Mitäs mieltä olette?

Muistui mieleen yksi kohtaus Peppi Pitkätossu-elokuvasta, jossa tenavalauma käy karkkikaupassa. Eihän kokkolassa ole ollut karkkikauppaa? Eikös olisi mukavaa kun olisi sellainen putiikki, vaikkakin herää kysymys, että olisiko sillä mahdollisuuksia menestyä pienessä kaupungissa..?

189

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parista leffa vuokraamosta saa karkkia ja on aika hyvä valkoima.😋

      • aikuistu

        Kakarat ja sokeritoukat syö karkkeja.


      • Käytöstavat
        aikuistu kirjoitti:

        Kakarat ja sokeritoukat syö karkkeja.

        Äläpä urputa. Kauppojen karkkihyllyjen ympärillä parveilee muutakin väkeä kuin pelkkiä kakaroita. Sokeritoukkia en tosin ole nähnyt, tuskin kukaan muukaan.


      • Nii kyllähän nuo marketitkin on pullollaan karkkia, mutta sellainen karkkikauppa olisi kyllä mukava juttu. Voin ihan kuvitella miten se tuoksu olisi taivaallinen ja valikoimissa olisi muutakin kuin iänikuisia tylsiä karkkipusseja.:)


      • aikuistu kirjoitti:

        Kakarat ja sokeritoukat syö karkkeja.

        No on aina sanottu ettei se aikuisenkaa suu tuohesta ole.


      • Käytöstavat kirjoitti:

        Äläpä urputa. Kauppojen karkkihyllyjen ympärillä parveilee muutakin väkeä kuin pelkkiä kakaroita. Sokeritoukkia en tosin ole nähnyt, tuskin kukaan muukaan.

        Totta..Aikuisille kyllä maistuu myös makea. :) Olisi se tylsää jos hyvästä pitäisi luopua vain siksi, että on ikää enempi.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii kyllähän nuo marketitkin on pullollaan karkkia, mutta sellainen karkkikauppa olisi kyllä mukava juttu. Voin ihan kuvitella miten se tuoksu olisi taivaallinen ja valikoimissa olisi muutakin kuin iänikuisia tylsiä karkkipusseja.:)

        Olisihan karkkikauppa kiva, mutta ei taida enää tulla sellaista.. Mutta mielestäni noissa leffa vuokraamoissa on hyvä valikoima irtokarkkeja.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Totta..Aikuisille kyllä maistuu myös makea. :) Olisi se tylsää jos hyvästä pitäisi luopua vain siksi, että on ikää enempi.

        Minä mielummin syön karkkeja, kuin poltan tai juon..


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Olisihan karkkikauppa kiva, mutta ei taida enää tulla sellaista.. Mutta mielestäni noissa leffa vuokraamoissa on hyvä valikoima irtokarkkeja.

        Ei tuu vuokrattua leffoja, nii jää ne namut sinne.:)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Minä mielummin syön karkkeja, kuin poltan tai juon..

        Kerros ny et ootkos ton meidän murusen kaltainen herkkusuu et käsi käy vaivihkaa repus tai taskus ja suu jauhaa alituiseen mut et sit vahingossakaan tarjoo... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Kerros ny et ootkos ton meidän murusen kaltainen herkkusuu et käsi käy vaivihkaa repus tai taskus ja suu jauhaa alituiseen mut et sit vahingossakaan tarjoo... ;)

        Minä kyllä jaan karkit ja en piilota niitä. Mutta minun mies joskus syö karkit, ennenkuin itse ehdin niitä maistaa..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei tuu vuokrattua leffoja, nii jää ne namut sinne.:)

        En minäkään niitä enää vuokraa, käyn vain karkkien takia leffa vuokraamossa..😋


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Minä kyllä jaan karkit ja en piilota niitä. Mutta minun mies joskus syö karkit, ennenkuin itse ehdin niitä maistaa..

        Läpsäise näpeil nii kyl se siit hoituu... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Läpsäise näpeil nii kyl se siit hoituu... ;)

        No en viitsi, kun olen niin kiltti.. Sitäpaitsi mies kyllä usein korvaa herkut takaisin..😋


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Minä kyllä jaan karkit ja en piilota niitä. Mutta minun mies joskus syö karkit, ennenkuin itse ehdin niitä maistaa..

        En ole nähnyt mun "iskän" syövän ikinä karamellia tai en ainakaan muista :)) Ehkä se johtuu siitä, että tarjosin sille kerran jotain tooooooooooooodella superpahoja ja happamia, jotka ei mulle itselleni kelvanneet :))


      • kysynpä-vaan
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        En ole nähnyt mun "iskän" syövän ikinä karamellia tai en ainakaan muista :)) Ehkä se johtuu siitä, että tarjosin sille kerran jotain tooooooooooooodella superpahoja ja happamia, jotka ei mulle itselleni kelvanneet :))

        Mikä idea on valikoida happamia, jos ne jäävät syömättä pussin pohjalle?;)


      • tollot
        tinttu-liina kirjoitti:

        Totta..Aikuisille kyllä maistuu myös makea. :) Olisi se tylsää jos hyvästä pitäisi luopua vain siksi, että on ikää enempi.

        Oikeet aikuiset ei SYÖ karkkia, voivat joskus maistaa kun sattuu kohdalle. Aikuinen ei ole ikäluku, vaan järjenkäyttöä kokemuksen kanssa.


      • tollot kirjoitti:

        Oikeet aikuiset ei SYÖ karkkia, voivat joskus maistaa kun sattuu kohdalle. Aikuinen ei ole ikäluku, vaan järjenkäyttöä kokemuksen kanssa.

        No me ei sitten varmasti olla OIKEITA aikuisia. Minä kyllä syön joskus koko pussillisen kun makeanhimo oikein iskee, ja tiedän paljonkin aikuisia jotka ostaa karkkia ihan viikoittain itselleen. Samoin myös monet vanhukset ovat persoja makean perään.

        Ennemmin olen tollo kuin kapeakatseinen niuhottaja.


      • tollommat

        Todella tyhmää sulloa elintarvikevärejä sokeria maha täyteen, oli sitten "aikuinen" tai ei. Tolloa touhua. "oikeat aikuiset" ovat ns. pikkuvanhoja luulevaisia.


      • tollommat kirjoitti:

        Todella tyhmää sulloa elintarvikevärejä sokeria maha täyteen, oli sitten "aikuinen" tai ei. Tolloa touhua. "oikeat aikuiset" ovat ns. pikkuvanhoja luulevaisia.

        No kaikenlaisia myrkkyjä sitä saa elimistöönsä ihan mistä vaan. Kukaan ei kuitenkaan päivittäin namuja syö.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No kaikenlaisia myrkkyjä sitä saa elimistöönsä ihan mistä vaan. Kukaan ei kuitenkaan päivittäin namuja syö.

        Ja kuten aiemmin sanoin, syön mielummin karkkia, kuin juon ja poltan.


    • Naminamin

      Onhan täällä ollu karkkikauppa joskus tyylii 10v sitte ja kiinni meni melko nopeasti

      • Onko tosiaan ollut?? Missä tuo on sitten sijainnut, kun mä tiedä tuosta mitään..Ihan niinkuin ois dementia yllättäny... :(


      • on_ollu

        Taitaa olla tyyliin yli 30v sitte.


      • on_ollu kirjoitti:

        Taitaa olla tyyliin yli 30v sitte.

        No enpä olekkaa dementoitunu..;)


    • No ei kyl kandee kenenkään ees yrittää... Ei olis niinku minkäänlaisii mahkoi itteään tääl namuil elättää. Se on vaan et väki heittää karkkipussit ja suklaalevyt ostoskärryyn marketeis asioidessaan. Sit ku nois pikkuputiikeis toi hintatasoki on aina korkeempi. Mä olin ny tällainen ilonpilaaja et sori ;) Peppii vastaan ei sit kyl mitään oo... Namuin syöntiki on aivan jees jos niistä tykkää mut mä en :)

      • Nii mut kaupoissa on tylsiä karkkeja. Ja jos liike olis hyvällä paikalla ja möis kohtuuhintaan, nii varmaan ostajia piisaa. Mikä toi peppii on, ku mulla meni ny ohi..:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii mut kaupoissa on tylsiä karkkeja. Ja jos liike olis hyvällä paikalla ja möis kohtuuhintaan, nii varmaan ostajia piisaa. Mikä toi peppii on, ku mulla meni ny ohi..:))

        Äläs sä vaan ny myöski ala ku mä oon kuullu jo kylliks pilkkuin ja kirjainten puuttumisest tolta äikän open sijaiselta ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Äläs sä vaan ny myöski ala ku mä oon kuullu jo kylliks pilkkuin ja kirjainten puuttumisest tolta äikän open sijaiselta ;)

        Täh?? No en mä sitä meinannu..:)) Mullekki tulee virheitä ku pikasee laitan. Mä en vaa ymmärtäny tuota sanaa.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Täh?? No en mä sitä meinannu..:)) Mullekki tulee virheitä ku pikasee laitan. Mä en vaa ymmärtäny tuota sanaa.:)

        Mites se neuvo ny sit menikään et joka kerta ku vedät henkee, nii pilkku... :D No Peppiä mä siinä vaan hain... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Mites se neuvo ny sit menikään et joka kerta ku vedät henkee, nii pilkku... :D No Peppiä mä siinä vaan hain... ;)

        :))) Ei hitto..ny vasta tajusin..:D Sori, kävin vähän hitaalla.;)


      • artagnan kirjoitti:

        Äläs sä vaan ny myöski ala ku mä oon kuullu jo kylliks pilkkuin ja kirjainten puuttumisest tolta äikän open sijaiselta ;)

        Ole hiljaa mokoma kakkiainen tai mun pakko suuttua sulle (눈_눈❀) Mulla on täysin virheetön purenta, 32 hammasta, eikä niissä ole ollut ainoatakaan reikää I-K-I-N-Ä... Sitäpaitsi kirjoitin äidinkielestä laudaturin, joten sun pitää tuntea mun seurassa toooooooooooooooooooodella suurta alemmuudentunnetta, hahaha ;))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ole hiljaa mokoma kakkiainen tai mun pakko suuttua sulle (눈_눈❀) Mulla on täysin virheetön purenta, 32 hammasta, eikä niissä ole ollut ainoatakaan reikää I-K-I-N-Ä... Sitäpaitsi kirjoitin äidinkielestä laudaturin, joten sun pitää tuntea mun seurassa toooooooooooooooooooodella suurta alemmuudentunnetta, hahaha ;))

        Uskallanko mä jo näyttäytyy ;) Tota noin... Miks toi Oo tollai jumittaa? ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Uskallanko mä jo näyttäytyy ;) Tota noin... Miks toi Oo tollai jumittaa? ;)

        olisko siinä saman sorttinen tauti ku jäbän caps lokissa.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        olisko siinä saman sorttinen tauti ku jäbän caps lokissa.. ;)

        Mä sit arvelen et noi Oot ratkais sen äikkiksen ällän... ;)


      • YTHSn_hammaslääkäri
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ole hiljaa mokoma kakkiainen tai mun pakko suuttua sulle (눈_눈❀) Mulla on täysin virheetön purenta, 32 hammasta, eikä niissä ole ollut ainoatakaan reikää I-K-I-N-Ä... Sitäpaitsi kirjoitin äidinkielestä laudaturin, joten sun pitää tuntea mun seurassa toooooooooooooooooooodella suurta alemmuudentunnetta, hahaha ;))

        Alaleuan viisaudenhampaista ei näy kuin hiukkasen valkoista kuitenkaan elikkä 30 hammasta suusta löytyy jos tarkkoja tahdotaan olla.. ;-D


    • Noitten isojen markettien valikoima irtokarkkien suhteen on kyllä niin laaja että luulen sen riittävän lähes kaikille karkin mussuttajille. Mä oon aika usein kamppaillut siellä karkeista pikku naperoitten kans, mun etu on se että he eivät yllä niille ylärivin laatikoille;)

      • Joo, on marketeissakin aika hyvä valikoima.😊


      • Mä en halua mitään irtokarkkikauppaa vaan semmonen joka myy kaikkia ihania erilaisia suklaajuttujaym. herkkuja. :) Ja tiiäkkö...meinasin kerran kitistä yhdelle myyjälle, ku laitetaan jotku irtokarkkilaatikot nii ylös, ettei niihi meinaa ylettyä. En minäkää sentää mikään tumppi ole, mut siltikää en ylety. :/


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en halua mitään irtokarkkikauppaa vaan semmonen joka myy kaikkia ihania erilaisia suklaajuttujaym. herkkuja. :) Ja tiiäkkö...meinasin kerran kitistä yhdelle myyjälle, ku laitetaan jotku irtokarkkilaatikot nii ylös, ettei niihi meinaa ylettyä. En minäkää sentää mikään tumppi ole, mut siltikää en ylety. :/

        Tule tänne mnun nykyiseen kotikaupunkiin käymään, täällä on parikin suklaa myymälää..😊


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en halua mitään irtokarkkikauppaa vaan semmonen joka myy kaikkia ihania erilaisia suklaajuttujaym. herkkuja. :) Ja tiiäkkö...meinasin kerran kitistä yhdelle myyjälle, ku laitetaan jotku irtokarkkilaatikot nii ylös, ettei niihi meinaa ylettyä. En minäkää sentää mikään tumppi ole, mut siltikää en ylety. :/

        Jaa no sä oot sitte yksi niistä naperoista joiden karkinyrityskeräämistä ylärivistöltä oon vahingoniloisena vierestä seurannut;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Jaa no sä oot sitte yksi niistä naperoista joiden karkinyrityskeräämistä ylärivistöltä oon vahingoniloisena vierestä seurannut;)

        Tuota, myönnän tässä vielä että opin koulussa tekemään suklaakonvehteja.. Teen niitä joka joulu kavereille.😊


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Jaa no sä oot sitte yksi niistä naperoista joiden karkinyrityskeräämistä ylärivistöltä oon vahingoniloisena vierestä seurannut;)

        Haist kukka..Mut ihan oikeesti, niin mikä tolkku on laittaa niitä niin ylös että vaan oikeen pitkät ihmiset ylettyy sinne..?? Niitä karkkilaarejahan voisi ennemminki levittää laajemmalle alueelle. No onneks mun suklaavaahtokarkit ja salmiakit on alempana. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Haist kukka..Mut ihan oikeesti, niin mikä tolkku on laittaa niitä niin ylös että vaan oikeen pitkät ihmiset ylettyy sinne..?? Niitä karkkilaarejahan voisi ennemminki levittää laajemmalle alueelle. No onneks mun suklaavaahtokarkit ja salmiakit on alempana. :)

        Mä veikkaan että sä et ees tiedä mitä herkkuja siellä ylärivillä on kun et niitä edes nää. Siellä on kuules oikein namien namit, tiedoksi vaan:)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Tule tänne mnun nykyiseen kotikaupunkiin käymään, täällä on parikin suklaa myymälää..😊

        Ai teilläkö on semmosia..käytkö siellä?


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Mä veikkaan että sä et ees tiedä mitä herkkuja siellä ylärivillä on kun et niitä edes nää. Siellä on kuules oikein namien namit, tiedoksi vaan:)

        No höh..pitääkö mun ottaa ens kerralla tikkaat mukaan kauppaan..:P Toisaalta mä luulen että sä huijaat mua nyt. Pistät mut nolaamaan itteni, ku kaupassa huidon ihmisiä pitkillä tikkailla..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai teilläkö on semmosia..käytkö siellä?

        Olen välillä käynyt niissä liikkeissä, hyviä konvehteja olen maistellut.😋


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Olen välillä käynyt niissä liikkeissä, hyviä konvehteja olen maistellut.😋

        Voi namia..:P Alkoi kyllä nyt tekeen nii mieli..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi namia..:P Alkoi kyllä nyt tekeen nii mieli..

        Täytyypä itsekin käydä niitä ostamassa joku päivä.😋


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi namia..:P Alkoi kyllä nyt tekeen nii mieli..

        Arvaa mitä, mun rakas valmentaja?!! Artagnanilla on kaapissa avaamaton rasia joululahjaksi saatuja vihreitä kuulia :)) Sano sille, että se antaa mun syödä ne, koska ne menee muuten ihan pilalle :(( Ja se olisi niiiiiiiiiiiiiiiin TODELLA epäreilua mua kohtaan...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Arvaa mitä, mun rakas valmentaja?!! Artagnanilla on kaapissa avaamaton rasia joululahjaksi saatuja vihreitä kuulia :)) Sano sille, että se antaa mun syödä ne, koska ne menee muuten ihan pilalle :(( Ja se olisi niiiiiiiiiiiiiiiin TODELLA epäreilua mua kohtaan...

        No höh.. Tietysti sen pitää antaa ne sulle. :) ARTSII..HETI NE KARKIT ARIELILLE TAI SAAT MUT VASTAAS JA SITÄ SÄ ET TODELLAKAAN TAHDO!!! Kerro sit mulle Ariel jos Artsi ei totellu. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No höh.. Tietysti sen pitää antaa ne sulle. :) ARTSII..HETI NE KARKIT ARIELILLE TAI SAAT MUT VASTAAS JA SITÄ SÄ ET TODELLAKAAN TAHDO!!! Kerro sit mulle Ariel jos Artsi ei totellu. ;)

        Siis sunkin tekisi mieli ihan varmasti läimiä sitä kaksin käsin, jos näkisit kuinka Ä-R-S-Y-T-T-Ä-V-Ä se osaa olla... Enää mua ei huvittaisi tutustua siihen ollenkaan :((


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis sunkin tekisi mieli ihan varmasti läimiä sitä kaksin käsin, jos näkisit kuinka Ä-R-S-Y-T-T-Ä-V-Ä se osaa olla... Enää mua ei huvittaisi tutustua siihen ollenkaan :((

        No mä tinttaan yleensä ihan kunnolla sillon ku siihen on tarvetta..:)) Toi Artsi ois sit pienen opetuksen tarpeessa..kehtaaki kiusata nuorta naista..:[


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Arvaa mitä, mun rakas valmentaja?!! Artagnanilla on kaapissa avaamaton rasia joululahjaksi saatuja vihreitä kuulia :)) Sano sille, että se antaa mun syödä ne, koska ne menee muuten ihan pilalle :(( Ja se olisi niiiiiiiiiiiiiiiin TODELLA epäreilua mua kohtaan...

        Saat sä muru kaiken mitä haluut. Hymy ku vaan irtoo niinku sillai et näytät koko nättii hammasrivii mut ei kuiteskaan irvistämäl... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No höh.. Tietysti sen pitää antaa ne sulle. :) ARTSII..HETI NE KARKIT ARIELILLE TAI SAAT MUT VASTAAS JA SITÄ SÄ ET TODELLAKAAN TAHDO!!! Kerro sit mulle Ariel jos Artsi ei totellu. ;)

        Joo mä tottelen... :)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis sunkin tekisi mieli ihan varmasti läimiä sitä kaksin käsin, jos näkisit kuinka Ä-R-S-Y-T-T-Ä-V-Ä se osaa olla... Enää mua ei huvittaisi tutustua siihen ollenkaan :((

        Anteeks... Mä häpeen :(


      • artagnan kirjoitti:

        Joo mä tottelen... :)

        No mä uskon tuon, ku lukee täällä näitä sun nöyriä viestejäs..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Haist kukka..Mut ihan oikeesti, niin mikä tolkku on laittaa niitä niin ylös että vaan oikeen pitkät ihmiset ylettyy sinne..?? Niitä karkkilaarejahan voisi ennemminki levittää laajemmalle alueelle. No onneks mun suklaavaahtokarkit ja salmiakit on alempana. :)

        no lattian rajassa ne vaan pölyä sitte keräävät ihteensä.. ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis sunkin tekisi mieli ihan varmasti läimiä sitä kaksin käsin, jos näkisit kuinka Ä-R-S-Y-T-T-Ä-V-Ä se osaa olla... Enää mua ei huvittaisi tutustua siihen ollenkaan :((

        no sitähän jäbä alunperinki tuumaili et ton artsin olis saannu jättää sinne puistonpenkille ihtekseen istumaan.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä uskon tuon, ku lukee täällä näitä sun nöyriä viestejäs..;))

        Siistii et ees joku uskoo... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en halua mitään irtokarkkikauppaa vaan semmonen joka myy kaikkia ihania erilaisia suklaajuttujaym. herkkuja. :) Ja tiiäkkö...meinasin kerran kitistä yhdelle myyjälle, ku laitetaan jotku irtokarkkilaatikot nii ylös, ettei niihi meinaa ylettyä. En minäkää sentää mikään tumppi ole, mut siltikää en ylety. :/

        T-i-e-d-ä-t-k-ö m-i-t-ä?!! Sun kannattaa aivan ehdottomasti hankkia samanlaiset ultratyylikkäät saappaat mitä mulla on, niin sun ongelma katoaa ikuisiksi ajoiksi :)) TA-DAA!!! Siis tällaiset:

        https://www.zalando.fi/buffalo-korolliset-saappaat-black-bu311m01e-q11.html

        Kun ne on mulla jalassa, niin olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kaamean superpitkä, että mua itseänikin ihan huimaa, hahaha ;)) Oikeasti...

        Ja sitten, jos sun tasapaino on pettämässä, niin voit täysin vapaasti ottaa tukea siinä sun vieressä ilkkuvan miehen upean tuuheasta hiustosta ;)) Siis sen tämän näköisen söpöliinin (✪‿✪ ✿)♫♪ .☆.。.:*・°

        http://www.flickeringmyth.com/wp-content/uploads/2015/04/young-einstein.jpg


      • temmirauta kirjoitti:

        no lattian rajassa ne vaan pölyä sitte keräävät ihteensä.. ;)

        On sitä pölyä katonrajassaki. ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Siistii et ees joku uskoo... ;)

        Juu, mut sit vasta ku kuulen Arielilta että saiko hän karkit, niin siitä riippuu kuinka kovaa taputan sua päähän. :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        T-i-e-d-ä-t-k-ö m-i-t-ä?!! Sun kannattaa aivan ehdottomasti hankkia samanlaiset ultratyylikkäät saappaat mitä mulla on, niin sun ongelma katoaa ikuisiksi ajoiksi :)) TA-DAA!!! Siis tällaiset:

        https://www.zalando.fi/buffalo-korolliset-saappaat-black-bu311m01e-q11.html

        Kun ne on mulla jalassa, niin olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kaamean superpitkä, että mua itseänikin ihan huimaa, hahaha ;)) Oikeasti...

        Ja sitten, jos sun tasapaino on pettämässä, niin voit täysin vapaasti ottaa tukea siinä sun vieressä ilkkuvan miehen upean tuuheasta hiustosta ;)) Siis sen tämän näköisen söpöliinin (✪‿✪ ✿)♫♪ .☆.。.:*・°

        http://www.flickeringmyth.com/wp-content/uploads/2015/04/young-einstein.jpg

        No huh..:)) Oli kyllä kauniit saappaat, mut mä en kyllä pääsis noilla edes sinne kauppaan asti. :)) Mun kintut tutisis kyllä niin että menisin jo siinä nurin. :P

        Tuolla kuvan hepulla kyllä piisas pehkoa että vois tarttua vaikka kaksin käsin, mutta en mä kumminkaa tarttuis tuohon.......en sitten millään.. Ei ollu oikeen mies mun makuun. ;))
        Jos ois semmonen miehekäs ei-sliipattu tyyppi, niin voisin kaatua ilman tollasia korkojakin...antautuisin ihan suosiolla ;))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        T-i-e-d-ä-t-k-ö m-i-t-ä?!! Sun kannattaa aivan ehdottomasti hankkia samanlaiset ultratyylikkäät saappaat mitä mulla on, niin sun ongelma katoaa ikuisiksi ajoiksi :)) TA-DAA!!! Siis tällaiset:

        https://www.zalando.fi/buffalo-korolliset-saappaat-black-bu311m01e-q11.html

        Kun ne on mulla jalassa, niin olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kaamean superpitkä, että mua itseänikin ihan huimaa, hahaha ;)) Oikeasti...

        Ja sitten, jos sun tasapaino on pettämässä, niin voit täysin vapaasti ottaa tukea siinä sun vieressä ilkkuvan miehen upean tuuheasta hiustosta ;)) Siis sen tämän näköisen söpöliinin (✪‿✪ ✿)♫♪ .☆.。.:*・°

        http://www.flickeringmyth.com/wp-content/uploads/2015/04/young-einstein.jpg

        No on kyl sexyt bootsit...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, mut sit vasta ku kuulen Arielilta että saiko hän karkit, niin siitä riippuu kuinka kovaa taputan sua päähän. :))

        No mä annan sit ens kerran ku nähään jos hänki sit vuorostaan suostuu pariin jutskaan... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä annan sit ens kerran ku nähään jos hänki sit vuorostaan suostuu pariin jutskaan... ;)

        Siis luinko oikein!?? Sä kiristät jotai vastapalvelusta karkeista mitkä on seissy jo monta kuukautta!?! :o Tuntuu kuule Artsi ny semmoselta että sun kannattaa ottaa jalat alles, ku Ariel lukee tuon. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Siis luinko oikein!?? Sä kiristät jotai vastapalvelusta karkeista mitkä on seissy jo monta kuukautta!?! :o Tuntuu kuule Artsi ny semmoselta että sun kannattaa ottaa jalat alles, ku Ariel lukee tuon. ;))

        No kyl sä luit ku en mäkään ny alituiseen jaksa lammastella ;) Noi on sillai kelpoi marmelaadei ku pakkaus on avaamaton ja kaikkee...


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl sä luit ku en mäkään ny alituiseen jaksa lammastella ;) Noi on sillai kelpoi marmelaadei ku pakkaus on avaamaton ja kaikkee...

        Kuules Artsi..naisia ei kiristetä namuilla eikä varsinkaan vanhoilla semmosilla..Annan sulle nyt hyvän neuvon..peruuta äkkiä toi juttu, ku muuten sun korvat soi ja kuumottaa viikon, ku näette seuraavan kerran. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No huh..:)) Oli kyllä kauniit saappaat, mut mä en kyllä pääsis noilla edes sinne kauppaan asti. :)) Mun kintut tutisis kyllä niin että menisin jo siinä nurin. :P

        Tuolla kuvan hepulla kyllä piisas pehkoa että vois tarttua vaikka kaksin käsin, mutta en mä kumminkaa tarttuis tuohon.......en sitten millään.. Ei ollu oikeen mies mun makuun. ;))
        Jos ois semmonen miehekäs ei-sliipattu tyyppi, niin voisin kaatua ilman tollasia korkojakin...antautuisin ihan suosiolla ;))

        No mun tyyli on kait tuon kuvan tukkapehko varustettuna ei-sliippauksella. Taidan olla sitte semmonen kompromissi, vähä niinku rölli-peikko;)


      • Lipputangon_nuppi
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        T-i-e-d-ä-t-k-ö m-i-t-ä?!! Sun kannattaa aivan ehdottomasti hankkia samanlaiset ultratyylikkäät saappaat mitä mulla on, niin sun ongelma katoaa ikuisiksi ajoiksi :)) TA-DAA!!! Siis tällaiset:

        https://www.zalando.fi/buffalo-korolliset-saappaat-black-bu311m01e-q11.html

        Kun ne on mulla jalassa, niin olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kaamean superpitkä, että mua itseänikin ihan huimaa, hahaha ;)) Oikeasti...

        Ja sitten, jos sun tasapaino on pettämässä, niin voit täysin vapaasti ottaa tukea siinä sun vieressä ilkkuvan miehen upean tuuheasta hiustosta ;)) Siis sen tämän näköisen söpöliinin (✪‿✪ ✿)♫♪ .☆.。.:*・°

        http://www.flickeringmyth.com/wp-content/uploads/2015/04/young-einstein.jpg

        No kymmenen senttiä on matkaa kuitenkin vielä ennen kuin 187 cm tulee vastaan elikkä hiukkasen yläviistoon joudut tytsi meitsiä palvovasti ihailemaan.. ;-D


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No mun tyyli on kait tuon kuvan tukkapehko varustettuna ei-sliippauksella. Taidan olla sitte semmonen kompromissi, vähä niinku rölli-peikko;)

        Röllipeikko ei ole yhtään hassumpi. Ei ainakaa ole karvakato käyny. ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        T-i-e-d-ä-t-k-ö m-i-t-ä?!! Sun kannattaa aivan ehdottomasti hankkia samanlaiset ultratyylikkäät saappaat mitä mulla on, niin sun ongelma katoaa ikuisiksi ajoiksi :)) TA-DAA!!! Siis tällaiset:

        https://www.zalando.fi/buffalo-korolliset-saappaat-black-bu311m01e-q11.html

        Kun ne on mulla jalassa, niin olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kaamean superpitkä, että mua itseänikin ihan huimaa, hahaha ;)) Oikeasti...

        Ja sitten, jos sun tasapaino on pettämässä, niin voit täysin vapaasti ottaa tukea siinä sun vieressä ilkkuvan miehen upean tuuheasta hiustosta ;)) Siis sen tämän näköisen söpöliinin (✪‿✪ ✿)♫♪ .☆.。.:*・°

        http://www.flickeringmyth.com/wp-content/uploads/2015/04/young-einstein.jpg

        taitaapi jäbän nelivitoset teräskärki saappaat kalveta noitten rinnalla.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On sitä pölyä katonrajassaki. ;)

        no jäbän huushollissa se tuppaa laskeutumaan lattialle.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kuules Artsi..naisia ei kiristetä namuilla eikä varsinkaan vanhoilla semmosilla..Annan sulle nyt hyvän neuvon..peruuta äkkiä toi juttu, ku muuten sun korvat soi ja kuumottaa viikon, ku näette seuraavan kerran. :))

        olisko noi vihreät kuulat semmonen sesonki tuote ku jäbä koitti niitä kauppareissulla kovasti kahtella mut eipä löytyny..


      • temmirauta kirjoitti:

        olisko noi vihreät kuulat semmonen sesonki tuote ku jäbä koitti niitä kauppareissulla kovasti kahtella mut eipä löytyny..

        Kyllä ne varmaan on joulukarkkeja, ku en minäkää ole niitä nähny missään. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä ne varmaan on joulukarkkeja, ku en minäkää ole niitä nähny missään. :)

        On ne joulukarkkeja.


      • No näin minäki aattelisin..Enole niitä kyllä koskaa ostanu, ku liian makeita mun mieleen. Lahjaks oon saanu jouluna niitä.:) Ja ihan ilman tontun pomoa.;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No näin minäki aattelisin..Enole niitä kyllä koskaa ostanu, ku liian makeita mun mieleen. Lahjaks oon saanu jouluna niitä.:) Ja ihan ilman tontun pomoa.;)

        Ei ole minunkaan suosikkeja.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Ei ole minunkaan suosikkeja.

        Ne ois muuten ihan syötäviä, mut tulee tunne niin ku olis sokerinpala suussa.


      • no eipä näköjään tytöillä mee noi mieltymykset sitte oikein yksiin ku toi meidän typykkä kulta on kovastikki niitten perään. jäbä vähä semmosta ounaileepi et artsi joutuu hyvästit heittämään rasialleen olipa se sitte muoveissa tai ei.. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä ne varmaan on joulukarkkeja, ku en minäkää ole niitä nähny missään. :)

        No mähän sanoin et niil on markkina-arvoo ;) Paree ennen päiväykseenki on viel reippaasti aikaa ku tsekkasin paketin kyljen et vink vink murusein! Jos sä taivut nii mäki taivun ;) Muutoin sä saat vaan rasian päältä sillai sievästi nuuhkii ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        no eipä näköjään tytöillä mee noi mieltymykset sitte oikein yksiin ku toi meidän typykkä kulta on kovastikki niitten perään. jäbä vähä semmosta ounaileepi et artsi joutuu hyvästit heittämään rasialleen olipa se sitte muoveissa tai ei.. :)

        Niinku sanottuu mä kyl siit ilomielin luovun ku ne ei oo lainkaan mun makuun mut ei ilman joustoo... ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Arvaa mitä, mun rakas valmentaja?!! Artagnanilla on kaapissa avaamaton rasia joululahjaksi saatuja vihreitä kuulia :)) Sano sille, että se antaa mun syödä ne, koska ne menee muuten ihan pilalle :(( Ja se olisi niiiiiiiiiiiiiiiin TODELLA epäreilua mua kohtaan...

        Saat kaksi rasiaa vihreitä kuulia, jos suostut näkemään mut viikonloppuna;) Arnoldsilla vaikkapa semmoisella sovittelumeiningillä? Toki Valkohietakin käy edelleen;) sposti on [email protected]


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No huh..:)) Oli kyllä kauniit saappaat, mut mä en kyllä pääsis noilla edes sinne kauppaan asti. :)) Mun kintut tutisis kyllä niin että menisin jo siinä nurin. :P

        Tuolla kuvan hepulla kyllä piisas pehkoa että vois tarttua vaikka kaksin käsin, mutta en mä kumminkaa tarttuis tuohon.......en sitten millään.. Ei ollu oikeen mies mun makuun. ;))
        Jos ois semmonen miehekäs ei-sliipattu tyyppi, niin voisin kaatua ilman tollasia korkojakin...antautuisin ihan suosiolla ;))

        Siis niillä on oikeasti tooooooooooosi hyvä kävellä :)) Ja on aivan mahtavaa katsella kerrankin muita alaviistoon, hahaha ;)) Hmmm... Toljanterin entinen äikänope muuten kertoi mulle TODELLA luottamuksellisesti, että oli opettanut joskus ihan saman näköistä poikaa. Sellaista aivan kaamean tuuheahiustoista ja supertuhmaa (^_-☆)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Ei ole minunkaan suosikkeja.

        Not true :)) Kehtaattekin valehdella mulle mokomat pissiäiset ;)) Ihan varmasti pidätte myös vihreistä kuulista tosi paaaaaaaaaaaaljon, mutta ette vain halua myöntää...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis niillä on oikeasti tooooooooooosi hyvä kävellä :)) Ja on aivan mahtavaa katsella kerrankin muita alaviistoon, hahaha ;)) Hmmm... Toljanterin entinen äikänope muuten kertoi mulle TODELLA luottamuksellisesti, että oli opettanut joskus ihan saman näköistä poikaa. Sellaista aivan kaamean tuuheahiustoista ja supertuhmaa (^_-☆)

        Eikö tollaset ohuet korot jää joka koloon kiinni? :)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Not true :)) Kehtaattekin valehdella mulle mokomat pissiäiset ;)) Ihan varmasti pidätte myös vihreistä kuulista tosi paaaaaaaaaaaaljon, mutta ette vain halua myöntää...

        Ihan oikeasti ne ei ole minun lemppareita, jää vain enemän sinulle.😊


    • KokkolanTOSIrealisti

      Kaikki karkit ja sokerimössöt on lailla kiellettävä. Ne ovat täysin tarpeettomia. Ei ole ihmekään että nykynuoriso paisuu kuin pullataikina, ja jopa alle kouluikäiset sairastavat sokeritautia - Diabetesta. Tulisi sota ja tappaisi kaikki homot, huorat, hullut, huumeveikot, vellihousut ja tupakoivat paskiaiset, hah!...

      • Jotain olet sinäkin ahminut, kun lihava ja punakka olet..


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Jotain olet sinäkin ahminut, kun lihava ja punakka olet..

        Hahhhhaaahahhhaaahhhaa..Tuo oli kyllä huippu vastaus!! :)))))


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Jotain olet sinäkin ahminut, kun lihava ja punakka olet..

        Sianläskii paistelee..?


      • artagnan kirjoitti:

        Sianläskii paistelee..?

        Eli on sit noit karppaajii...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hahhhhaaahahhhaaahhhaa..Tuo oli kyllä huippu vastaus!! :)))))

        No kaikkihan on nähnyt sen valokuvan täällä palstalla ja siinä näkee selvästi että ukko on lyhyt, lihava ja punakka..


      • Tulis sota ja veis sotavangiks kaikki kitisevät lihapullat.


      • artagnan kirjoitti:

        Eli on sit noit karppaajii...

        M-u-l-l-a o-n s-u-n t-a-k-i-a e-r-i-t-t-ä-i-n ä-r-t-y-n-y-t o-l-o...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        M-u-l-l-a o-n s-u-n t-a-k-i-a e-r-i-t-t-ä-i-n ä-r-t-y-n-y-t o-l-o...

        Sä et tiedä et miten mä oon nöyrää poikaa... ;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Jotain olet sinäkin ahminut, kun lihava ja punakka olet..

        luojan lykky et oli vielä puurot kattilassa ku tuli vaan semmonen äkkinäinen naurun pyrskähdys.. :)


    • kait se riippuis paljolti asiakaskunnasta. tommoset kittien ja typykän sorttiset tytöt pitäis kyllä putiikin pystyssä mut taitais olla suht nopiaan ovet säpissä jos se toimeentulo vaan jäbän ja artsin tyyppisten asiakkaiden varaan jäis..

      • Nii mut ku lasketaan noitte kahden lisäks kaikki koululaiset ja viel minutki, niin kyllä siinä yksi putiikki pystyssä pysyis. :)

        Mites te pojat ette ollenkaa syö namuja? :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii mut ku lasketaan noitte kahden lisäks kaikki koululaiset ja viel minutki, niin kyllä siinä yksi putiikki pystyssä pysyis. :)

        Mites te pojat ette ollenkaa syö namuja? :)

        No mä kyl purkkaa jauhan päivittäin mut ei sit muutoin oo mitään vetoo makeeta kohtaan :) Ei vaan vesi herahda kielel niinku silloin ku näkee sellaisen puoliraa'an naudan sisäfileepihvin ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mä kyl purkkaa jauhan päivittäin mut ei sit muutoin oo mitään vetoo makeeta kohtaan :) Ei vaan vesi herahda kielel niinku silloin ku näkee sellaisen puoliraa'an naudan sisäfileepihvin ;)

        Pakko nyt kysyä että eikö sua ällötä syödä toisen raakaa lihaa? Mä en vaa ymmärrä miten voidaan syödä semmosta..hyih..:{


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Pakko nyt kysyä että eikö sua ällötä syödä toisen raakaa lihaa? Mä en vaa ymmärrä miten voidaan syödä semmosta..hyih..:{

        No en mäkään sit tajuu tota suklaansyöntii ;) Herkkuuhan tuollainen pihvi on... Säki kyl tykkäisit ku mä sen sillai valmistaisin et yön yli marinaadis :P


      • artagnan kirjoitti:

        No en mäkään sit tajuu tota suklaansyöntii ;) Herkkuuhan tuollainen pihvi on... Säki kyl tykkäisit ku mä sen sillai valmistaisin et yön yli marinaadis :P

        Suklaa ei ole kenenkää lihaa ja sillä ei ole ollu sulosia silmiä.:{ Mä en söis puoliraakaa lihaa vaikka olis ainoo ruoka maailmassa.:[


      • Asioista_perillä_oleva
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nii mut ku lasketaan noitte kahden lisäks kaikki koululaiset ja viel minutki, niin kyllä siinä yksi putiikki pystyssä pysyis. :)

        Mites te pojat ette ollenkaa syö namuja? :)

        Pimatsujen suklaanhimo on hormoneista peräisin vaan elikkä öljynvaihtoon kiinteästi liittyvä jokakuinen hommeli.. ;-D


      • Asioista_perillä_oleva kirjoitti:

        Pimatsujen suklaanhimo on hormoneista peräisin vaan elikkä öljynvaihtoon kiinteästi liittyvä jokakuinen hommeli.. ;-D

        Jassoo..että on meillä täällä tämmöne asiantuntija paikalla..;) Mmmm..Ookko ihan gynepuolelta? ;))


      • Sieltäpä_juuri
        tinttu-liina kirjoitti:

        Jassoo..että on meillä täällä tämmöne asiantuntija paikalla..;) Mmmm..Ookko ihan gynepuolelta? ;))

        Jepulista vaan ;-D Sieltäpä tokkiinsa vapaalla oon illan..


      • Laatutohtori
        tinttu-liina kirjoitti:

        Jassoo..että on meillä täällä tämmöne asiantuntija paikalla..;) Mmmm..Ookko ihan gynepuolelta? ;))

        Elikkä meitsiltä löytyy saletisti vapaita aikojaki jos kaivelun tarpeessa sattumoisin oot.. ;-D


      • Laatutohtori kirjoitti:

        Elikkä meitsiltä löytyy saletisti vapaita aikojaki jos kaivelun tarpeessa sattumoisin oot.. ;-D

        KAIVELUN TARPEESSA??? :P No kuules rööriroope..taidetaan ny jättää viel noi kaivelut...En ole oikeen vakuuttunu ookko aito vai valegyne..:}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nii mut ku lasketaan noitte kahden lisäks kaikki koululaiset ja viel minutki, niin kyllä siinä yksi putiikki pystyssä pysyis. :)

        Mites te pojat ette ollenkaa syö namuja? :)

        se on vaan et mihinkä ihtensä totuttaa. enempiki tulee noita hedelmiä ja oman maan juureksia syötyä.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        se on vaan et mihinkä ihtensä totuttaa. enempiki tulee noita hedelmiä ja oman maan juureksia syötyä.. :)

        Temmi elää terveellisesti. ;) Kyllä mäkin joskus porkkanaa otan, mutta kyllähän noi namit maistuu paremmin...tai salmiakki ja suklaa. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Temmi elää terveellisesti. ;) Kyllä mäkin joskus porkkanaa otan, mutta kyllähän noi namit maistuu paremmin...tai salmiakki ja suklaa. :)

        Minä vedän hedelmäsoseita ja smoothieta..😊


      • Laatutohtori
        tinttu-liina kirjoitti:

        KAIVELUN TARPEESSA??? :P No kuules rööriroope..taidetaan ny jättää viel noi kaivelut...En ole oikeen vakuuttunu ookko aito vai valegyne..:}

        No pikku pimatsu suosittelee palveluita tai potkaisee piikkikoroillaan meitsiltä tajun kankaalle vaihtoehtoisesti elikkä se on jompi kumpi sitten.. ;-D


      • Laatutohtori kirjoitti:

        No pikku pimatsu suosittelee palveluita tai potkaisee piikkikoroillaan meitsiltä tajun kankaalle vaihtoehtoisesti elikkä se on jompi kumpi sitten.. ;-D

        Ny meni taas ohi..:P


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Minä vedän hedelmäsoseita ja smoothieta..😊

        Elääpä porukka terveellisesti..Mä syön mitä mieli tekee..oli sit terveellistä tai ei. Kerran täällä vaa eletään. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Suklaa ei ole kenenkää lihaa ja sillä ei ole ollu sulosia silmiä.:{ Mä en söis puoliraakaa lihaa vaikka olis ainoo ruoka maailmassa.:[

        kyllä toi lautanen on vaan paras paikka joittenki elukoitten kohalla. ku on oikein semmosen pahapäisen sorttinen et siinä ihtensäki loukkaa se on vaan kunnon potku persauksille ja snellmanin kyytiin..


      • temmirauta kirjoitti:

        kyllä toi lautanen on vaan paras paikka joittenki elukoitten kohalla. ku on oikein semmosen pahapäisen sorttinen et siinä ihtensäki loukkaa se on vaan kunnon potku persauksille ja snellmanin kyytiin..

        No mä sit komppaan. Oli kyl magee mulli syödä :P


      • tinttu-liina
        temmirauta kirjoitti:

        kyllä toi lautanen on vaan paras paikka joittenki elukoitten kohalla. ku on oikein semmosen pahapäisen sorttinen et siinä ihtensäki loukkaa se on vaan kunnon potku persauksille ja snellmanin kyytiin..

        No kyllä tuon ymmärrän, mut siltiki toisen hengiltä päästäminen on surullista. :(


      • artagnan kirjoitti:

        No mä sit komppaan. Oli kyl magee mulli syödä :P

        Artsi on kyllä luolamies, ku vetelee raakaa lihaa.. :B


    • Ajat_muuttuneet

      Ennen makeiset olivat luksusta, ei niihin köyhillä ollut varaa. Pakattiinpa jopa sametilla päällystettyihin peltirasioihin. Pepin aikaan ei ole paluuta.

      • Joo..ei ennen varmaankaan ollu makeiset jokapäiväisesti saatavilla. Nykyään kun muksuilla on melkein järjestään rahaa kaikilla , niin voivat vaikka joka päivä käydä karkkiostoksilla.


    • Karkkikauppa voisi ehkä menestyä jos siellä olisi myös kaikenlaista ihania herkkuja jotka olisi paikallisia mutta eihän Kokkolassa menesty muut kuin paikat jotka myy alkoholia.

      • Voi että...olihan täällä edes yks, joka kannattaa mun kaa karkkikauppaa. :)) Mä en tiiä miten mulla on semmonen fiilis että toi kauppa vois menestyä...mun intuitio sanoo niin. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi että...olihan täällä edes yks, joka kannattaa mun kaa karkkikauppaa. :)) Mä en tiiä miten mulla on semmonen fiilis että toi kauppa vois menestyä...mun intuitio sanoo niin. ;)

        Saisinko minä tulla kauppaan tekemään omia konvehteja?😋


      • Pitääkö_rekata_uusi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi että...olihan täällä edes yks, joka kannattaa mun kaa karkkikauppaa. :)) Mä en tiiä miten mulla on semmonen fiilis että toi kauppa vois menestyä...mun intuitio sanoo niin. ;)

        No meitsi kannattaa kyllä elikkä mikä on ettei menestyisi kun pimatsut ovat kuin pythoneita namujen perään. Tytsiki veti jouluna monta kiloa yhteen menoon eikä tuntunu missään sitten.. Hemmetti kun ei muista salasanaa enään :-(


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Saisinko minä tulla kauppaan tekemään omia konvehteja?😋

        Jeeee...pistetään putiikki pystyyn!! :))) Aatelkaa mikä nanna työpaikka ku saa kaiket päivät herkutella ;)))


      • Pitääkö_rekata_uusi kirjoitti:

        No meitsi kannattaa kyllä elikkä mikä on ettei menestyisi kun pimatsut ovat kuin pythoneita namujen perään. Tytsiki veti jouluna monta kiloa yhteen menoon eikä tuntunu missään sitten.. Hemmetti kun ei muista salasanaa enään :-(

        Yks kannattaja lisää..:))) Näillä porukoilla saadaan jo putiikki pidettyä pystyssä..Arielista tulee ainaski vakioasiakas.;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jeeee...pistetään putiikki pystyyn!! :))) Aatelkaa mikä nanna työpaikka ku saa kaiket päivät herkutella ;)))

        Olisi mahtavaa tehdä omia konvehteja myyntiin...💎


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Olisi mahtavaa tehdä omia konvehteja myyntiin...💎

        Mut aattele että sun pitäis tehä niitä kamalasti joka päivä. :)) Ne vietäis käsistä..(jos ehtivät myyntiin asti) ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Yks kannattaja lisää..:))) Näillä porukoilla saadaan jo putiikki pidettyä pystyssä..Arielista tulee ainaski vakioasiakas.;))

        No meitsiki oli about hiukkasen yli vuosi sitten salmiakin suurkuluttaja kun suuhun piti jotakin saada vaan kun hemmetinmoinen tupakinhimo riivasi sälliä yötä päivää.. :-/


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mut aattele että sun pitäis tehä niitä kamalasti joka päivä. :)) Ne vietäis käsistä..(jos ehtivät myyntiin asti) ;))

        Te saisitte auttaa konvehtien teossa..😋


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meitsiki oli about hiukkasen yli vuosi sitten salmiakin suurkuluttaja kun suuhun piti jotakin saada vaan kun hemmetinmoinen tupakinhimo riivasi sälliä yötä päivää.. :-/

        Joko olet päässyt tupakasta eroon kokonaan?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jeeee...pistetään putiikki pystyyn!! :))) Aatelkaa mikä nanna työpaikka ku saa kaiket päivät herkutella ;)))

        Mä voisin tuon tonttuvirkani puolesta tehdä sitten pikkusia tilauksia: 3.4 miljoonaa rasiaa Kittien konvehteja ja sitte niitä vihreitä kuulia semmoiset 3.6 miljoonaa laatikkoa, noin alkuun. Pystyttekö toimittamaan mulle ennen 23.12.2016...?


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Mä voisin tuon tonttuvirkani puolesta tehdä sitten pikkusia tilauksia: 3.4 miljoonaa rasiaa Kittien konvehteja ja sitte niitä vihreitä kuulia semmoiset 3.6 miljoonaa laatikkoa, noin alkuun. Pystyttekö toimittamaan mulle ennen 23.12.2016...?

        Paljonko saan palkkaa?😁


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Paljonko saan palkkaa?😁

        No jos pystyt avustajinesi kanssa toimittamaan nuo yhteensä 7 miljoonaa rasiaa niin tarjoan sulle ja tiimillesi ruhtinaallisen palkan:

        Saatte tulla tutustumaan mun johtamaan ja hallinnoimaan tonttujen toimintokeskukseen. Tuo keskus on supersalainen ja sinne ei ole ennen ihmisiä päästetty mutta nyt voisi olla sitten eka kerta. Teidän tulee sitten varautua ERITTÄIN tarkkaan turvatarkastukseen jossa on syytä riisuutua alasti ym ym. Itse oon muuten myös turvatarkastusten ylin valvova taho:)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No jos pystyt avustajinesi kanssa toimittamaan nuo yhteensä 7 miljoonaa rasiaa niin tarjoan sulle ja tiimillesi ruhtinaallisen palkan:

        Saatte tulla tutustumaan mun johtamaan ja hallinnoimaan tonttujen toimintokeskukseen. Tuo keskus on supersalainen ja sinne ei ole ennen ihmisiä päästetty mutta nyt voisi olla sitten eka kerta. Teidän tulee sitten varautua ERITTÄIN tarkkaan turvatarkastukseen jossa on syytä riisuutua alasti ym ym. Itse oon muuten myös turvatarkastusten ylin valvova taho:)

        Vaadimme sitten että valvova tahokin riisuu. ;)) Se on katos tasa-arvoa se..Nii muutes..tuossa liikkeessä ei myydä vihreitä kuulia tuollasia määriä ku ne ei ole myyjien suosiossa. :8 Meidän pitää katos koemaistaa joka rasiasta, että tiedetään myyvämme laatutavaraa.:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Vaadimme sitten että valvova tahokin riisuu. ;)) Se on katos tasa-arvoa se..Nii muutes..tuossa liikkeessä ei myydä vihreitä kuulia tuollasia määriä ku ne ei ole myyjien suosiossa. :8 Meidän pitää katos koemaistaa joka rasiasta, että tiedetään myyvämme laatutavaraa.:))

        Tonttujen toimintakeskus..Onko se semmonen missä tontuks puetut kuumat miehet esittää meille jonkun hotin tonttu-esityksen?? :P Semmosen missä ne niukasti pukeutuen..eli nakuna vetää sellasen tankotanssin..:} Siitä hyvästä vois jo riisuutuakki..:]>


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tonttujen toimintakeskus..Onko se semmonen missä tontuks puetut kuumat miehet esittää meille jonkun hotin tonttu-esityksen?? :P Semmosen missä ne niukasti pukeutuen..eli nakuna vetää sellasen tankotanssin..:} Siitä hyvästä vois jo riisuutuakki..:]>

        olisko se sitte semmonen luojan lykky et jäbä on vaan tota valepukin tointa hoidellu et ei oo tarvinnu tommosiin hommiin alentua. taitais siinä tangotki vääntyä mutkalle ku 90 kilonen miehen korsto rupeais siinä ihteään taivuttelemaan. saattais tuolla typykän tanko tanssi esityksellä olla ennemminki semmonen kiltteyttä lisäävä vaikutus.. ;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Paljonko saan palkkaa?😁

        Hih... vaikeaa sanoa paljonko saisit kittie palkkaa ku sinähän voisit halutessaan olla omistaja siinä ihanassa karkkikaupassa jossa myydään erilaisia herkkuja. Olisihan se jollain tavoin kivaa olla itseni pomo ja jännittävää... Hih. Mikä parasta se ihana karkkikauppaan laitettaisin sinun tekemiä tauluja ja ihmiset näkisivät niitä ja voisivat halutessaan ostaa niitä..


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Mä voisin tuon tonttuvirkani puolesta tehdä sitten pikkusia tilauksia: 3.4 miljoonaa rasiaa Kittien konvehteja ja sitte niitä vihreitä kuulia semmoiset 3.6 miljoonaa laatikkoa, noin alkuun. Pystyttekö toimittamaan mulle ennen 23.12.2016...?

        Herra toljanter voisi toimia tonttuna ja koska en tiedä mitä tontut tekee niin en osaa sanoa palkasta mitään ...


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No jos pystyt avustajinesi kanssa toimittamaan nuo yhteensä 7 miljoonaa rasiaa niin tarjoan sulle ja tiimillesi ruhtinaallisen palkan:

        Saatte tulla tutustumaan mun johtamaan ja hallinnoimaan tonttujen toimintokeskukseen. Tuo keskus on supersalainen ja sinne ei ole ennen ihmisiä päästetty mutta nyt voisi olla sitten eka kerta. Teidän tulee sitten varautua ERITTÄIN tarkkaan turvatarkastukseen jossa on syytä riisuutua alasti ym ym. Itse oon muuten myös turvatarkastusten ylin valvova taho:)

        Tota noin... Jos sä tarvit apuvoimii niinku turvatarkastamon puolel nii mä kyl lupaudun auliisti. Mä voisin kai niinki pitkälle tietty uhrautuu et mä tekisin tarkemmanki tarkastuksen erään vierailijan kohdal... ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        olisko se sitte semmonen luojan lykky et jäbä on vaan tota valepukin tointa hoidellu et ei oo tarvinnu tommosiin hommiin alentua. taitais siinä tangotki vääntyä mutkalle ku 90 kilonen miehen korsto rupeais siinä ihteään taivuttelemaan. saattais tuolla typykän tanko tanssi esityksellä olla ennemminki semmonen kiltteyttä lisäävä vaikutus.. ;)

        Elä ny höpsi Temmi, ku eihän miesten tarvi siinä muuta ku nätisti pyöriä tangon ympärillä ja keikuttaa lihaksikasta peppua....ja muutakin..;))


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Jos sä tarvit apuvoimii niinku turvatarkastamon puolel nii mä kyl lupaudun auliisti. Mä voisin kai niinki pitkälle tietty uhrautuu et mä tekisin tarkemmanki tarkastuksen erään vierailijan kohdal... ;)

        Sori pojat...mut teidän Typy on meidän luottoasiakas, joten häneltä ette tuu tanko-tai mitään muutakaan tanssia näkemään. ;) Sitä paitsi tollaselle karkkikiristäjälle ei tuu tankoa muuta ku persuksille pätkien. ;))


      • artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Jos sä tarvit apuvoimii niinku turvatarkastamon puolel nii mä kyl lupaudun auliisti. Mä voisin kai niinki pitkälle tietty uhrautuu et mä tekisin tarkemmanki tarkastuksen erään vierailijan kohdal... ;)

        Älä nyt loukkaannu mutta kun nuo aputontut kykenee tuon homman hoitaan takuulla sanottasko nyt vaikka puolueettomattomammin...;)


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Herra toljanter voisi toimia tonttuna ja koska en tiedä mitä tontut tekee niin en osaa sanoa palkasta mitään ...

        Tontun toimenkuva on kyllä niin laaja ja haastava että tuo firma menisi kyllä heti konkkaan jos mut siihen palkattaisiin:)


      • Ei välttämättä kun kävisit vain harvoin siellä karkki kaupassa vähän niin kuin tsekkaamassa että eräs ei häiriköi


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Olisi mahtavaa tehdä omia konvehteja myyntiin...💎

        semmonen raastetun porkkanan makunen saattais olla jäbänki mieleen.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Elä ny höpsi Temmi, ku eihän miesten tarvi siinä muuta ku nätisti pyöriä tangon ympärillä ja keikuttaa lihaksikasta peppua....ja muutakin..;))

        siittä taitaa nättiys olla hyvästikki kaukana ku tämmönen syntymäkankia parimetrinen korsto alkaapi tangon ympärillä pyöriskellä. vois olla et häveliäästi päät kääntyis kahtelemaan kengän kärkiä.. ;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Älä nyt loukkaannu mutta kun nuo aputontut kykenee tuon homman hoitaan takuulla sanottasko nyt vaikka puolueettomattomammin...;)

        olisko se kummiski toi joulupukin muori soveliain hoitelemaan tommosen homman ku naisväestä on kyse.. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sori pojat...mut teidän Typy on meidän luottoasiakas, joten häneltä ette tuu tanko-tai mitään muutakaan tanssia näkemään. ;) Sitä paitsi tollaselle karkkikiristäjälle ei tuu tankoa muuta ku persuksille pätkien. ;))

        Katos ku ton kiltteyden pitää koskee tyttöiki ku ei voi olla alituiseen sillai et mä vaan nöyrryn ;) Se katos syö miestä... Sähän oot iteki ohjeistanu et pidä puoles Artsi. Mä ny sit sun neuvoi noudatan ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        siittä taitaa nättiys olla hyvästikki kaukana ku tämmönen syntymäkankia parimetrinen korsto alkaapi tangon ympärillä pyöriskellä. vois olla et häveliäästi päät kääntyis kahtelemaan kengän kärkiä.. ;)

        No eihän sen nättiä tartte olla, kunhan on sexyä ja silmiä hivelevää. ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Katos ku ton kiltteyden pitää koskee tyttöiki ku ei voi olla alituiseen sillai et mä vaan nöyrryn ;) Se katos syö miestä... Sähän oot iteki ohjeistanu et pidä puoles Artsi. Mä ny sit sun neuvoi noudatan ;)

        Juu...oot tuossa ihan oikeassa, mut ku sä tuol yhdessä viestissä jo lupasit ne namut nii ei voi alkaa peruuttelemaan. :)

        Muutes on hyvä Artsi, että sustaki on tullu oman arvonsa tunteva oikee mies. :))


      • temmirauta kirjoitti:

        olisko se kummiski toi joulupukin muori soveliain hoitelemaan tommosen homman ku naisväestä on kyse.. :)

        Olet oikeassa Temmi. Muori voi hoitaa homman mua avustaen;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No jos pystyt avustajinesi kanssa toimittamaan nuo yhteensä 7 miljoonaa rasiaa niin tarjoan sulle ja tiimillesi ruhtinaallisen palkan:

        Saatte tulla tutustumaan mun johtamaan ja hallinnoimaan tonttujen toimintokeskukseen. Tuo keskus on supersalainen ja sinne ei ole ennen ihmisiä päästetty mutta nyt voisi olla sitten eka kerta. Teidän tulee sitten varautua ERITTÄIN tarkkaan turvatarkastukseen jossa on syytä riisuutua alasti ym ym. Itse oon muuten myös turvatarkastusten ylin valvova taho:)

        Siis mitä ihmettä voi tarkoittaa A-lasti tonttujen kielellä??? Hmmm... Onkohan se ihan kaamean jättisuuri lahjakuorma, jonka sun bestis on tuomassa mulle aattoiltana, hahaha ;)) Mua niiiiiiiiiiiiiiiiin j-ä-n-n-i-t-t-ä-ä...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis mitä ihmettä voi tarkoittaa A-lasti tonttujen kielellä??? Hmmm... Onkohan se ihan kaamean jättisuuri lahjakuorma, jonka sun bestis on tuomassa mulle aattoiltana, hahaha ;)) Mua niiiiiiiiiiiiiiiiin j-ä-n-n-i-t-t-ä-ä...

        Kunpa sut saisi pois ajatuksista:(

        https://www.youtube.com/watch?v=LZMxOBH_TR0


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No eihän sen nättiä tartte olla, kunhan on sexyä ja silmiä hivelevää. ;)

        no eipä taitais olla kumpaakaan. jos ei sitte päältä kahtelija toivois ihtelleen painajaisia loppuiäks.. ;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Olet oikeassa Temmi. Muori voi hoitaa homman mua avustaen;)

        mitenkä jäbä vähä semmosta arveleepi et sermin takana oottelis häveliäästi joka ikinen jolla sattuu olemaan kilkuttimet omasta takaa.. ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis mitä ihmettä voi tarkoittaa A-lasti tonttujen kielellä??? Hmmm... Onkohan se ihan kaamean jättisuuri lahjakuorma, jonka sun bestis on tuomassa mulle aattoiltana, hahaha ;)) Mua niiiiiiiiiiiiiiiiin j-ä-n-n-i-t-t-ä-ä...

        jäbän tekis mieli sanoa tohon jotaki typykkä kulta ku vaan kehtais.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu...oot tuossa ihan oikeassa, mut ku sä tuol yhdessä viestissä jo lupasit ne namut nii ei voi alkaa peruuttelemaan. :)

        Muutes on hyvä Artsi, että sustaki on tullu oman arvonsa tunteva oikee mies. :))

        Mä kyl luulen et ne vaan otetaan multa tänään sama sit mitä mä sanon... ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis mitä ihmettä voi tarkoittaa A-lasti tonttujen kielellä??? Hmmm... Onkohan se ihan kaamean jättisuuri lahjakuorma, jonka sun bestis on tuomassa mulle aattoiltana, hahaha ;)) Mua niiiiiiiiiiiiiiiiin j-ä-n-n-i-t-t-ä-ä...

        Et mitä tarkoittaa ;) Tinttis nuijii mut maan uumeniin tangollaan ku mä tään jutskan ilmoille heitän mut mäpä oon ny rohkee poika. A-lasti oot sä sillai 'paljaana' ja sit toinen 'lasti' lentää ku sinne vilkuillaan niinku ton sermin ylitte ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        no eipä taitais olla kumpaakaan. jos ei sitte päältä kahtelija toivois ihtelleen painajaisia loppuiäks.. ;)

        Mä en usko tuota Temmi...en ollenkaan. :))


      • artagnan kirjoitti:

        Et mitä tarkoittaa ;) Tinttis nuijii mut maan uumeniin tangollaan ku mä tään jutskan ilmoille heitän mut mäpä oon ny rohkee poika. A-lasti oot sä sillai 'paljaana' ja sit toinen 'lasti' lentää ku sinne vilkuillaan niinku ton sermin ylitte ;)

        Ööh..Nyt ootte kaikki väärässä..Meidän karkkifirma ku on hyväntekeväisyyttä harrastava liike, niin päätimme lahjoittaa tuon tutustumisretken sitä eniten haluamalle taholle. Valintaamme osui hehkeä rouvakaarti. :)) A-lasti tarkoittaa siis Anonyymit Anopit-joukkoa eli Marttakerhon poppooo pääsee kauan toivomalleen matkalle. :))

        En mä tangosta anna sulle Artsi..hienoa että uhraudut järjestämään viihdykettä tälle herttaiselle mummoporukalle. ;) Nyt saat Artsipoika heitellä lastia ihan mielinmäärin. Toivottavasti sulla paukut riittää, ku meinaan että mukana on aika monta anoppia. ;)) Eikö ollu mukavaa? :))


      • RessuNro5
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis mitä ihmettä voi tarkoittaa A-lasti tonttujen kielellä??? Hmmm... Onkohan se ihan kaamean jättisuuri lahjakuorma, jonka sun bestis on tuomassa mulle aattoiltana, hahaha ;)) Mua niiiiiiiiiiiiiiiiin j-ä-n-n-i-t-t-ä-ä...

        A-lasti Riisuutu-maasta? Heitetään vaatteet veke ja peuhataan silleen kivasti;)


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ööh..Nyt ootte kaikki väärässä..Meidän karkkifirma ku on hyväntekeväisyyttä harrastava liike, niin päätimme lahjoittaa tuon tutustumisretken sitä eniten haluamalle taholle. Valintaamme osui hehkeä rouvakaarti. :)) A-lasti tarkoittaa siis Anonyymit Anopit-joukkoa eli Marttakerhon poppooo pääsee kauan toivomalleen matkalle. :))

        En mä tangosta anna sulle Artsi..hienoa että uhraudut järjestämään viihdykettä tälle herttaiselle mummoporukalle. ;) Nyt saat Artsipoika heitellä lastia ihan mielinmäärin. Toivottavasti sulla paukut riittää, ku meinaan että mukana on aika monta anoppia. ;)) Eikö ollu mukavaa? :))

        Artsin siemenlinko väsähti;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Artsin siemenlinko väsähti;)

        Juu ei kyllä väsähdä..Oon varannu rohkeelle pojalle ämpärillisen sinisiä, nii eiköhä homma hoidu...;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ööh..Nyt ootte kaikki väärässä..Meidän karkkifirma ku on hyväntekeväisyyttä harrastava liike, niin päätimme lahjoittaa tuon tutustumisretken sitä eniten haluamalle taholle. Valintaamme osui hehkeä rouvakaarti. :)) A-lasti tarkoittaa siis Anonyymit Anopit-joukkoa eli Marttakerhon poppooo pääsee kauan toivomalleen matkalle. :))

        En mä tangosta anna sulle Artsi..hienoa että uhraudut järjestämään viihdykettä tälle herttaiselle mummoporukalle. ;) Nyt saat Artsipoika heitellä lastia ihan mielinmäärin. Toivottavasti sulla paukut riittää, ku meinaan että mukana on aika monta anoppia. ;)) Eikö ollu mukavaa? :))

        Tota noin... Jos mä ny kuiteski jätän tään keissin taaksein ;) Ku täs oli niinku sillai tarkoitus viihdyttää vaan mua itteäin ei mummojengiläisii. Et sori ;)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Artsin siemenlinko väsähti;)

        Katos ku laatusiemenes on priimaluokan itävyys nii ei viitti minne sattuu roiskii... ;)


      • Mennyt_kokonaan_ohi

        Mistä se on jäänyt kiinni?


      • Ketä nyt haukutaan?


    • KokkolanTOSIrealisti

      Voi saatana mitä paskanjauhantaa. Painu vittuun tältä sivustolta per..leen turkoosi pissiäinen. Hullu akka kirjoittelee paskaa ja vastaa itselleen kymmenillä nimimerkeillään, kuin se eräs muka rattijuopon yliajama ämmä. Helvettiäkö koikkelehti valtatiellä autojen kaistalla, hah hah haa. Ylläpidon pitäisi puuttua tuohon typeryyteen välittömästi, hah hah haaa!!!...

      • En mä sinne voi mennä ku en mahu...Ja sitä paitsi kukaan ei jauha täällä paskaa niin paljon ku sä itse, joten napa umpeen ukko.


      • Varsinainen herrasmies!😂 Koko ajan haukkuu ja kiroilee.. Vanha käppänä ukko riehuu kuin poispilattu pissiäiskakara.. Mahtaa omaisia hävettää? Kyllä on tylsä elämä kun palstalla häiriköi ihmisiä


      • persjalka
        KittieChi-81 kirjoitti:

        Varsinainen herrasmies!😂 Koko ajan haukkuu ja kiroilee.. Vanha käppänä ukko riehuu kuin poispilattu pissiäiskakara.. Mahtaa omaisia hävettää? Kyllä on tylsä elämä kun palstalla häiriköi ihmisiä

        Kyynärsauvan mittainen ja ihrainen perse tikkuja täynnä kun laahaa perässä lähellä lattianrajaa.


      • persjalka kirjoitti:

        Kyynärsauvan mittainen ja ihrainen perse tikkuja täynnä kun laahaa perässä lähellä lattianrajaa.

        Hyvä kuvaus!😂


    • sinua-ei-kaivata-usko-jo

      Ajatelkaa miten synkkä maailma olis jos kaikki oltais niin kuin tuo perhon mielisairas!EI mitään iloa KAIKKI kiellettäis KAIKKI räjäytettäis se olis kyllä yhtä SOTAA mitä tuo aivovaurio potilas vaati!ollaan me iloisia että ollaan viellä tolkuissamme osataan keskustella ja nauttia elämästämme.Eikö jos totuuden sanotaan tuollekki olis parempi olla maan mullissa!JA MIKS SINÄ SEKASIKIÖ SEKAANNUT JOKA SAAMARIN KESKUSTELUUN!

      • olipas sitte hyvin sanottu..


      • Ja palstanväki hurraa sitten kun ukko on kuopattu.


    • Tinttu-liina voisi palvella asiakkaitamme ja tulla tarvittaessa minua ja kittietä auttamaan ja tuomaan sitä sinun iloista hymyä -ainakin minulle ja kaikille ihanille asiakkaille.

      • Noo....Mä hymyn kera kyllä höpöttäisin asiakkaat pyörryksiin..mulla on semmonen tapa. ;))


    • Sittenhän me tarvitaan myös asiakkaita ja te kaikki muut mukavat joita en ny maininut ni Tehän voisitte vuorotellen tulla käymään siellä laatua tarkistamassa

    • KokkolanTOSIrealisti

      Voi vittu mitä lapsellista paskaa, hah!...

      • vedä_itsesi_kiikkuun

        No sitä et saa, et voilla etkä ilman.


      • Kiinnosti kumminki niin paljon että tulit lukemaan. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiinnosti kumminki niin paljon että tulit lukemaan. :))

        Tuota minäkin ihmettelin, pakkoko on tulla lukemaan jos ei kiinnosta.😀 On se hölmö ukon käppänä!😂


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Tuota minäkin ihmettelin, pakkoko on tulla lukemaan jos ei kiinnosta.😀 On se hölmö ukon käppänä!😂

        Utelias ku on, niin ei malta olla lukematta.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Utelias ku on, niin ei malta olla lukematta.

        Se on kyllä huomattu että tuo ukon käppänä on utelias. Väittää ettei ole, mutta kyttää kaikkia..😂


    • Ilmannimi2

      Ihan älytöntä että eräs jota ei kiinnosta koko aihe niin tulee lukemaan... Hänen takia karkkikauppaan tarvitaan joku joka käännyttää epä tervetulleita asiakkaita

      • Toi olis sit Temmin heinii... ;)


      • Kyllä se multaki hoituu. Minä ku suutun, niin kukaan ei uskalla pistää vastaan. :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      352
      3191
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      4
      2349
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      131
      2090
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1957
    5. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      95
      1654
    6. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      69
      1639
    7. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      70
      1437
    8. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      41
      1422
    9. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      90
      1083
    10. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      58
      1060
    Aihe