Urheilusanomissa oli urheilujohtajien palkkoja ja aika kovat oli liiton ja sportsin pomojen palkat. Mäkiselle lähteneelle Lehmoselle maksettiin 105 000 euroa palkkaa? Niin kuin mistä työstä. Sit siellä oli Backman 70 000 euron palkalla. Nythän näistä Backman jatkaa sportsilla ja tuskin pienemmällä palkalla. Uusi toimitusjohtaja varmaan kova palkka ja siellä on vielä pääsihteeri, hallintojohtaja ja markkinointijohtaja. On siinä johtajaa ja palkkakulua konsanaan. Miks meidän maksamana pitää olla liitossa tuollaiset palkat? Samaa tuhlausta kuin olympiakomiteassa jossa oli melkein 10 ihmistä osa yli 100 000 € ja osa vähän alle. Kyllä urheiluliitossa kelpaa olla töissä.
AKK pomojen palkat
Palkkakeisari
3
385
Vastaukset
- pojatonpoikii
Kateellisten panetteluu
- hbgjlkhg
Liian pieniä palkat. Noilla palkoilla saa just ton tasoisia "johtajia ". Noi on ihan säälittäviä liksoja. Ei noilla rahoilla saa mitään tasoa.
- Pompompomo
No eihän siinä mitään, kun me harrastajat maksetaan nämä. Kyllä meillä rahaa riittää, mutta pitääkö siellä olla pomoja noin monta. Eikös johtajalla ole yleensä alaisia.? Riittääkö näille kaikille edes yhtä alaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879