Mitä mieltä ootte musta?
Oon 20 v anorektikko shemale, joka käyttää jäätävän kireitä pillifarkkuja ja näyttää muutenkin ihan lutkalta. Oon töissä yhes farkkukaupas, jos myydään anorektikoille tarkoitettuja todella kapeita farkkuja. Must on vitun mageeta saada myytyy nuorille tytöille todella ylikireitä farkkuja. Kerranki yx tosi paha anorektikko tuli ostaa farkkuja ja sano heti et haluu yhtä tiukat farkut ku mitä mulla ol päällä. Saatana et sillä men kauan ennen kuin sai farkut vedettyy päälle, mut ne oli sille aivan sairaan huoran näköset. Se itteki totes, et nää on vitun irstaan näköset ja hyväili itteesä peilin edessä.
Anorektikko shemale
5
197
Vastaukset
- Kuilu16
Häh?
- ShemaleLoverKrisse
hei mina pidan tutoista joila on isoja muna.
kuinka pitka stondaris ;PP Mula kuli on kovat tulemanko sinne ostaman farkun?
- Shemale20
Viime viikolla kauppaan tuli yx todella irstaan näkönen narttu paukuissa. Sillä oli iha vitun kireet kumihousut ja sen nahkarotsin selässä luki isolla: SAATANA ON MUN IDOLI. Vittu se osti kumien päälle aivan vitun kireet pillifarkut. Sovituskopista kuulu mageeta kiroilua ku veti housuja päälle. Sano mulle et se on saatanan huora ja haluu näyttää siltä kans.
- tällastaseonjuu
Saatanan kireet farkut saa parhaiten päälle makaamalla lattialla selällään, että lihakset laskeutuu kun vetää farkut jalkaan. Jos ihan ultimate kireitä haluu laittaa, ni ne pitää laittaa märkinä jalkaan, ja antaa kuivua siinä päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk873610Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921929Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441622
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981433Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671392Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861277