Ostin kaksi päivää sitten uuden Samsung musta-valkoinen lasermonitoimikoneen Xpress M2070. Minulla on Windows 10. Saan kopioitua uudella monitoimikoneella, mutta en saa tulostettua. Tulostus jää jonoon, josta kyllä olen tulostusyritykset poistanut. Ohjauspaneelin mukaan kyseinen kone on oletustulostimena.
Samsung sekä puhelintuki että chatti eivät osaa sanoa mitään muuta, kuin antaa molemmat saman osoitteen, mistä ajurit ladataan.
Missä voi olla vika? En haluaisi maksaa kotiin kallista huoltoa, kun kone kuitenkin kopioi, on päällä ja ohjauspaneelin mukaan on oletustulostimena.
Uusi Samsung ei tulosta
10
3294
Vastaukset 10
- apinajagorilla
http://www.samsung.com/uk/support/model/SL-M2070/SEE
Mikset sitten lataa ajuria?
Universal Print Driver 3
Win XP/2003/2008/2012/Vista/Win 7/Win 8/Win 8.1/Win 10(32,64bit)
V3.00.10.00:02,24.55 MB,exe- Samsung_ei_tulosta
Olen jo yrittänyt asentaa tuota kautta. Asennus keskeytyy, koska kuulemma tulostinta ei löydy. Kuitenkin tulostin on ohjauspaneelin mukaan tietokoneen oletustulostin. Nyt toimin kuten Prisman myyjä äsken kehotti, kirjoitin alempana.
- selvää
Lataa ja asenna ajurit saamastasi linkistä.
- net_stop_spooler
Jos ei ajurien asennus auta eikä tule virheilmoituksiakaan...
http://techlogon.com/2011/07/12/documents-not-printing-stuck-in-print-queue/
Documents Not Printing – Stuck In Print Queue
En tiedä toimiiko Win10:ssä.- Samsung_ei_tulosta
Kiitos neuvosta, oli hyvä sivu! Minulle ei kuitenkaan apua, en pysty tulostamaan.
- takuullaon
"Ostin kaksi päivää sitten....En haluaisi maksaa kotiin kallista huoltoa..."
Onhan masiinassa takuu. Ei sitä kotona huolleta.
Ota myyjään yhteys, myyjä kertoo osoitteen mihin lähetät laitteen. - Samsung_ei_tulosta
Kiitos vastauksista! Kävin äsken Prismassa (mistä ostin tulostimen) valittamassa. Myyjä kehotti vielä poistamaan tulostimen tietokoneelta, sitten tietokone sulki (tulostin tietysti irti tietokoneesta) ja sitten asentamaan tulostimen uudestaan netistä löytyvän ajurin avulla. Kokeilen huomenna. Jos ei auta, niin myyjä käski tuomaan tulostimen takaisin myymälän.
- Samsung_ei_tulosta
Tein äsken Prisman suosittelemat toimenpiteet. Irrotin tulostimen tietokoneesta, sitten poistin tulostimen kaikki tiedot tietokoneen tiedoista. Sitten yritin asentaa udelleen, käyttäen myös tämän ketjun vastaajan antamaa linkkiä.
Ei onnistu. Pystyn kopioimaan eli koje on sikäli kunnossa. Ongelma on tulostimen ja tietokoneen yhteydessä, en saa muodostettua yhteyttä.
Vien tulostimen huomenna takaisin Prismaan. Saavat lunastaa tulostimen takaisin. Joku uusi minun pitää ostaa, koska tarvitsen tulostinta. - Samsung_ei_tulosta
Palasin tänne kertomaan ratkaisun. En saanut Samsungin uutta tulostinta yhteyteen tietokoneen kanssa. Kuvake kyllä löytyi tietokoneesta, mutta ei yhteyttä ja ei tulostusta.
Sain Prismassa Samsungista hyvityksen ja ostin Epsonin. Epson yhdistyi ihan heti tietokoneeseen, tulostus ja muu onnistui heti.
En tiedä missä vika oli, varmaan Windows 10 yhteensopivuudessa.- HelpDeskIndia
Palaako modeemissa valo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1711573Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2561096Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.183762- 43711
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah210687Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63665- 40576
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi49553- 40547
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68540- 63513
- 32501
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul58496Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23479Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal169466Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.26460- 6443
- 69441
- 24434
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma22415