Mahakipuun

Mahapipi

Hei, osaisikko joku näin ensi hätään antaa neuvoja miten auttaa koiraa, jolla on mahakipeä? Eilisestä asti on ollut hyvin apattinen ja näyttää siltä että maha on kipeä. Ruoka kyllä on maistunut ja vettäkin on juonut. Lenkilläkin on suht hyvin jaksanut käydä, mutta aika hissukseen liikkuu. Ei ole kakkeja tehnyt kuin viimeksi eilen aamuna. Eläinlääkäriin olisi tarkoitus mennä huomenna, jos ei parannusta näy. Kiitos jos joku osaisi auttaa.

7

2910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1815

      Heti eläinlääkäriin! Huomenna voi olla liian myöhäistä. Ei todellakaan kukaan osaa auttaa täällä palstalla ilman tutkimuksia. Haloo!

    • erhehyrh

      Itse olisin vatsakivusta hysteerinen, ettei vaan kyseessä olisi suolitukos. Siinä voi henki lähteä tunneissa. Toivon, ettet jätä vatsakipuista koiraa yksin ja osaat ulkoa suolitukoksen oireet?

    • Jxkdndndl

      Kannattaa muistaa, että yleensä on kaupungin- ja kunnaneläinlääkärien päivystysnumero, jonne voi hätätilanteessa soittaa viikonloppunakin. Kyllä se melkein eläinlääkäri pitää olla, joka kyselemällä saa selvitettyä onko kyseessä akuutti tilanne.

      • 1517

        Lisäksi joka päivä avoinna olevia pieneläinklinikoita on kaikissa suuremmissa kaupungeissa.


      • 1517 kirjoitti:

        Lisäksi joka päivä avoinna olevia pieneläinklinikoita on kaikissa suuremmissa kaupungeissa.

        Jos haluaa päästä rahoistaan eroon.


      • 1670

        Mieluumnin jokainen koiraansa rakastava pääsee rahasta eroon kuin koirasta eroon. Muutenkin ihmettelen miten joku pystyy vain katsomaan vierestä kun oma koira kärsii.


    • Kakkiminen voi olla tuon ajan helposti myöhässä,muttet kerro koiran kokoa ja miten suuria annoksia pystyy syömään.Oletko varma ettei sen suussa tai nielussa ole mitään ylimääräistä mitä sinne ei kuulu?Suolisolmu tai tukos laittaisi kyllä koiran oksentamaan,eikä se piereskelisi ja kun painat pääsi mahalle ja hierot ei suoliääniä kuulu sekä maha olisi kosketus arka.Ottaisin tulehdus kokeet ja alkaisin epäilä sisäelin sairautta,tai suoli tulehdusta joka oli ystäväni koiralla,jossa myös veren kuva oli epänormaali ja löytyi syöpäkasvaimia.Mutta mene kunnalliselle niin et joudu turhien kokeiden uhriksi niinkuin minä joka maksoin yli tonnin enkä saanut Diagnoosia,syystä että jos vaihdan lääkäriä huomaa hän rahastuksen mutta ilman Diagnoosia kyseessä viaton tutkimus,,en saanut käräjillä tämän taki rahojani takaisin.Koirallani oli muuten samat oireet muttei se syönyt ja vika korjattiin otamalla takahampaan juuresta sinne juotunut luupiikki pois(se oli jo tulehtunut ja edellisellä päivällä sanottiin ettei näy,kun ehdotin itse sitä)Kumpa Suomessakin pelastettaisiin eläimiä kuten TV-sarjoissa/dog Pool,Vuoristolääkäri,Lentävälääkäri.Kohdun tulehdus on myös jos et ole leikkauttanut ja tietysti pitää olla narttu,uroksilla on myös kivessairauksia,jotta kyllä niitä riittää,ja varsinkin turhia tietentahtoen tehtyjä ns, tutkimuksia-rahastusta vaikka eläin kärsii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe