Mitkäköhän luokat mahtaa ajaa , ehtis vielä reenata välitystä valmiiksi kun on hyviä kelejä
Kevätpäräys 2017
8
226
Vastaukset
- tyrsy
rotaxit ainakin...
- kuollutON
Veikkaan et Routäx on kuollut luokka ens kesänä. X30 ja AKK:n alaiset luokat vie.
- 345667
Veikkaa mitä veikkaat , sillä kun ei ole merkitystä . Keväällä se nähdään .
- triu
se on ihan sun mielipide...ei se x30 ole mikään maailmanpelastaja- luokka...ajoin molempia sarjoja tänä vuonna, ja en oikein siitä x-30 touhusta pitänyt...kauhea huuto koko ajan selostajilla, ei hetken hiljaista hetkeä päivällä...itse ajaminen on ihan samaa paitsi ettei se x-30 kulje mihinkään eikä siinä ole mitään jarrupitoa noilla renkailla...ehkä junnut sit tykkää siitä jatkuvasta metelistä, mulle ei sovi...
- 537619
triu kirjoitti:
se on ihan sun mielipide...ei se x30 ole mikään maailmanpelastaja- luokka...ajoin molempia sarjoja tänä vuonna, ja en oikein siitä x-30 touhusta pitänyt...kauhea huuto koko ajan selostajilla, ei hetken hiljaista hetkeä päivällä...itse ajaminen on ihan samaa paitsi ettei se x-30 kulje mihinkään eikä siinä ole mitään jarrupitoa noilla renkailla...ehkä junnut sit tykkää siitä jatkuvasta metelistä, mulle ei sovi...
Samaa mietin , liikaa sirkushuvia ja olevinaan "oikea luokka" , kun ei muusta tiedä niin ainahan aasi sitä heinää syö mitä on turvan alla
- naaburmän
katso tämän vuotinen kevät päräys. se todennäköisesti toteutuu ensi keväänäkin :)
Varmuudella mukana rotaxeista Junior, Senior, DD2 ja DD2 master.
Eikä tartte kinata koska tämä on julkaistu jo rotaxin kisakalenterissa.- Okkisaaja6666
Katsokaahan kilp.kalenteria, mahtaako riittää poriin kilpailioita. Nyt varmaan olis sielläkin aika katsoa peiliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245