Kotiintuloaika

Helppppp

Olen 12 enkä saa olla edes kahdeksaan asti ulkona! yleensä kotiin 6-7... ÄRSYTTÄVÄÄ! Äiti ei ymmärrä et kyl mä osaan olla. Hengaan ihan asiallisissa porukoissa, tupakkaa olen kyllä maistanut mutta sitä äiti ei tiedä. Asun kyllä semmoisella seudulla että täällä pyörii vähän huumehörhöjä.. Äiti vaa rähjää jos sanon että haluisin olla ulkona pitempää. En ole kiinnostunut päihteistä. Mite saisin äidin suostuu pidempii aikoihi.. Kasii tai ysiin kotiin? En saa edes viikonloppuna olla edes 8ulkona. Pitäiskö vaan olla välittämättä mitä äiti rähjää?

6

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hi7t

      No tuossa iässä pitää olla kotona eikä ryyppäämässä, eli äitisi välittää mikä on oikein.

    • homhom

      Nosiis mun täytyy olla himas enne puolta yötä ihan oon kakstoista ja ei mulle koskaa huudeta :-)

    • ghhjhjhghg

      ai saatko olla ninkin pitkään ulkona sinun kuulusi olla jo aikaisemmin jo kotona tekemässä kotitöitä kuten imurointi roskapussin vienti pölyjen pyyhkiminen yms

      milloin niitä oikein ehdit tehdä

    • zgr

      Get use to that!!! Ite tuun kotiin viimeistään kuudelta ja viikonloppuisinkin tulen siinä main kotiin

    • zgr

      oon sit 12 itekkin

    • Ite oon kokoajan kotona. Mikäs siinä itkiessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1545
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1233
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      977
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      900
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      819
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      42
      797
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe