Lämpimään marraskuussa

Lomaa

Olen 50 nainen pääkaupunkiseudulta.

Olen lähdössä lämpimään 7 pv - 14 päivän matkalle, matkaseura puuttuu ! Aika marraskuun puolivälistä eteenpäin. Kohde vielä auki, esim Kanaria, Madeira, Egypti tms, kun lentoaika kohtuullinen, ilman vaihtoa :)

Matkaseuraa siis kaipailen, mielellään naisesta.

Olen matkustanut yli 10 kertaa etelässä ja pärjään englannilla. Tykkään ottaa aurinkoa pari tuntia päivässä, lisäksi liikun katselemassa paikallista elämää ja ruokakulttuuri. Maistelen hieman viinejä, mutta humalahakuista juomista en harrasta, ethän sinäkään ?

Fyysisesti olen hyvässä kunnossa, joten pidmmällekin jaksan kävellä :)

Olisi kiva tutustua jo ennen matkaa !

14

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lämpimäänmarraskuussa
    • Matkanainen

      Hei,
      Täällä 50 nainen myös pk-seudulta, jolla samanlaiset suunnitelmat. Kirjoitapa [email protected] niin tutustutaan ja aletaan suunnittelemaan matkaa.

    • Lomaa

      Mukava matkaseura vielä haussa...!

      Katsotaan yhdessä kohde, kunhan lento ei ole 12 tuntia. Minulle riittää, kunhan on aurinkoa, merta ja yli 20 lämmintä.

      Olisi hyvä, jos olisit pääkaupunkiseudulta, tai e-Suomesta ehdittäisiin tavata ja suunitella matka yhdessä.

      Äkkilähtöhän tästä tulee, joten kohtuullisen edullinen matka :)

      Mikäli kiinnostuit, lähetä pikaisesti viestiä [email protected], päästään suunnitelemaan matkaa !

    • urpo2

      minä voisin lähteä

      • urpo1

        Niin minäkin


    • urpo33

      Minä en

    • hippiemakko

      Mulla seisoo jo.

    • hippi-hipimpi

      Eikö näillä sivuilla ole ollenkaan vahtia kuka poistaa asiattomat viestit? Tällaisia sivuja pyöritetään ilman minkäänlaista kontrollia. Ei kai kuitenkaan ole tarkoitus että täällä hoidetaan hulluja. Vai onko Suomi24 saanut kontolleen yhteiskunnalta hullujenhoitovastuun?
      Maassa on tosi paljon sinkkuihmisiä jotka hakevat oikeasti seuraa. Ovat aivan terveitä, odottavat asiallisia vastauksia. Eikö Suomi24 pysty tarjoamaan parempaa kuin ed kommentti? Hippiemakko, kävele auton alle. Minäkään en enää viitsi olla asiallinen.

      • täällä_sairaat

        pilaa muiden todelliset haut. siksi aina annettava oma s-postiosoite,jonne vasta,muuten ei tule mitään.

        suoli24 ei reakoi.


    • Lämpimään_marraskuussa

      Olen saanut matkaseuraa. meitä lähtee kolme reipasta ja iloista naista reissuun :).
      "Urpot" jää rannalle !

      Kiitos kaikille oikeasti matkaseuraa tarjonneille !

      Ps. Kuten "hippi-hipimpi" kirjoitti, täällä saisi tosiaan poistaa näitä asiattomia kirjoituksia !

      • hippi-pimppi

        Onnea matkaan, mutta ette te miestä siellä saa, kun ette täälläkään. Kerta.


      • hippi-vielä-hipimpi

        Hippi-pimppi, muista tänä iltana ottaa kaikki hullun lääkkeesi. Onhan sinulle jo sovittu seuraava käynti mielenterveystoimistoon. Yhteiskuntaa auttaisi paljon jos kävelisit traktorin alle jo ensi yönä. Kukaan ei jäisi kaipaamaan.
        Sinä et ole vuosiin uskaltanut oman lääväsi ulkopuolelle ja tämä on kanava missä purkaa katkeruutta ja pahoinvointia. Sinähän kadehdit niitä jotka kulkevat maailmaalla.


    • hippi-pimppi

      Maailmalla vai köyhän kansan turistikohteissa itteään panettamassa ählyillä? Kun kerrot minulle googlaamatta Sydneyn kansainvälisen lentoaseman nimen, Kapkaupungin ja San Fransiscon pääkadun, ja Moskovan Punaisen Torin vieressä olevan aukion, niin sitten voimme keskustella maailmanmatkaamisesta.
      Siihen asti, jatka reppusi jakamista vähäosaisille. Kukaan sivistynyt ja maailmaa nähnyt mies ei sinuun sekoa.
      Hauskaa joulua, jakorasia.

    • Älä välitä noista sairaista kirjoittelijoista. Niitä täällä suomi24:ssä riittää niitä ihan jokaiselle aihepiirille. Aihe kuin aihe, niin sinne nämä idiootit kirjoittelevat. Paras on, kun jättää ne kokonaan huomiotta. Ei ne kauaa viitsi itselleen kirjoitella.

      Suomi24:n operaattorit ovat täysin kädettömiä. Ne ei tee mitään, vaikka joku typerys kirjoittelee mitä sylki suuhun tuo. Jos itsellä olisi valta ja voima, niin sulkisin koko 24:n koska operaattorit sitä ei halua valvoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe