Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tss travel dubai

dubaitar

Lähdimme turkish airlinesin n. klo 12.Lennolla oli ilmaiset ruoat ja juomat.Vaihto oli Istanbulin Ataturkin kentällä.Saapumisportti jotain 200 ja lähtöportti abu dhabiin jotain 700.Löytämiseen meni paljon aikaa.Saavuimme lopulta Abu Dhabin kentälle.Niin matkalaukuista toiseen koneeseen ei tarvinnut Istanbulissa huolehtia jos muisti katsoa että Helsingistä laittaessa laukkua vaaalle tuli transit lappu ja sama palatessa.Tullessamme ulos Abu Dhabin kentälle meidät ympäröi valtava lämmin kosteus joten silmälaseilla ei nähnyt mitään.Aavikkosumu laskeutuu iltaisin.Hotellit todella hienoa palveluineen ruokineen ym.Tilasimme huonepalvelusta klubileivän n.50dirhamia riitti hyvin kahdelle.Limonaadit baarikaapista n.30 dirhamia.Olut kaksi kertaa enemmän jos saa.Bussimatkat kesti n.2h kohteeseen.Kännykät kannattaa suojata kosteudelta ja lämmöltä.Vaatteet ja tukka kuivuvat huonosti.Matka on hieno ja kaikkialla luksusta Suosittelen ja arabialaiset ovat ystävällisiä.Viileitä sisäpaikkoja riittää ja autoissa on hyvä tuuletus.Kartalla ei tee mitään sillä kaupungeissa rakennetaan kaikkialla ja kuumuus on todella kova.Parempi on ajella viileillä takseilla.Meiltä kerättiin neljältä yöltä 15 dirhamia yö hotellivero eli citytax.

36

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dubaitar

      Kyllä näitä vitutuksia tuntuu riittävän.Ihan sama kirjoittaa kun joillekin maailma on pelkkää paskaa.Ruoat ja juomat on lennolla ilmaisia en väittänytkään ettei ole huomioitu lipussa.Unohdin vain etteivät kaikki osaa ajatella.Menepäs peilin eteen röyhtäilemään ja paskojas haistelemaan.

      • MäSainKiinni

        Heh heh, paloivatko hihat?


    • dubaitar

      Jatkakaa vain sillä lähetän tekstit poliisille.Olen eläkeläinen ja matkustin mieheni kanssa.Kirjoitus on vainoava ja olen sanonut siitä ylläpidolle.Syyte tulee vainoamisesta ja häiriköinnistä koska ylläpito jatkaa tätä.

    • prosessix

      Hei dubaitar... oli kiva kuulla matkastasi jonne olemme myös mieheni kanssa. Millaista hotelleissa oli ostoskeskuksissa ja hotellien kylylöissä? Miten ruokailunne sujuivat?

      • kjnhbgvfcdx

        Onkohan missään muussa maassa niin aivottomia akkoja kuin Suomessa.


    • Prosaisti

      Kannatetaan.
      Ainakin hotellien kylyläjorinat kiinnostavat kovasti.
      Myös ruokailu; menikö rinnuksille ja tulivatko masut täyteen?

    • prosessix

      Miksi sitten luet tätä jollei kiinnosta? Luulisi suomi 24.fi löytyvän mielenkiintoisempiakin palstoja....

    • dubaitar

      Hotellit ovat luksusluokkaa.Tosin vakiohäirikköni kaipaamia palveluita huoria ja oksennusta ei löydy.Palvelijoita on kaikkialla aivan asiallisia mikä voi olla jollekin suomalaiselle vierasta.Kohdeltiin kuin valtiovierasta.Seksipalveluita ja olutta ei ole.Olen saannut niin paljon häirikköviestiä kun kerroin kuinka hieno matka on.Kannattaa mennä on kuntosalia uima altaita ja vaikka mitä.Juomarahaa ei tarvitse antaa vaikka hissi tilataan sulle ja aamiaiselle ohjataan ja palvellaan.Se on kaikille itsestään kuuluvaa ylellisyyttä.

    • prosessix

      Muutamia kysymyksiä oli aiemmin mielessäni mm. Kaikissa hotelleissa pitäisi olla kylpylät - en tiedä käykö matkaajat niissä....? Katsoin hotelleja kartasta ja luulen että kaikkien hotellien vieressä on ostoskeskus, josta varmaan saa edullisempaakin ruokaa? Osallistuivatko kaikki ryhmäläiset retkipaketteihin, kun ajattelin ettemme ottaisi niitä? Oliko autoliikenne kovin vaarallisen näköistä.... löytyikö hyviä tuliaisia ja ostivatko monet siellä kultakoruja? Entä ne pakolliset kaupat - ostivatko ihmiset niistä yleensä koruja, mattoja tai nahkaa? Oliko siellä hyvin wc:stä ja ovatko ne maksullisia ja pitäisi olla kolikoita taskussa?

    • dubaitar

      Hotelleissa on ainakin uima allas joissakin oli katolla.Kuntosaleista en tiedä mutta luulisi olevan kun on huippuhotellit.Yhdessä jopa Tiger Woodsin patsas ja golfkenttä.Uima allas osastolla oli paljon väkeä kuuman höyryn keskellä.Lasikatto lämmitti hyvin ja jos ikkunan avasi tuli ulkona oleva höyry.Dubaissa on todella kuuma ja kostea.Ostoskeskus on ihan vieressä.Siellä kannattaa käydä.Viileä paikka jossa voi syödä vaikka mitä eksoottisia ruokia.Itse otimme lasagnet tai kanaruokia.Kannattaa kokeilla.Jääkylmä pirtelö on myös hyvää ja iso annos sekä todells jäinen.Puhelinkortin saaminen on hankalaa pitää olls passi mukana.Ostoskeskukset ovat monitoimipaikkoja urheilu viihde ja ravintoloineen.Retkille osallistui vähän väkeä meidän muiden odotellessa bussissa jossa on hyvä ilmastointi.Autoliikenne on todella hurjaa.Ajavat hurjaa vauhtia ja jalankulkijoiden on vaikea päästä suojaan koska kaikkialla rakennetaan ja esteitä riittää.Tuliaiset ovat merkkivaatteita eikä kaupoissa paljon asiakkaita ollut.Kultaa ja muuta hyvin kalliita tuotteita.Mattonahkatimanttikaupoissa oli pakkomyynnin maku.Ulos ei päässyt vaan sisällä piti odottaa toista tuntia muita ostajia.Vessojen luokse olivat kasanneet nahkatakkeja.Kauppakeskusten vessat ovat maksullisia ja kolikkoautomaatti on ulkona samalla lailla kuin meilläkin.Dubaissa kannattaa nauttia elämästä sillä se on todellinen luksuskohde.Hinnat ovat vähän Suomen hintoja kalliimmat mutta sitten saa todella luksusta.Ravintoloiden löytämiseen meni paljon aikaa ja kiire tuli takaisin bussiin.Kannattaa ottaa annokset take away annoksina mukaan.Itse en jaksanut syödä kokonaan isoja annoksia.

      • Dubaitar

        Mitä helvettiä sinä linnunpönttöpää tänne kirjoitat Dubaista?
        Tämä on Turkin keskustelupalsta, ääliö.

        Vai että otitte lasagnet ja kanaruokia?
        Ketä voisi kiinnostaa tuollaiset älyttömät raapustukset.


    • prosessix

      Hei Dubaitar ja kiitos mielenkiintoisesta kuvauksestasi! Mistä saitte pikkukolikoita wc:hen ? Sopiiko mielstäsi jotkin Suomen kolikot automaattiin, jos pystyt arviuoimaan kolikon kokoa? Oliko joka lennolla eli yht. 4 kpl koneenvaihtoineen ilmainen ruoka? Ja muistatko mitä oli, kun en itse syö punaista lihaa? Kiitos sinulle! Meidän matka on maaliskuun alussa, jolloin ei toivottavasti ole ihan polttavan kuumaa... Ajattelimme ettemme ottaisi retkipaketteja... oliko teillä retkipaketit? Mitä ostoskeksusten ruuat suunnilleen maksoivat? Saiko ketään ryhmänne matkustajista vatsatautia ruuaista kuten Turkissa kuulemma kävi....
      Ihanaa kun kirjoitat , vaikka joku pönttö kommentoija ei tajua etsiä itselleen suomi 24:sta jotain itselleen mielenkiintoisempaa palstaa - kaikenlaisia masoksiteja sitä onkin... mutta ei voi täyttä pyytää jollei ole täyttä annettu - tätä tämä nykyinen avohoitosysteemi teettäää, että ovat normaalien ihmisten riesana....

    • dubaitar

      Voi kiitoksia mielenkiinnosta! Meillä on kotona purkissa kilo- kaksi eri maista jääneitä kolikoita jotka otamme aina mukaamme matkoille. Sieltä löytyy aina sopivat kolikot maksullisiin vessoihin. Lyhyillä lennoilla ei ollut ilmaista ruokaa mutta meillä oli kananpaloja ja banaaneja sitten. Ilmaisruokina oli aina vaihtoehtoina liha- kana/kala- tai kasvisvaihtoehto. Annoin mieheni kerran ottaa sellaisen pienen pullon viiniäkin. Ei se siitä humaltunut. Maaliskuussa ei ole vielä polttavan kuumaa, kesällä on sitten kyllä tosi kuumaa. Retkipaketit voi ottaa tai olla ottamatta. Me olemme ne yleensä ottaneet. Mies koitti ottaa kerran mukaan oluttölkin mutta minä sen kielsin. Ostoskeksusien ruoat olivat kananpaloja ja lasagnea eikä ne paljoa maksaneet. Kunhan ei ottanut sitten alkoholia. Vatsatauteja oli parilla ja kävin minäkin pari kertaa prötkäyttämässä. Pönttökommentti se on tuokin ja masoksiteja aina riittää. Kun on kauhalla annettu niin ei voi lusikalla vaatia sanoi vanha kansa ja kovasti se oli oikeassa siinä sitten. Avohoito on hyvä tietysti yhteiskunnan kannalta ei kulu paljon rahaa niille sitten. Näille avohoitopotilaille ei pitäisi antaa tietokonetta. Kirjoittelevat sitten työkseen ja kiusaavat ihmisiä.

    • prosessix

      Hei taas dubaitar.... muistatko yhtään kävisikö vessaan suomen 10 s, 20 s, 50 s vai ei mikään näistä? Mikä se kolikkoautomaatti on? Otetaanko siellä pankkikortilla kolikoita vai arabiemiraattien seteleillä? Oliko jokaisessa näissä hotellissa - siis siinä viimeisessä rantahotellissakin - ostoskeskus veiressä? Onko siellä sellaisia tilanteita, ettei pääse turvallisesti siirtymään hotellin ja ostoskeskuksen väliäkään jäämättä auton alle? Kiitos

    • dubaitar

      Me työnsimme kaikki suomen kolikot yhteen automaattiin mutta ei saatu sieltä yhtään mitään. Kaikki kolikot se kyllä nielaisi. Mitä sitä niillä suomenrahoilla. Ei ulkomailta saa niillä yhtään mitään. Automaateistakaan. Emme mitään kolikoita sitten nähneetkään koko matkalla enää. Hotellissa laukunkantajapoika ei antanut 100 dollarin setelistä mitään takaisin. Kumarteli vain kovasti ja häipyi. Mies sanoi että kallis maa tämä Dubai. Joka huoneessa on melkein parveke. Sieltä katselimme sitä ostoskeskusta mutta emme mitään nähneet. Autoja meni kauheasti. Mies koitti jääkaapista ottaa oluen mutta ehdin hätiin. Menimme kävelemään sitä ostoskeskusta etsimään. Löytyi se mutta se oli kadun toisella puolella emmekä uskaltaneet katua ylittää. Kiersimme sitten hotellin kun oli kuuma. Menimme hotellin ravintolaan. Mies otti kanapaloja ja minä lasagnen. Mies koitti tilata olutta itselleen mutta joimme vettä.

    • prosessix

      Lähtikö paluulento Dubaista vai Abu Dhabista? Onko Abu Dhabin kenttä paljon pienempi kuin Dubain jättikenttä? Missä vaihdoitte rahaa ja paljonko kannattaisi vaihtaa 2 hengelle ? Saiko hotelliin viedä syötävää ja juotavaa (alkoholitonta) vai tarkastetaanko hotellin ovella kuten jossainTurkin hotelleissa? Saitteko hyvin hankittua pullotettua vettä?

    • prosessix

      Mitä hotelissa maksoi syöminen? Söittekö kaikissa eri 3:ssa hotellissa?

    • prosessix

      Miten te sitten pääsitte vessoihin kun mistään ei saa kolikoita?

    • prosessix

      Käsitin, että jokaisen 3 eri hotellin vieressä ostoskeskus - eikö niihin mihinkään pääse?... kunnei pääse tien yli.... Muistatko minkä hotelleiden vieressä on ostoskeskus, johon turvallisesti pääsee? kiitos

    • dubaitar

      Nimimerkkiäni on käytetty häirikkökirjoituksiin sekä dubaittaren sisko jolla ei ole mitään tekemistä kanssani.Lopetan kirjoittamisen koska muut vastaavat häiriköinnillä.Varmaan myös nimimerkkiä käyttävä vittuilija ja muut häiriköt.Tapelkaa keskenänne.

      • Trxtrxtrtr

        Vaikutat niin tyhmältä naiselta, että olisi ollut parempi, ettet sitä kirjoittamista olisi koskaan aloittanutkaan.


    • dubaissamuutamankerran

      dubaitar kuinka paljon totta kuinka paljon mielikuvitusta nämä juttusi. Tuokin 100 dollaria tippinä niin totta ihmeessä ne sen rahan ottaa jos tarjoat eikä kysy että haluatko 95 takaisin. Mutta kuka hullu sellasta tarjoaa. Mihin aikaan lienet ollut siellä koska kertaakaan kun olemme olleet siellä siellä ei ole ollut trooppista ilmastoa eikä liikaa kosteutta. RAvintoloista ei Dubaissa ole puutetta. Voit syödä minkä ruokakulttuurin ruokaa haluat ja useiden hotellien ravintoloissa saat myös alkoholijuomia (kannattaa tarkistaa etukäteen). En itse koskaan kokenut katujen ylittämista hankalaksi (on en alikulutkin!!!) vaikka eka kertaa mukana oli alle 10 v lapset . En toki minkään TSS matkaa suosittele (juuri googlaillessani "kaikenlaista" löysin ja jo tuo lehden välissä oleva mainoskuori alkoi piipata varoitusta), ottakaa hyvät ihmiset selvää. Toki jos olette laumasieluja jota haluatte kulkea lauman mukana koko ajan ilman omaa aikaa niin siitä vaan. Dubaihin saa lentoja ominpäinkin ja silloin voi viettää enemmän aikaa omin päin, AbuDhabiin pääsee bussille ja niin kai Sharjahiin (joka on muuten kuiva emiraatti eli ei alkoholia myydä missään)

    • dubaissamuutamankerran

      Jos yöpymiset on luksushotelleissa tai 4 tähteäkin rittää niin niissä kyllä oli ihan huonehintaan kuuluvana pullovettä. Hyvät ihmeset kun mietitte jotakin hotellia niin googlatkaapa, tripadvisorista löytyy arvosteluja ja hotellien sivuilta kaikenlaista tietoa hotellista. Ja luottokortti pelaa emiraateissa, ei tarvi miettiä miten rahaa ja voihan niitä euroja siellä perillä vaihtaa

    • prosessix

      TSS Dubai: Millainen opas oli? painostiko hän ostamaan retkiä tai koruja yms.? Selvisittekö hyvin pakkomyyntipaikoista koru-nahka-matto?

    • VoeMahoto

      Pakkomyyntiä, pakkomyyntiä... Ei kukaan tule sun lompakosta väkisin ottamaan rahaa tai luottokorttia. Jos tälläseen kohteeseen joutuu, istuu nurkassa hiljaa , näpyttelee kännykkää, eikä katsokaan myytäviä tuotteita ja sulkee korvansa kaikelta myyntipuheelta. Ei ota mitään kontaktia myyjään. Voi myös mennä pihalle odottelemaan tai istumaan takas bussiin.

    • Minä rekisteröin tämän nimimerkkini koska minua vainottiin ja ilmoitin niistä ylläpidolle ja poliisille. Käytiin oikein Pasilan poliisiasemalla ja tarjosivat kahvia ja pullaakin. Oikein kiltti poliisi siellä oli ja sanoi että ylläpito on jo poistanut nuo viestit eikä niitä enää saa millään esille. Minä hieman siitä kiivastuin mutta mies rauhoitteli ja kämmenselälle taputteli. Olemme eläkeläisiä ja verenpaineetkin on korkealla ilman tällaisia ilkeitä ihmisiä. Kaikenlaisia sitä sitten on. Opas oli oikein mukava mutta liikaa huulipunaa oli ja koruja. Ties millä tavalla lie niitä hankkinut. Ei ne oppaan palkat kummoisia ole. Me olemme eläkeläisiä ei ne suuria ole ne rahat mutta olemme elämän varrella säästäneet kovasti että voimme sitten joskus matkustella. Mies sanoi että mitä niitä rahoja lapsille mutta minä sanoin että oletkos siinä. Ei niin saa ajatella. Kaikki retket otimme mitä meille tarjottiin. Mitäs sitä hotellissa istumaan kun vielä kävelemään pääsee. Kovia kauppamiehiä kaikki olivat. Aina kun joku suunsa avasi niin se yritti myydä jotakin. Mattokauppias levitti eteemme aina vain uusia mattoja niin että niistä tuli metrin pino. Pakko siltä oli pieni matto ostaa. Se sanoi että se on rukousmatto. Mies sanoi että mitä sinä rukousmatolla teet. Ajattelin laittaa se kotona seinälle. Kallis se kyllä oli.

      • Ilmalan.mies

        Voi poliisiparkoja Helsingissä. Kaduilla mellastavat muslimit ja kotimaiset häiriköt ja asemalla odottaa tyhmät suomiakat tekemässä ilmoitusta kiusatuksi tulemisestaan.


    • prosessix

      TSS DUBAI: Miten lennot, vaihdot ja jatkolennot sujui? MENO: Saitteko lämpimän ruuan sekä lennolla Istanbuliin että jatkolennolla Abu Dhabiin? PALUU: Oliko ruoka myös molemmissa yöllä tapahtuvissa lennoissa Abu-Istanbul ja Istabul-Hki?

    • prosessix

      TSS Dubai: Millä tavalla kultakauppias yritti pakollisella tehdasvierailulla myydä? ostoko joku jotain?

    • Mies vielä irvaili hotellissakin siitä rukousmatosta. Sanoi että et sinä vanha akka enää kontillesi pääse etkä siitä ylös. Eikä sellaista ilkiä enää edes katsoa. Onhan minulla jo nuo polvet vähän huonona. Ne vuodet ovat jo jääneet taakse kun kontilla oli kivaa. Vielä sanoi että seinät ovat jo niin täynnä kaikenlaista ettei matto mihinkään edes mahdu. Olemme ostaneet matkoiltamme tuliaisia ja poika niitä on käynyt kiinnittelemässä. On sitten aina vipannut muutaman satasen. Opiskelu on kallista. Onhan tuon papiksi lukeminen kestänyt jo 8 vuotta. Tytär on Norjassa ties mitä tekemässä. Joskus tuo soittelee ja kertoo tienaavansa Oslossa pari- kolme- tuhatta euroa päivässä. Mies sanoi ettei kalanperkauksella sellaisia tienistejä saa. Minä kyllä tiedän että Norjassa on hyvät palkat. Siellä on niitä öljymiehiä. Tytär sanoi että tulee käymään Suomessa kesällä. Lennot olivat mukavia mutta ahtaita ne on ovat ne tuolit. Kyllä sinne mahdun mutta ei käsinojat mene alas sitten millään. Leveämpiä tuoleja siellä pitäisi olla. Kirjoitin niistä Finnairille mutta eivät ole vastanneet.

    • prosesix

      TSS DUBAI: Miten lennot, vaihdot ja jatkolennot sujui? MENO: Saitteko lämpimän ruuan sekä lennolla Istanbuliin että jatkolennolla Abu Dhabiin? PALUU: Oliko ruoka myös molemmissa yöllä tapahtuvissa lennoissa Abu-Istanbul ja Istabul-Hki?
      Millainen opas oli? painostiko hän ostamaan retkiä tai koruja yms.? Selvisittekö hyvin pakkomyyntipaikoista koru-nahka-matto? Millä tavalla kultakauppias yritti pakollisella tehdasvierailulla myydä? ostoko joku jotain?
      Saako viimeissä Ajaman hotellissa pitää huonettaan pidempään, jos lähtö Suomeen on vasta puolen yön jälkeen? Saiko kukaan rymhässä siellä vatsatautia ruuista? Veikö opas teidät vielä takaisin Abu Dhabin kentälle vai pelkkä kuski?

      • m-l

        TSS DUBAI / ABU DHABI 28.1.-4.2.2017
        Ruoka ja juomat, myös alko, ilmaisia Istanbuliin ja AbuDhabiin ja sama takaisin tullessa. Ruuat ja palvelu oli hyviä. Yllätys, että ei maksanut, kun Finnairilla saa maksaa jo vesipullostakin. Vaihdot sujui sujuvasti, ei ongelmia kun seurasi lentotaulujen ohjeita.
        Oppaan nimeä en muista, mutta tumma,lyhyttukkainen naishenkilö. Puhui erittäin hyvää ja selkeää englantia. Ystävällinen ja auttavainen.
        Nahka-ja kultakaupoissa oli tehokasta myyntiä, mutta kyllä ne uskoivat, jos sanoi ettei osta mitään. Sellasta se muuallakin matkoilla, on sisäänheittäjiä ja kauppaajia joka paikassa.
        Paljon nähtiin, kun ostettiin se retkipaketti. Lisänä ostettiin aavikkosafari. Ei paljon omaa aikaa ollut, mutta ei me sitä kaivattukaan. Shoppailureissut voi jättää toiseen kertaan.
        Hotellit olivat tähtiensä arvoiset.
        Viimeinen pvä piti olla auringonottopäivä, mutta tulikin kamala myrsky, että tuskin pystyssä pysyi. Rannalle ei ollut menemistä. Dubaissa satoi lunta. Nähtiin sekin ihme siellä maailman kolkassa.
        Kukaan ei tietääksemme sairastunut vatsatautiin.
        Summa summarum: Olimme erittäin tyytyväisiä matkaan, vaikka vähän oli ennakkoluuloja, kun luki näitä mielipiteitä.


    • Lensimme Finnairilla Ekonomi- luokassa ja lento oli suora. Tämä siis on matkamme joulukuussa vuonna 2016. Mies sanoi että osaamme mennä sinne itsekin koska se oli tuttu paikka. Se on käynyt keskikoulun ja osaa sanoa jotain enklanniksi. Minä en sitä osaa. Millä välillä sitä olisi kouluja käynyt kun pani minut paksuksi enkä ollut kuin 15. Ei silloin kansakoulussa opiskeltu kuin ympäristöoppia, uskontoa ja laulua. Minä lauloin laulukokeessa aina sen Jänis istui maassa. Seitsemän siitä sai. Ruoka koneessa oli kuumaa ja poltin sormeni alumiinikasarissa. Mies sanoi että ykkösluokassa on porsliinilautaset ja metallisyöttimet. Minä en sitä usko. Se valehtelee aina ja nauraa sitten jos minä uskon. Lämpöä oli kai 20 astetta oikein sopivasti ja laukut olivat hihnalla. Hotellin auto tuli hakemaan, oli oikein hieno. Hotelli oli Fortune Deira. Mies sen valitsi ja sanoi sen olevan hyvä. Minä luulen että se valitsi sen halpuuden takia. Se on tosi pihi. Nyt pitää mennä tiskaamaan.

    • Matka_OK_heräteostos_ei

      Minulla matka meni hyvin, suomenkielinen opas hoiti homman hieoosti. Hotellit olivat tähtiensä arvoisia. Pari miinusta metkaan mahtui. Itselleni paluulento yöllä oli jostakin syystä vaikea, ja Istanbulin kentän siirtymä oli hankala johtuen perjantai-aamun ruuhkasta turvatarkastukseen. Toinen pettymys oli kultakaupat jonka tein. Heräteostoksissa minua vedätettiiin _oikien_ huolella. Ottakaa selvää kullan hinnasta ja vaatikaa korunne punnittaviksi. Säästytte pettymyksilä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe