Moi!
Kohta vuoden stadissa asuneena (junan tuomana) ihmettelen edelleen missä voisin tavata 35-45 vuotiaita fiksuja naisia? Harrastukseni ovat sellaisia joissa ei naisia juurikaan ole, ja jos on niin ovat huomattavasti nuorempia.
Siis nyt todellakin etsin aitoa keskustelutaitoista kumppania pidempään suhteeseen.
Tinder on testattu ja todettu liian pinnalliseksi, joten vaihtoehdoiksi jää live-tapaamiset.
Tänään ajattelin lähteä katsastaan baari tarjontaa, mutta ei ihan hirveitä odotuksia ole kun ei tiedä mistä niitä 'oikeita' naisia löytäisi.
Olen siis akateeminen, erittäin hyvällä huumorintajulla varustettu ja (oikeasti) ihan komeakin, joka ei ole vain äitini mielipide :D
Tiedän että tätä on kyselty aiemminkin, en vain ole löytänyt tyhjentävää vastausta asiaan.
Olen siis 40-vuotias.
Helsingin illanviettopaikat
Eixakt
1
118
Vastaukset
- allegro
Jos Helsingissä olet, niin suuntaa rautatieasemalle, hyppää Allegroon ja jää Suomen Asemalla pois.
Sitten voi löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103214Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403107IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442417Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2371043Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893