Osaako kukaan kertoa, mitä kohtia (useimpien) taikaviitta 2000 / TaiKaviitta- lehtien sisäkannen hahmoprofiileissa oli?
TK 2000- hahmot?
2
1295
Vastaukset
- ToinenPK-fani
Nehän vaihtelivat hahmoista toiseen. Yleisimmät muistaakseni "tavoite", "tunnuslause", "äänensävy", ruumiinrakenne". Mitään yleispätevää kaavaa ei noissa ollut. Sivua koristi aina näyttävä pystykuva hahmosta, vieressä joku tekaistu henkilökoodi tms.
Ainakin nämä hahmoprofiilit nähtiin suomen Taikaviitta-lehdissä:
- Lydia
- Ajastaja
- Xergal
- Keisari Evron
- Mystikko
- Majuri Arnold
- Telepaatti Jana
- Hermanni haupitsi
- Kaplan
- Evroni Zentium
T: kaikki lehdet omistava- PK-Fani
Kiitos.
Olen löytänyt vaan kaksi lehteä, mutta löydän kyllä joskus kaikki.
Ei se voi olla vaikeampaa kuin italiankielisen lehden löytö ( tosin en italiaa ymmärrä tavuakaan...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741