Gdanskista sopotiin

Vw1235

Hei. Mitä maksaa juna gdanskista sopotiin ? Saako liput junasta vai asemalta ? Kauanko matka kestää. Kiitos avusta

2

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asemalta ja automaateista saa. Itse suosittelen kuitenkin 72 tunnin seutulipun ostoa. Sen nimi on Bilet metropolitalny (72-godzinny). Pitää valita sellainen, joka on voimassa kaikissa lähijunissa, ratikoissa, busseissa ja johdinautoissa koko kolmoiskaupungin alueella (Gdansk, Gdynia, Sopot sekä mm. Rumia ja Wejherowo) eli "kolejowo-komunalny wszystkich organizatorów" (kaikkien liikenneitsijöiden lähiliikenteen lippu). Se on voimassa myös lentokentän junissa (PKM) ja busseissa, joten kannattaa sen ostaa heti lentokentän bussi- tai junapysäkin automaatilta. Voit matkustaa koko ajan vaikkapa torstaiaamusta sunnuntaiaamuun ja tämä kaikki maksaa vaatimattomat 11 euroa (46 zlotya). Yhden vuorokauden lippu maksaa 5,50 EUR.
      Tässä metropolitalny-lippujen junaverkoston kartta: http://mzkzg.org/pliki/taryfa/koraliki.pdf - lisäksi siis voi niitä käyttää saman alueen muu paikallisliikenteessä (ratikat, bussit jne.), kesällä jopa vesiratikoissakin.
      Junamatka Gdanskista Sopotin keskustaan kestää 19 minuuttia ja Sopot Kamienny Potok pysäkille (Aquapark) 22 min.

• Katri22

Ovatko nuo paikallisjunat juuri noita SKM -junia. Onko eri yhtiöille omat liput ja automaatit vai voinko käyttää lipun mihin tahansa junaan Sopotiin päin. Kuinka kauan menopaluu -kertalippu on voimassa ja tuleeko se leimata itse automaatissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe