Mitä mieltä ootte musta?
Oon 20 v anorektikko shemale, joka käyttää jäätävän kireitä pillifarkkuja ja näyttää muutenkin ihan lutkalta. Oon töissä yhes farkkukaupas, jos myydään anorektikoille tarkoitettuja todella kapeita farkkuja. Must on vitun mageeta saada myytyy nuorille tytöille todella ylikireitä farkkuja. Kerranki yx tosi paha anorektikko tuli ostaa farkkuja ja sano heti et haluu yhtä tiukat farkut ku mitä mulla ol päällä. Saatana et sillä men kauan ennen kuin sai farkut vedettyy päälle, mut ne oli sille aivan sairaan huoran näköset. Se itteki totes, et nää on vitun irstaan näköset ja hyväili itteesä peilin edessä.
Anorektikko shemale
5
206
Vastaukset
- Kuilu16
Häh?
- ShemaleLoverKrisse
hei mina pidan tutoista joila on isoja muna.
kuinka pitka stondaris ;PP Mula kuli on kovat tulemanko sinne ostaman farkun?
- Shemale20
Viime viikolla kauppaan tuli yx todella irstaan näkönen narttu paukuissa. Sillä oli iha vitun kireet kumihousut ja sen nahkarotsin selässä luki isolla: SAATANA ON MUN IDOLI. Vittu se osti kumien päälle aivan vitun kireet pillifarkut. Sovituskopista kuulu mageeta kiroilua ku veti housuja päälle. Sano mulle et se on saatanan huora ja haluu näyttää siltä kans.
- tällastaseonjuu
Saatanan kireet farkut saa parhaiten päälle makaamalla lattialla selällään, että lihakset laskeutuu kun vetää farkut jalkaan. Jos ihan ultimate kireitä haluu laittaa, ni ne pitää laittaa märkinä jalkaan, ja antaa kuivua siinä päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428