Kuin monta lukkaa voi hyppää yli?

Neronperhe

Nuorimmainen on erittäin fiksu, ollut aina luokkansa paras vaikkei luekkaanpaljon mutta geeneissä, me kaikki koko perhe ja suku ollaan ylifiksuja.
Nyt nuorin on neljännellä ja tuntee olonsa tysäksi kun tekee jo viidennen ja kuudennen tehtäviä kun neljännen luokan tehtävät on niin iisi pliisuja.. Ihmttelemme miten muut niitä ei osaa????? Meidän lapsi tekee ne sekunissa.
'Nyt voisi hyppää varmaan suoraan kasille ensi syksynä, pääsisi ylipistoon ym korkeakouluihin etuajassa. Hän toimii apuopettajana luokassa, ohjaa muita kun ope ei aina kerkii. Hienoa, miskimuuten jotkut lapset ei opi noin hyksinkertaisia asioita? Emme tunnista osaamattomuutta, kyllä osaa kun vaan haluaa.

18

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utrurturtr

      Arvon harhainen ihminen kuvitelmissasi, hyvää jatkoa mielikuvituslapsesi kanssa.

      • Jöööööööööööööö

        Voi harmi ettei sull aole kuin mielikuvituslapsia!! Olen pahoillani ettei onni ole potkinut.
        Ehkä se aika koittaa kun oikein yrität että saat sen lapsen joko miehen kanssa tai sitten yhden illan jutuissa. Pukkuja


      • utrurturtr
        Jöööööööööööööö kirjoitti:

        Voi harmi ettei sull aole kuin mielikuvituslapsia!! Olen pahoillani ettei onni ole potkinut.
        Ehkä se aika koittaa kun oikein yrität että saat sen lapsen joko miehen kanssa tai sitten yhden illan jutuissa. Pukkuja

        Puhuin sinusta, tollo. Olen muuten mies


    • LissuOnFörbi

      Ilmoita hänet iltalukioon. Oishan se hienoa saada valkolakki jo ennen oppivelvollisuuden päättymistä (16v).

      Mutta jos hänen älykkyytensä kulkee geeneissä, niin luultavasti hänelle tuottaa vaikeuksia saada edes peruskoulun päättötodistusta.

      • huulidiajfajfdölalf

        Hei nimimerkki lissuförbi,
        Hän on käynyt jo iltalukion niin fiksu on. Nyt yliopisto ja korkeakoulu aalto opsito vois olla hyvä pars. en tiiä pitää perhetyä tarjontaan. Maksu ei ole ongelma.
        Me ollaan kaikki viisaita, tosi on geeneissä kulkee nerous.
        Joo voi olla että peruskoulutodistus on ongelma opettajille kun eivät osaa tehdä sitä ja ovat aika avuttomia kun ei kouluteta opettajia tarpeeksi, vika on heissä ei lapsissa. Peruskouluun pitäsi saada päteviä opettajia ja fiksuja, nyky opet on pusikosta nousseita työttömiä, kunhan joku on kuka tahansa voi olla oepttaja nykysin, ja siinä sen näkeel toistenlapset eivät opi ja sitten kun tulee eteen ylifiksut niinkuin meidän niin ongelmana on kun opet on epätäteviä eivät osaa opettaa fiksuja lapsia.
        Meidän lapset on olleet kaikki opettajina ja neuvoneet opettajiakin.
        Aattelimme muutta amerikkaan siellä on kunnon kouluja.


      • LissuOnFörbi
        huulidiajfajfdölalf kirjoitti:

        Hei nimimerkki lissuförbi,
        Hän on käynyt jo iltalukion niin fiksu on. Nyt yliopisto ja korkeakoulu aalto opsito vois olla hyvä pars. en tiiä pitää perhetyä tarjontaan. Maksu ei ole ongelma.
        Me ollaan kaikki viisaita, tosi on geeneissä kulkee nerous.
        Joo voi olla että peruskoulutodistus on ongelma opettajille kun eivät osaa tehdä sitä ja ovat aika avuttomia kun ei kouluteta opettajia tarpeeksi, vika on heissä ei lapsissa. Peruskouluun pitäsi saada päteviä opettajia ja fiksuja, nyky opet on pusikosta nousseita työttömiä, kunhan joku on kuka tahansa voi olla oepttaja nykysin, ja siinä sen näkeel toistenlapset eivät opi ja sitten kun tulee eteen ylifiksut niinkuin meidän niin ongelmana on kun opet on epätäteviä eivät osaa opettaa fiksuja lapsia.
        Meidän lapset on olleet kaikki opettajina ja neuvoneet opettajiakin.
        Aattelimme muutta amerikkaan siellä on kunnon kouluja.

        Arvon nimimerkki "huulidiajfajfdölalf " (joka olet se sama lissu kuin aloittajakin). Sinun kirjoitustaidoillasi ei pääse lukiosta läpi. Viimeistää kirjoituksissa tökkää.


      • huulidiajfajfdölalf
        LissuOnFörbi kirjoitti:

        Arvon nimimerkki "huulidiajfajfdölalf " (joka olet se sama lissu kuin aloittajakin). Sinun kirjoitustaidoillasi ei pääse lukiosta läpi. Viimeistää kirjoituksissa tökkää.

        No hei nimimerkki lissu förbi.
        En puhunut omista opinnoistani, ne on jo ohi, olen työelämässä. Mutta aikanaan opintoni meni kiitettävästi aina.
        Kyllä minä huomasin kirjoitusvirheeni, mutten viitsi niitä korjata. Mutta hienoa että huomaat, näin voin uskoa että sinä osaat jokseenkin äidinkilen sääntöjä. tuossa on virhe, huomasitko muuttui yksi e.
        Mutta nimimerkki lissu föbi, mitä kouluja sinä olet käynyt, vai oletko mitään?


      • LissuOnFörbi
        huulidiajfajfdölalf kirjoitti:

        No hei nimimerkki lissu förbi.
        En puhunut omista opinnoistani, ne on jo ohi, olen työelämässä. Mutta aikanaan opintoni meni kiitettävästi aina.
        Kyllä minä huomasin kirjoitusvirheeni, mutten viitsi niitä korjata. Mutta hienoa että huomaat, näin voin uskoa että sinä osaat jokseenkin äidinkilen sääntöjä. tuossa on virhe, huomasitko muuttui yksi e.
        Mutta nimimerkki lissu föbi, mitä kouluja sinä olet käynyt, vai oletko mitään?

        Et puhunut omista opinnoistasi, mutta kerroit että teillä "viisaus" kulkee suvussa. Jos näin on, lapsesi ei pääse ikinä ylioppilaskirjoituksista läpi. Peruskoulun pääsee sentään säälistä melkein kaikki läpi.

        Kouluja olen käynyt ihan tarpeeksi, tosin ainahan sitä voi ja kannattaa opiskella lisää.

        Tsemppiä lapsillesi, ja toivotaan etteivät ole tulleet äitiinsä.


      • hyvväääyötäjakaunniitau
        LissuOnFörbi kirjoitti:

        Et puhunut omista opinnoistasi, mutta kerroit että teillä "viisaus" kulkee suvussa. Jos näin on, lapsesi ei pääse ikinä ylioppilaskirjoituksista läpi. Peruskoulun pääsee sentään säälistä melkein kaikki läpi.

        Kouluja olen käynyt ihan tarpeeksi, tosin ainahan sitä voi ja kannattaa opiskella lisää.

        Tsemppiä lapsillesi, ja toivotaan etteivät ole tulleet äitiinsä.

        No hei taas nimimerkkki lissu föbi
        Kehenkä muuhun olisi tulleet ellei äitiin.

        Olen paras esimerkki lapsilleni ollut ja nyt olen esimerkkinä heidän lapsilleen. Mummi on paras.
        On hyvä että lapseni on loistavia ja viksuja. Mä oon niin paras.


      • LissuOnFörbi
        hyvväääyötäjakaunniitau kirjoitti:

        No hei taas nimimerkkki lissu föbi
        Kehenkä muuhun olisi tulleet ellei äitiin.

        Olen paras esimerkki lapsilleni ollut ja nyt olen esimerkkinä heidän lapsilleen. Mummi on paras.
        On hyvä että lapseni on loistavia ja viksuja. Mä oon niin paras.

        Jos lapsesi pärjäävät koulussa, he ovat epäilemättä tulleet isäänsä.


      • huulidiajfajfdölalf
        LissuOnFörbi kirjoitti:

        Jos lapsesi pärjäävät koulussa, he ovat epäilemättä tulleet isäänsä.

        Huomenta nimimerkki Lissuförbi!
        Kyllä vaan puolet ja puolet kumpaakin vanhempaa. Näinhän se biologia menee.
        On hienoa että ajattelemme samoin.


      • LissuOnFörbi
        huulidiajfajfdölalf kirjoitti:

        Huomenta nimimerkki Lissuförbi!
        Kyllä vaan puolet ja puolet kumpaakin vanhempaa. Näinhän se biologia menee.
        On hienoa että ajattelemme samoin.

        Harvemmin lapsista tulee kovin älykkäitä, jos toinen vanhemmista on tyhmä kuin saapas.
        Teillähän se saapas olet sinä.


      • huulidiajfajfdölalf
        LissuOnFörbi kirjoitti:

        Harvemmin lapsista tulee kovin älykkäitä, jos toinen vanhemmista on tyhmä kuin saapas.
        Teillähän se saapas olet sinä.

        Noh nimimerkki Lissu förbi!
        Voipihan se olla niin, että naiset ovat aina niitä tyhmempiä joka asiassa, ja se näkyy myös palkkauksessa, palkat eivät ole miehillä ja naisilla samoja. Onhan se surullista, että on syntynyt naiseksi ja siksi huonommaksi osapuoleksi, siihen on tyytyminen.
        Myös sinä osoitat olevasi saapas arvostelemalla ihmisiä vaikket ole heitä edes tavannut, ja tietäväsi millainen on ihminen,
        Eihän sekään kovin fiksulta näytä.
        Saat anteeksi kun sitä noin kovasti sisimmässi pyydät. Sattuuhan sitä...


    • FatLizzy

      Mun aikanani koulussa ei edes ollut mitään lukkeja, tai jos oli, olen hypännyt niiden kaikkien yli.

      Opimme silti mm. kirjoittamaan.

      • tiukkaope

        Sä oot varmaan sitten käynyt koulusi 1900 luvun alussa.


      • FatLizzy
        tiukkaope kirjoitti:

        Sä oot varmaan sitten käynyt koulusi 1900 luvun alussa.

        1970-80 -luvuilla.


    • tulipatästämieleen

      En tajua, miksi jotkut haluavat lapsensa hyppäävän luokkien yli. On vain hyvä, jos lapsi on koulussa parempi kuin luokkatoverinsa ja saa hyviä numeroita. Jos siirtyy ylemmälle luokalle, niin ei ehkä menestykään enää yhtä hyvin. Sitä paitsi älykkyys ei tarkoita, että lapsi olisi joka asiassa ikäisiään kypsempi.

      • nerojenlastenäiti

        Siksi että hyvin mero lapsi tylsistyy opettelemassa aakkosia tai sellaista mitä hän osaa tosi hyvin. Miksi lukea suomen presidenttejä jos tietää koko maailman presidentit ja aikakaudet????? Lapsesta tulee väsynyt ja saamaton kun ei ole järkevää tekemistä.
        Älykkyys kasvaa syödessä, mitä haastavampia tehtäviä saa sitä paremmin menestyy nuorena. Älykkyys kasvattaa siinä samalla. kymmenenvuotias voi olla älykkyydessä 25 v tasolla ja käyttäytyä kuin 25 v koska onheidän seurassaan opiskelemassa tai opettamassa heitä. Jos istut 8 v seurassa pivät pitkät ja osaat kaikki tieteisavaruudet ulkoa niin luuletko että siitä fiisaantuu? Se jurruttaa ja laiskistaa kun ei ole mitään tekmistä kun tietää jo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe