Loviisaan tilattiin graffiti eli spay-maalaus erään kujan kunnostuksen yhteydessä. Menivät, pässit, sitten tilaamaan sen Jouni »Jone» Väänäseltä. Idiootit: jos juutalaisen propaganda-automaatissa, wikipediassa, kerrotaan »Jonen» olevan »Suomen paras» tai »Suomen tunnetuin» graffiti-taiteilija, voitte miettiä vielä asiaa kaksikin kertaa. Mutta eihän tuollaisen vitsikaupungin apukoulun käyneet »päättäjät» ymmärrä mitään mistään – kunhan kuraturpia ynnä kehitysmaaloisia hyysäävät muutenkin jo kuralla olevan talouden rasitteeksi. Loviisasta kotoisin oleva Gustav Fröberg, esimerkiksi, olisi ollut kelpo vaihtoehto. Harvoin olen hänen tasoistaan graffitiartistia nähnyt! Nauttikaa mielisairaasta kaupunginvaltuustostanne ja hukuttakaa itsenne importoituihin, tautisiin hiekka-apinoihin ja haiseviin islam-rikastuttajiin, kaikin mokomin!
Loviisan graffiti
6
99
Vastaukset
- hianoseinä
Minusta on hiano. hyvin tehty!
- Ruikunkuikun
Se ei kaikille riitä. Valivalityypit ei ole koskaan tyytyväisiä.
- Kysynkysynvaan
Tuherrus maksoi kolmisen tonnia. Käytännössä sen maksoivat veronmaksajat, koska se ilmeisesti rajoitettiin yhdistyksen saamasta 5000 tonnin avustuksesta!
Onko talon seinään maalatulta freskolta vaadittu minkäänlaista lupaa kaupungilta vai saako kuka tahansa maalata talonsa seinään ihan mitä lystää? - Loviisanarvot
Viidellä tonnilla olisi saanut vanhuksille 500 kotiin kuljetettu lämmintä ateriaa!!!
- Lämmintälihaa
Älä huoli lämminateriafobikko, Ei lopu leipä papan suolesta vaikka tönö maalattiinkin. Monta ateriaa saa viikonlopun Keskareilla ja viikon tupakeilla?
- Kalossithukassa
Juoppofobikko iski taas, vaikka hänelle itselleen kyllä keitto maistuu? Tuolla väitteelläkö sapuskojen jäädytyspäätös perusteltiin ja tehtiin?
Valkon hätäkokouksessa oli aikanaan sama juopoiksi leimaamisen teema.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693