo ohi, olen työelämässä. Mutta aikanaan opintoni meni kiitettävästi aina.
Kyllä minä huomasin kirjoitusvirheeni, mutten viitsi niitä korjata. Mutta hienoa että huomaat, näin voin uskoa että sinä osaat jokseenkin äidinkilen sääntöjä. tuossa on virhe, huomasitko muuttui yksi e.
Mutta nimimerkki lissu föbi, mitä kouluja sinä olet käynyt, vai oletko mitään?Et puhunut omista opinnoistasi, mutta kerroit että teillä "viisaus" kulkee suvussa. Jos näin on, lapsesi ei pääse ikinä ylioppilaskirjoituksista läpi. Peruskoulun pääsee sentään säälistä melkein kaikki läpi.
Kouluja olen käynyt ihan tarpeeksi, tosin ainahan sitä voi ja kannattaa opiskella lisää.
Tsemppiä lapsillesi, ja toivotaan etteivät ole tulleet äitiinsä. - hyvväääyötäjakaunniitau
LissuOnFörbi kirjoitti:
Et puhunut omista opinnoistasi, mutta kerroit että teillä "viisaus" kulkee suvussa. Jos näin on, lapsesi ei pääse ikinä ylioppilaskirjoituksista läpi. Peruskoulun pääsee sentään säälistä melkein kaikki läpi.
Kouluja olen käynyt ihan tarpeeksi, tosin ainahan sitä voi ja kannattaa opiskella lisää.
Tsemppiä lapsillesi, ja toivotaan etteivät ole tulleet äitiinsä.No hei taas nimimerkkki lissu föbi
Kehenkä muuhun olisi tulleet ellei äitiin.
Olen paras esimerkki lapsilleni ollut ja nyt olen esimerkkinä heidän lapsilleen. Mummi on paras.
On hyvä että lapseni on loistavia ja viksuja. Mä oon niin paras. - LissuOnFörbi
hyvväääyötäjakaunniitau kirjoitti:
No hei taas nimimerkkki lissu föbi
Kehenkä muuhun olisi tulleet ellei äitiin.
Olen paras esimerkki lapsilleni ollut ja nyt olen esimerkkinä heidän lapsilleen. Mummi on paras.
On hyvä että lapseni on loistavia ja viksuja. Mä oon niin paras.Jos lapsesi pärjäävät koulussa, he ovat epäilemättä tulleet isäänsä.
- huulidiajfajfdölalf
LissuOnFörbi kirjoitti:
Jos lapsesi pärjäävät koulussa, he ovat epäilemättä tulleet isäänsä.
Huomenta nimimerkki Lissuförbi!
Kyllä vaan puolet ja puolet kumpaakin vanhempaa. Näinhän se biologia menee.
On hienoa että ajattelemme samoin. - LissuOnFörbi
Huomenta nimimerkki Lissuförbi!
Kyllä vaan puolet ja puolet kumpaakin vanhempaa. Näinhän se biologia menee.
On hienoa että ajattelemme samoin.Harvemmin lapsista tulee kovin älykkäitä, jos toinen vanhemmista on tyhmä kuin saapas.
Teillähän se saapas olet sinä. - huulidiajfajfdölalf
LissuOnFörbi kirjoitti:
Harvemmin lapsista tulee kovin älykkäitä, jos toinen vanhemmista on tyhmä kuin saapas.
Teillähän se saapas olet sinä.Noh nimimerkki Lissu förbi!
Voipihan se olla niin, että naiset ovat aina niitä tyhmempiä joka asiassa, ja se näkyy myös palkkauksessa, palkat eivät ole miehillä ja naisilla samoja. Onhan se surullista, että on syntynyt naiseksi ja siksi huonommaksi osapuoleksi, siihen on tyytyminen.
Myös sinä osoitat olevasi saapas arvostelemalla ihmisiä vaikket ole heitä edes tavannut, ja tietäväsi millainen on ihminen,
Eihän sekään kovin fiksulta näytä.
Saat anteeksi kun sitä noin kovasti sisimmässi pyydät. Sattuuhan sitä...
- FatLizzy
Mun aikanani koulussa ei edes ollut mitään lukkeja, tai jos oli, olen hypännyt niiden kaikkien yli.
Opimme silti mm. kirjoittamaan.- tiukkaope
Sä oot varmaan sitten käynyt koulusi 1900 luvun alussa.
- FatLizzy
tiukkaope kirjoitti:
Sä oot varmaan sitten käynyt koulusi 1900 luvun alussa.
1970-80 -luvuilla.
- tulipatästämieleen
En tajua, miksi jotkut haluavat lapsensa hyppäävän luokkien yli. On vain hyvä, jos lapsi on koulussa parempi kuin luokkatoverinsa ja saa hyviä numeroita. Jos siirtyy ylemmälle luokalle, niin ei ehkä menestykään enää yhtä hyvin. Sitä paitsi älykkyys ei tarkoita, että lapsi olisi joka asiassa ikäisiään kypsempi.
- nerojenlastenäiti
Siksi että hyvin mero lapsi tylsistyy opettelemassa aakkosia tai sellaista mitä hän osaa tosi hyvin. Miksi lukea suomen presidenttejä jos tietää koko maailman presidentit ja aikakaudet????? Lapsesta tulee väsynyt ja saamaton kun ei ole järkevää tekemistä.
Älykkyys kasvaa syödessä, mitä haastavampia tehtäviä saa sitä paremmin menestyy nuorena. Älykkyys kasvattaa siinä samalla. kymmenenvuotias voi olla älykkyydessä 25 v tasolla ja käyttäytyä kuin 25 v koska onheidän seurassaan opiskelemassa tai opettamassa heitä. Jos istut 8 v seurassa pivät pitkät ja osaat kaikki tieteisavaruudet ulkoa niin luuletko että siitä fiisaantuu? Se jurruttaa ja laiskistaa kun ei ole mitään tekmistä kun tietää jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995