Finnairin A350 businessluokka on lähes kokonaan perseestä. Miten voi käydä niin? Kuka tunaroi?
Vastaukset 6
- AY.ukko
Yleensä se syypää löytyy itsestä.
- Passengeer
Olin ensimmäisiä finskin "350 bussines" -matkustajia, jonka jälkeen lentänyt samaisen koneen bisneksessä kaukolentoja. Näin kun ei paremmasta tiedä, niin helvetin hyvä matkustusluokka omaan makuun.
- Kysyntätarjonta
Jos vaikka vertaa LHn A380een, niin mikä A350ssä on huonoa?
https://www.youtube.com/watch?v=GjikhvXPbTA
Jokin Emirates on tietysti oma juttunsa, mutta eihän sellainen kannata täällä, kun matkaajien fyrkat on paljon pienemmät, eikä maksuhalua löydy riittävästi. Eipä täällä firmat edes tahdo maksaa perus businesslippuakaan. - Perlmi
Taas kerran kyseessä on,selvä trolli. Tullaan vain ja sanotaan jotain ympäripyöreää finnairin "paskuudesta" mutta ei perustella millään tavalla. Taidat ap olla vain kateellinen kun ei sinulla ole rahaa lähteä edes tallinnan risteilylle?
- kilonenmuikku
Itse et ole nähnyt businessta kuin valokuvissa jos et tiedä mikä on vialla Finnairin 350:n businessluokassa.
Säästä poju rahaa niin pääset reissuun. - MukavaLoossi
kilonenmuikku kirjoitti:
Itse et ole nähnyt businessta kuin valokuvissa jos et tiedä mikä on vialla Finnairin 350:n businessluokassa.
Säästä poju rahaa niin pääset reissuun.Luokan korotus Businessluokkaan Bankgkokista Helsinkiin maksoi vaivaiset 340€ ei siis kovin kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510