Onko tiedossa seuraavan lehden ilmestymispäivä ? Edellinenhän oli kikotusvihreitä täynnä, toivottavasti ovat oikoluettaneet seuraavan numeron.
Milloin ilmestyy aurinkopaistaa?
7
192
Vastaukset
- tuskainenTaival
Oisko hynät jo loppu?
- TuskaaTaitaaOlla
Ilmeisesti näin pääsi käymään? Yritin äsken avata tämän "laatulehden" sivuja, mutta ei onnistunut.
Onnistuiko muilta? - TuskaaTaitaaOlla
Nyt pitää tehdä korjaus kommenttiini.
Sivusto aukesi ainakin minulle ja siellä komeilee lokakuun lehti. En ehtinyt siihen vielä tutustumaan kun piti tulla korjaamaan väärää tietoa.
- Postimies98
Pitäisi taas tulla nyt 17. päivä jos päätoimittaja Jari K sanomisiin on luottaminen. Tosin ikinä se ei ole tullut ajoissa.
- Taittuuko
Edellisen taitto maksamatta.
- Granderosa
Ei ilmesty. On pyytäneet ja tarjonneet ilmoitusmyynnissä 20% etumaksua. Jos maksat, saat 20% alennuksen ilmokkihinnasta. Selvä peli. Tarjouksesta email. viite tallessa.
- Bolichesinparlamentti
Jännä nähdä miten pitkään tämä Jari saa kusetella väkeä rannikolla, noh, Jazminissa on hengenheimolainen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446