Corsa vinkuu

Corsailija

Käännyttäessä oikealle vink vink ääntä kuuluu. Ei varmaankaan oo remmi koska se kuulostaa tulevan jostain renkaiden suunnasta. Mikähän mahtaa olla probleema kuivat nivelet vai jotain muuta?

6

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silakkaa

      Sorsat vinkuu aina näin syksyisin!

    • F-U-idiot

      Lopeta sen kärsimys ja vie se paaliin.

      • egonsa.kullakin

        Eikä syystä s24:ää sanota vessanseinäksi voi hyvänen aika että on ihana palsta. Aivan sama minkämerkkinen auto ja jos vikaa etsii niin se on aina merkki ja malli ja käsketään paalata se romu tai muuta vastaavaa. Hyvä se on anonyyminä huudella ruokottomuuksia tosielämässä tärisisit paskat housussa.


    • vikatarjouksia

      Nivelet pitävät ääntä heitteissä ja heiluteltaessa koria. Jos vink vink kaarteissa kuulostaa oikeasti siltä ääneltä niin tulisi mieleen jarruista lähtevä sivuääni. Kokeile kevyesti painaa jarrua kun tuo ääni tulee... Ja jos ei suurta vaikutusta sillä ole ja ääni tulee aina samaan suuntaan kaartaessa niin kyse voisi olla vikatilaan orastavasta pyöränlaakerista.

      • corsailija

        Ok kiitos


    • EnSuositteleKeulimista

      Itse lähtisin vikojen kanssa kysymään ihan autokorjaamosta, siellä on oikeat ammattilaiset jotka voi vaikka koeajaa ja varmalla tietävät jos on vikaa, jos auto olisi Volkswagen tai Audi niin sanoisin heti suorilta että kyseessä on ominaisuus, niissä kun jopa mutteriohjaus on ollut innovaatio, tehdas kun päätti että kuskit tykkää jos ohjaus on porrastettu eikä lineaarinen kuten kaikissa muissa romuissa joilla me köyhät ajetaan. Mutteriohjauksen saa vain Audilta, ajattele sitä ei muut osaa valmistaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe