Chrysslerin mittariston taustavalot ei toimi

Osaako joku neuvoa missä vika?

5

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prääh2

Ilmeisesti elektroluminenssinäyttö? minkä ikäinen auto? eli onko kyseessä tämä 07-10 vai 00-07?

Uusimpaan korimalliin ei taida olla kun se ebayssakin itseään kauppaava uusi virtalähdevaihtoehto, koska virtalähde on integroitu mittariston piirilevyyn. Tämä korjaus kustansi itselle noin 80 euroa posteineen kun sen itse tein. Vanhempaan korimalliin asia on yksinkertaisempi, eli virtalähteen vaihto syöttöjohtojen väliin. (kutakuinkin noin se taisi olla) osia on saatavilla monenlaisia, mutta pientä perehtyneisyyttä valinnassa kannattaa pitää. Korjaukset ovan minusta kuitenkin halvempia kuin yksikään turha ylinopeussakko.

Molemmissa tapauksissa pimeys johtuu siitä, että alkuperäinen virtalähde on tullut tiensä päähän. Voithan tietty tilata uuden mittariston (jossa siinäkin tietty samanlainen alimitoitettu virtalähde) leppoisaan noin 500 euron hintaan

Korjaaminen vaatii harrastuneisuutta, kolvaustaidot ja edes jonkinlaiset tilat. lisätietoja youtubesta, chrysler forumilta tai vaikka savumerkeillä.

• RMB

En tiedä minkälainen tekniikka Chryslerissä on. Yleensä kun autossa on valomuisti, ei mittariston taustavalo pala valomuistiasennossa.
      Nämä ovat korjaamon tyypillisiä "vikoja" asiakkaalta, johon kuuluu myös nestevuoto lämpimällä ilmalla. Ilmastoinnin lauhdevesi.

• MJOT

Lahdessa auto alarm korjaa taustavalot hintaan 255€. Omasta sebringistä meni myös taustavalot niin laitoin ledinauhaa ja virta tupakansytyttimeltä.

• plym99

valokatkaisijan oikealla puolen on rullasäädin,jota kiertämällä sormenpäällä ylöspäin naksahtaa ja valo tulee mittaristoon ja vahvistuu mitä enemmän rullaat.Sisävalot kytkeytyy myös pysyvästi.Mutta jos tää ei auta,vika sitten taitaa olla katkaisijassa tai ylimmän kirjoittajan kertomassa osassa.

• Caliberman

Elkotron Tuusulassa korjaa näitä muistaakseni reilulla 200 eurolla.

Omassa Caliberissa irrotus ja asennus kuului hintaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe