Nyt voitte lukea millaista oli olla virkamies

HannaASaari

Kirja "Virkamies Hanna" kertoo millaista oli olla julkishallinnon palveluksessa yli 40 vuotta, kirjoittaja Hanna A Saari.

Kirjaa voi tilata nettikaupasta (Adlibris, Bod.fi) tai pyytää kirjakauppaa tai kirjastoa tilaamaan sen.

12

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hilip

Aihe on kiinnostava, vaikka ammatti ei ole maailman jännittävin tai ei ainakaan kuulosta siltä.

• HannaASaari

Eihän se todellakaan ollut mikään mediaseksikäs ammatti, mutta kyllä siellä kaikenlaista tapahtui kun piti silmänsä ja korvansa auki

• HrHrH

Onko teos romaani vai elämäkertateos? En saanut selvää kustantajan sivulta.

• HannaASaari

Se on koko kirja pelkkää faktaa. Eli siis elämäkerta. Ja sorry, kirjoittaja on Kaarina A Saari.

• HannaASaari

Kirjoitin kirjan salanimellä koska en halunnut paljastaa kuntaa josta se kertoo, siksi sekosin tuossa kirjailijan nimessä.

• laivat2

Luin näytepätkän. Ihan kiinnostavasti kirjoitat. Ja samanlaisia kokemuksia on itselläkin.

• Seppokorpela

En löytänyt kirjoituksia sivuilta. Miten netti voi olla heikkolaatuinen

• laivat2

Guugleta virkamies hanna, minulle ainakin antaa yhdeksi vaihtoehdoksi "google teoshaus tulos".
        Laitoin kyllä kirjan tilaukseenkin koska aihe kiinnostaa. Ja suunnnittelen itse julkaisua Bod:n avulla, joten samalla saan testattua, miten homma toimii ja millainen on painoasu.

• xgb

Kannattaa tilata Adlibeis.com, postimaksu huomattavasti edullisempi tai ilmainen jos ei ole kiire

• laivat2

Niin teinkin. Ei tarvinnut edes maksaa vielä, vaan kirjan mukana tulee lasku.

• laivat2
        laivat2 kirjoitti:

Niin teinkin. Ei tarvinnut edes maksaa vielä, vaan kirjan mukana tulee lasku.

Kirja tuli, maksoin jo laskunkin ja luin kirjan. Logistiikka oli sujuvaa. Ja kirja hyvin ajateltu ja kirjoitettu. Risto Ahti totesi joskus kirjoittajakurssilla, että ikä ei estä kirjoittamista, mutta jos on ollut yli 10 vuotta virkamiehenä, se estää. Mutta näköjään poikkeus vahvistaa säännön.

• voivoisentään

Tilasin ja luin kirjan, oli hauskasti kirjoitettu. Nyt tiedän miksi verot on niin korkeat. Eikö kukaan voi tehdä mitään. Kuinka pääsisi kunnalle töihin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      175
      2968
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2566
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1452
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe