Miehen kaveria

Sari42

Hyi hitto mihin on tullut sotkeuduttua ,mieheni kaveri tuli kyläilemään ja otettiin siinä aika reippaasti viiniä ja siideriä kunnes miehet läksi saunaan ja humalaisessa pikku päässäni sain "loistavan ajatuksen"ja menin ylläkkönä miesten seuraksi lauteille ,siinä illan edetessä ja viinipullojen huvetessa ajauduttiin kolmestaan sänkyyn sekstaamaan ,tuntuihan se silloin muka niin ihanalta kun tuli munaa kahdelta mieheltä ja myös jotenkin kiihottavalta ajatukselta että mieheni näkee oikein läheltä kuinka mua nai vieras mies ,mutta selviydyttyä tuntui kaikkea muuta kuin mukavalta ja nyt kun aikaa on kulunut muutama päivä niin hävettää tosi paljon ,eikä asiaa yhtään auta mieheni tivaaminen että oliko kaveri parempi kuin hän ja tuntuiko sen kulli paremmalta ja olenko pettynyt häneen tai että haluanko nyt enempi vierasta, en suosittele samaa kokeilua kenellekkään.

21

3838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rennosti.m

Ongelma on siinä, että humalassa ja selvänä ovat kaksi eri maailmaa. Mikä on ollut miellyttävää humalassa, saattaa olla miellyttävää vain seuraavan kerran humalassa, sekä päinvastoin. Mutta kokeilkaa.

Katumus on kuitenkin turhaa, tosin inhimillistä ja tavallista. Ehdota miehellesi, että aloittaisitte uudelleen alusta ja selvin päin. Voisit tarjoilla miehille teetä ja pikkuleipiä sievästi pukeutuneena lyhyeen paitaan tai puseroon, muta vittu huolellisesti sheivattuna ja täysin paljaana. On syytä käyttäytyä luontevasti, kuin olisi maailman selvin asia, että miehesi ystävän vieraillessa olet nätissä alaosattomassa asussa.

Sinä määräät tahdin. Jos tämä sinulle riittää, miehet ovat jo ikionnellisia kauniista katseltavasta. Jos haluat enemmän, varmaan miehetkin ovat siihen valmiina.

Omalle miehellesi kerro, että totta kai toisen miehen kyrpä tuo miellyttävän uutuudenviehätyksen, mutta ei se pitkällä ajalla ole oman kullan veroinen. Sano, että hän on paras. Ja niin onkin.

Vaimoni ei ole ollut yhdynnässä toisen kanssa, mutta levittänyt avoimesti suloista vittuaan muutamille miehille nähtäväksi. Minun puolestani olisi toki saanut yhtyäkin. Pidän häntä vain entistä kultaisempana, kun hän on ilostuttanut miehiä vittua levittämällä, ja miehet ovat osoittaneet herttailun perillemenon seisottamalla kyrpäänsä ilman salailuyritystä.

Hienostunut nainen käyttää vittuansa myös muiden miesten iloksi ja saa siinä itsekin iloa. Ja oma mies iloitsee myös siitä, että oma herttainen vaimo saa sekä seksuaalista iloa että iloa toisen ilostuttamisesta.

Mitään virhettä ei siis ole tapahtunut, nyt katselet vain mahdollisuuksia selvinpäin. Olet elegantti nainen, nainen par excellence. Iloa teille koko sylillinen! :)

• Kaverille_kans

Vilauttelu oli jännää alussa sitten vaimon pyllistykset kavereille sitten kaverit alkoi pyydellä vaimoni naintia ja siihen sitten suostuttiin, kavereita oli ekana kertaa neljä ja minä vaimo kylmiltään viiden ukon pantavaksi ja siinä ei ehtinyt ujostelemaan eikä jännittämään kun miehet vaihtuu yhtenään onneksi kaikki olivat kavereitani niin tarvinnut pelätä tautia ollaan jatkossa oltu 1N 2M korkeintaan 3Miestä ja vaimo

• Olenmärkänä

Hitsi ,kuinkahan voisin miehelleni kertoa että haluaisin juuri tuota mitä aloittaja kertoi ,mieheni urheilukaveri on niiiiin hot hot.

• rennosti.m

Aika monet miehet saavat kiihotusta ja mielihyvää katsellessaan, miten toinen mies nai hänen vaimoaan tai nuolee hänen vittuaan.

Sille on ihan biologinen selitys, sillä jos oma mies saa tietoonsa vaimon sivupiipahduksen, kiihottuu ja pian yhtyy vaimoonsa, kyrpä pumppaa vitusta 90 % vieraan miehen spermasta, joten mahdollisesti syntyvä lapsi on 90 %:n todennäköisyydellä oman miehen siittämä. Jos taas oma mies ei kiihotu, ei myöskään yhdy, jolloin mies ei ole mahdollisesti syntyvän lapsen isä. Siis kiihottumista aiheuttavat geenimuunnelmat periytyvät ja lisääntyvät ihmiskunnassa siihen asti, että ilmiö alkaa olla jo negatiivinen.

Olemme perineet varhaisihmisen geenit, joita on sitten sattumoisin tullut toisille, toisille ei. Aika monet miehet kiihottuvat asiasta, mutteivät uskalla kertoa vaimolleen, kun pelkäävät, että "yksiavioinen" vaimo kauhistuu.

Siis pitää ottaa puheeksi, ensin yleisellä tasolla, sitten voi kysellä, että mitähän urheilukaveri ajattelisi. Yleensäkään puhe ei pahenna seksiasioita, eikä niitä pidä ottaa haudanvakavasti. En tosin tarkoita että olisi naureskeltava tai hihiteltävä, puhumattakaan kaksimielisyyksistä, vaan sitä, että asioista voi puhua asiallisesti ilman, että maailma kaatuu ja ukkonen jylisee.

Siis kysele! Onnea teille kaikille! :)

• On hienoa kun voi jakaa peppua useammalle miehelle samalla kertaa. Todella kiihottavaa kun kisailevat kuka saa siementää seuraavaksi.

• anukseenko

paina sitä ensin ns löysät pois ja sitten kun se tulee ukkos kanssa saunaan menet perse edeltä tarjolle

• laudaturkimppa

Hienoa! Aloittajalle että kerro miehellesi että otseasiassa rakastelemisessa vieras ei ollut parempi vaan tilanne oli kiihottava ja innostava. Ei asioita pida aina laaduttaa. Tietty peniksissä on eroja ja tavoissa kuin tarjotaan kuten pimpeissäkin. Se on kaikille kasvun paikka. Jartkakaa vaan!

• kutierres

Saako doggingissa panna peppuun? Entä voiko olla myös m m pari?

• Muahaaaahahahaha

Sekstaaminen on vain suutelemista. Ilmeisesti maaltatullut alottaja ei tunne stadin slangia mutta halusi sitä kuitenkin käyttää.
      Kun en itse välitä kumppanistani pätkääkään, on aivan sama paneeko se muita miehiä kun olen läsnä. Se antaa vain itsellenikin luvan mennä paneskelemaan ketä huvittaa.

• Kimppavaimo

Minun mies tuli ehdottelemaan kolmenkimppaa yökylässä olevan ystävättäreni kanssa ,suutuin niin että tuli parin päivän aviokriisi , mutta ajatus jäi itämään ja mitä enempi mietin niin sehän alkoi tuntumaan aika kutkuttavalta ajatukselta ja kiihotuin kun kuvittelin mieheni Päivin kimpussa,no,nyt olen Päiville ehdottanut ja hän suostui oitis,nyt suunnittelemme yhdessä miehelleni toivomaansa kimppaa yllätyksenä parin viikon sisällä.

• Kotkan

Ei kannata katua,hienoa,että kerroit ja miehesi tykkäsi.jatkakaa ihmeessä onni suosii rohkeaa.Miten olisi iso tummaihoinen sänkyyn?

• sekolmasm

Minua taas vietiin kun vaimon ja hänen kaveri tuli meille jatkoille. Jotenkin se naisten keskeisen intohimon katselu vei ensin kädet itsetyydytykseen ja sit tunne kun katsellaan ei voi kun nauttia ja jatkaa orgasmiin. Seuraavana päivänä vähän hävetti, mutta nyt on sovittu pariin otteeseen samaan kasaan. Se vaan että kaverin mies ei tiedä tapahtumista mitään koska on aika omistushaluinen vaimostaan.

• Kaverille_kans

Meidän kimppakivassa on myös kavereiden vaimoja yksin koska miehet ovat mustasukkaisia vaimoistaan mutta itse naivat mielellään minun vaimoani on mielestäni kaksinais moralistisia heidän pitäisi antaa vaimojaan mys kavereille auttaisi mustasukkaisuuteen

• viina-villitsee-

Tästäkö johtuu monesti raiskaussyytökset. Kun tulee katumapäälle, niin onkin hyvä väittää että tapahtuma olikin raiskaus.

• Kiusaajakäly

Mul on tapana kahvipöydässä istuessa antaa jalkani vaeltaa siskonmiehen reidellä ja hieroa housunpäältä hänen jäykistyvää kullia ,toiveeni on että saisin hänet laukeamaan housuihinsa ,kiihottaa katsella hänen vaivautunutta ja kiimaista ilmettään ja sitä että aina pöydässä hän kiirehtii istumaan mun vastapuolelle ,tätä leikkiä ollaan leikitty useamman kerran.

• RakastajaRaju

Teetkö muille miehille myös tuota kiusaa? Imaise myös etusormeasi nopeasti ja vie se sitten kosteaan pilluusi ja kohta uudelleen suuhusi.
        Mitä jos istut lyhyessä hameessa ja jätät pikkarit pois ja ohjaat siskonmiehen varpaa kosteaa pilluasi hieroo. Tuossa on kyllä vaarana paljastuminen, kun en malttaisi, minä ainakaan pitää sormia erossa, tai voisi sokeri tipahtaa vahingossa pöydän alle ja sitä nostaessa, voisi kieleni lipaista sun kosteaa vakoa.

• Mulkkukovanakajatuksesta

Olen lesken kanssa naimisissa ja minua kiinnostasi miten hän on nussinut toisten miesten kanssa ? Minua kiihottaa se ,jos hänen entiset miehensä ovat vähintään minun veroisia rakastastelissa. Minua hän sanoo hyväksi rakastajaksi ja sitä minä kyllä oien omastakin mielestä 17,5 cm vehkeellä.

• Justus1952

Viestin aloittajalle: Jos sovussa ajaudutaan kolmistaan sänkyyn niin siitä ei saa seurata mikäänlaista jälkiselvittelyä perheen sisällä, jos näin niin oma äijä ei ole terve päästään !!!

• Kimppassa

Puhuit asiaa se mitä kimppasängyssä tapahtuu se sinne myös jää eikä kannata murehtia katua tai mikä pahinta syytellä toista jos on ollut liian kivaa

• pariskunta45

Meillä on samoja kokemuksia. Suosittelen olemaan selvinpäin. Kokemuksia on hyviä ja joitain huonompia.Enemmän hyviä

• Kaverille_kans

Et ole tehnyt mitään väärin, ainoastaan miehesi kaverille hyvän olon

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3329
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      273
      2869
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      225
      1818
    4. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1758
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      63
      1729
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      58
      1445
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1289
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1252
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      326
      1163
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1062
    Aihe