Miten pääsee eteenpäin. olen jossain selliosastolla. pieniselli jossa joku koodijuttu oven päällä. ja isomman oven takana örisee joku örkki ja sen puheesta ei saa mitään selvää.
Toisessa huoneessa akvaario josta otin jo avaimen.
Ovissa laserit joita en saa sammumaan.
Laukussa on tällähetkellä kasa paristoja, kaksihaarainen keppi, kalanruokaa, vihreä ja punainen avain.
Mitä seuraavaksi
Manu ja Matti Herra varjon salaisuus
9
679
Vastaukset
- Puawo93
Jääkaapin viereisen oven lasereiden alta voi kontata, kun alin säde hetkeksi sammuu. Paina pikkusellin koodi mieleesi, sillä sitä tarvitsee jääkaapin takana olevan huoneen katkaisijoiden kääntelyyn...
- Tiina
Kiitti , ja taas eteenpäin.
- Puawo93
Tiina kirjoitti:
Kiitti , ja taas eteenpäin.
Eipä kestä kiittää; olin itsekin jumissa samassa paikassa aikas pitkään... ;)
- Nimetön
olen juuri alottanu tä pelin enkä pääse eteen päin.oon käyny jo suihkussa ja oon avannu aarrearkun.mull on laukussa:semmonen kanisteri,koukku,narua,kai sorkkarauta.en pääse eteen päin...
- loss
niin tota miten sen putken saa korjattua??
- jeah
loss kirjoitti:
niin tota miten sen putken saa korjattua??
sen kerroksen missä on mm. seepran jonka jalkojen alla lasso ja vesiputous, jne. ei olla päästy vesiputouksen yli eikä olla saatu lassoa. liittyykö tuuletuskanva jotenkin oleellisesti kerrokseen...??
- neuvoton
kuinka sait sen avaimen ongittua sieltä akvaariosta ja missä se koodijuttu on??????????????
- kirja
aikasempia ja myöhempiä juttuja aiheesta. löytyy monta vastausta. jos ei löydy alota uus keskustelu ni käyn auttamassa sen mitä osaan
- DCDCDCDCDCDCD
Näin muutaman vuodenjälkeen: Lisäksi ritsa ja ammu kaltereiden takana olevaa nappia.
Y-keppi, kalanruoka, ritsa=pyssy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103