Terve. Itellä on tuntunu jonkin aikaa tuolla silmän yläosassa roskia, oon aika varma et siel ois joitain roskia joka aamu kun herään niin tuntuu selvästi että olisi roskia. Mitä pitäs tehä? Pistäskö mennä vaan silmälääkärille?
Roskia silmässä (ehkä)
Makesx
3
99
Vastaukset
- Silimätputtoo
No jopas on vaiva voisko olla kuivat silmät? itel oli kuivat silmät ja tuntu ku ois silmät roskia täynnä mutta kannattaaha se käyvä lääkäris jos vaivaa
- makesx
Voisko johtuu siitä et mul ois ny silmät kuivat? Ite mietin et ku mul taipuu semmosii läpinäkyvii ripsii tonne silmää ni voisko ne kuivattaa niitä ja saada roskien tuntemuksen aikaan?
- näinarvelisin
Luultavasti vaivasi johtuu kuivista silmistäsi. "kokemusta on " .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749