Mulle on alkanu tulemaan jatkuvasti jotain pop up mainoksia jotka aukeaa aina uuteen välilehteen. Skannasin koneen Malwarebytesilla ja se löysi haittaohjelmia, jotka sain poistettua. Mainoksia tulee silti, vaikka enää Malwarebytes ei löydä koneelta mitään haitallista. Oon kokeillu eri cleanup tooleja, poistanu Chromen ja ladannut uudestaan, ladannu adblockin jne. mut mikään ei toimi. Osaisko joku sanoa mitä kannattais tehdä?
Vastaukset 4
- Toivotonnnn
Mulla ihan sama homma, menee järki. Mikään ei auta.
- Auttakeehyvätihmiset
Auttakaa nyt , minulle kans tulee näitä ilmoituksi että olet voittanut. Miten ne voidaan estää?
- nämäpitäisauttaa
Tyhjennä koneesta. TEMP kansio ja selaimen historia.
Asenna selaimeen lisäkkeet. Ghostery ja noscript. - nämälisäksivieläkuntoon
Sen lisäksi muokkaa selaimen asetuksia. Ilmoita netti sivustolle, ettei ne seuraa netin käyttöäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901369
- 46748
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit64683- 87678
- 20669
- 53618
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o133597- 51592
- 47591
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde61561