Moi!
Kohta vuoden stadissa asuneena (junan tuomana) ihmettelen edelleen missä voisin tavata 35-45 vuotiaita fiksuja naisia? Harrastukseni ovat sellaisia joissa ei naisia juurikaan ole, ja jos on niin ovat huomattavasti nuorempia.
Siis nyt todellakin etsin aitoa keskustelutaitoista kumppania pidempään suhteeseen.
Tinder on testattu ja todettu liian pinnalliseksi, joten vaihtoehdoiksi jää live-tapaamiset.
Tänään ajattelin lähteä katsastaan baari tarjontaa, mutta ei ihan hirveitä odotuksia ole kun ei tiedä mistä niitä 'oikeita' naisia löytäisi.
Olen siis akateeminen, erittäin hyvällä huumorintajulla varustettu ja (oikeasti) ihan komeakin, joka ei ole vain äitini mielipide :D
Tiedän että tätä on kyselty aiemminkin, en vain ole löytänyt tyhjentävää vastausta asiaan.
Olen siis 40-vuotias.
Helsingin illanviettopaikat
Eixakt
1
178
Vastaukset
- allegro
Jos Helsingissä olet, niin suuntaa rautatieasemalle, hyppää Allegroon ja jää Suomen Asemalla pois.
Sitten voi löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574