Mitä tehdä?

IhastunutPoika

Olen 13-vuotias poika ja olen ihastunut samalla luokalla olevaan tyttöön. Me tiedetään toisemme, mutta emme 'hengaa' koskaan tms. Saatan sanan pari vaihtaa silloin tällöin hänen kanssaan, useimmiten minun aloitteestani. Ne on olleet tähän asti kouluun liittyviä asioita :D

Tyttö on rauhallinen, kohtelias eikä ollenkaan villi. Osaa olla tunneilla ja keskittyy koulunkäyntiin. Ei kuitenkaan mikään hikke, kuten en minäkään.

Ihastuin häneen tämän lukuvuoden alkaessa, kun hän tuli luokalleni.

Kysymykseni:

Mistä tiedän, ovatko tunteet molemminpuoliset?
Miten tutustun tyttöön? (Veikkaan, että hän hämmentyisi ja pitäisi outona, jos äkkiseltään alottaisin tekemään tuttavuutta hänen kanssaan. Sana kiertäisi pikkuhiljaa ympäri koulun yms.)
Ja ennen kaikkea, mitä pitää tehdä?
Olen suht urheilullinen ja huumorintajuinen. Olen vain laiha ja lyhyt, tyttö saattaa olla jopa jotain sentin pidempi. Olen tyytyväinen ulkonäkööni, ja pukeutumiseni ei ole mitenkään junttia. En pidä yleensä mitään polvipussisia kollareita.
En myöskään kaiva nenää tms (hyi).

Mitkä on tsäänssit? Toivon runsaasti vastauksia. Toivoisin, että jokin päivä olisin kyseisen kauniin ja ystävällisen tytön kanssa pari (kuten arvata saattaa).

Neuvoja, vastauksia!

26

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vvepsu

Alat juttelee sille pikku hiljaa enemmän kysymää kuulumisii ja kysele silt jotaa ja jos teil on joku yhtein juttu nii jutelkaa siitä

• IhastunutPoika

Kiitti. Tosin ainoa yhteinen juttu taitaa olla koulu. Me molemmat (ainakin tietääkseni) lenkkeillään mutta olen ihan liian ujo esim. Pyytämään lenkille. Ehkä joku tyyliin "Ootko kova juoksee" tai "Sähä kerroit sillon harrastavas juoksua/lenkkeilyä" vois toimia hyvänä keskustelunavauksena niinkun pelkälle juttelutuokiolle.

• Ja jos pidät sen kaiken ystävyytenä, etkä koeta tehdä siitä parisuhdetta, niin teillä on hyvät mahdollisuudet pysyä ystävinä vuosikausia. Sen jälkeen parisuhteellakin on onnistumisen mahdollisuuksia.

Jos taas haluat parisuhteen jo nyt ja sattuisit sen saamaankin, niin siitä tulee lähes satavarmasti taas yksi teinisuhde, joka kestää korkeintaan muutaman kuukauden ja sen jälkeen saatatte vihata toisianne sydämienne pohjasta.

Ihastuminen on normaalia ja inhimillistä, mutta kannattaa myös pysyä realistina pitkän tähtäimen onnistumismahdollisuuksien suhteen.

• IhastunutPoika

En mä aatellut ryhtyä parisuhteisiin ainakaan vielä, varsinkaan kun tunteiden molemminpuolisuudesta ei tiedä. :D

• aidsssssssssssssss

Kuulostat läskiltä paljonko painat ?

• itäsuomenasukki

Mä oon 13 tyttö... oon luokan hiljanen tyttö jonka parhaat kaverit on sosiaallisii eikä kovinkaa hiljasii, eli villejähän nuo.:) Itse olen lähinnä hiljaa uusien ystävien kanssa ja en yleensä itse aloita keskustelua vaikka todella haluaisin. Mutta mä sanoisisin että sun pitäisi joko tutustua ensin sen kavereihin ja sitä kautta rupeaisit jättämään sen kavereita huomiotta ja olisit sen ihastuksen kohteen kanssa. Se toimisi muhun.;)

• IhastunutPoika

Sen kavereista osa on olut mun luokalla aikasemmin, ja tunnen ne ihan ookoo.
        Kiitti muuten neuvosta, tuota sietää kokeilla, varsinkin jos olet samantyylinen luonteelta kuin ihastuksen kohteeni. ;)

• 3456345634564356

En tietenkään tiedä miten sosiaalinen ihminen olet mutta oma neuvoni on mennä vain puhumaan hänelle. Keksit vain jonkun kivan juttuaiheen ja jos tyttö liittyy tähän keskusteluun (kysyy kysymyksiä ja vastaa pidemmin) hän on kiinnostunut. Jos ei niin sitten ei.

• IhastunutPoika

Kiitos. :)

• IhastunutPoika

Kiitti kaikille neuvoista, mun ongelma on se, että olen liian ujo. Olen monesti illalla nukahtanut miettien eri tapoja jutella hänelle yms. Katson nyt, miten etenen. Saa neuvoa lisää :)

• Ujouden aiheuttamaa kuumotusta ja perhosia vatsanpohjassa voi vähentää käyttämällä somea tms: lähesty häntä "etänä" laittamalla viesti jossain systeemissä, jota molemmat käytätte.

Keskustelun voi avata vaikka sillä juoksemisella. Voit vaikka kysellä jotain treeniohjelmasta, hyvistä lenkkeilyreiteistä, varusteista kuten esim. kengistä jne.

P.S. Olen kuullut, että monista ujous on söpöä. :)

• IhastunutPoika
        Oldie kirjoitti:

Ujouden aiheuttamaa kuumotusta ja perhosia vatsanpohjassa voi vähentää käyttämällä somea tms: lähesty häntä "etänä" laittamalla viesti jossain systeemissä, jota molemmat käytätte.

Keskustelun voi avata vaikka sillä juoksemisella. Voit vaikka kysellä jotain treeniohjelmasta, hyvistä lenkkeilyreiteistä, varusteista kuten esim. kengistä jne.

P.S. Olen kuullut, että monista ujous on söpöä. :)

Kiitti paljon!! Toivottavasti se ujous sitten on söpöä... :D

• boy14
        IhastunutPoika kirjoitti:

Kiitti paljon!! Toivottavasti se ujous sitten on söpöä... :D

onx sulla seisonut kun katselet häntä?

• Esups

Hyväksy se, että teidän suhde ei kestäisi paria viikkoa kauempaa ja unohda hänet. Näin pääset helpoimmalla.

• Tarviitkoapuu

.. Ujous on usein todella söpöä.. Varsinkin jos se ujo on poika.. Oon melkeen 12 ja en siis samanikänen.. Mutta multakin liikenne pari neuvoo jolla saa pojat/tytöt kiinnostuu

Suoraa puhuminen voi olla hieman haastavaa.. Joten aloita viestittelystä.. Kysy jonaki päivänä vaikka:mitä tuli läksyksi? Ja tälläsii ihan perus kommentteja.. Sitte ala koulus tuijottelee siihen, ja hymyilee sillee ujosti.. Mut muista et sen ikäsil tytöil on aina bestikset, jolle ne kertoo KAIKEN.. Ensin kannattaa selvittää kuka sen bestis on koska muuten voi tapahtua kiusausta/kiusoittelua.. Sitte jonaki päivänä sä voit tehä alotuksen ja kysyy että onko hetki aikaa et mulla ois pari asiaa.. Sitte vaa juttelet sille siitä että sä pidät siitä ja et pitääkö se susta.. Enempää en osaa auttaa

• Isäpappaneuvoo

Ota elämä käteen ja tee heti aloite! Nyt tai ei koskaan! Et ole ikuisesti nuori ja saatat menettää hänet!!!!!

• Älä tee mitään. Sinun iässäsi siitä ei kuitenkaan tulisi mitään. Muutenkin rakkaus on huono pohja parisuhteelle, sillä se on ohimenevää.

Jos ei siis viesti mennyt perille: ÄLÄ TEE MITÄÄN! Säästä itsesi sydänsuruilta ja pysy kaukana parisuhteista tuossa iässä.

• IhastunutPoika

Saa vastailla lisää ja neuvoa. :)

• Esups

No ole vittu mies ja mene puhumaan sille, äläkä ole mikään säälittävä pelkuri.

• IhastunutPoika

Saa neuvoa lisääkin. Huom, kannustaa ja neuvoa, ei kommentteja tyyliin "grow some balls" "unohda se"

• Kommentoi ja liketä sen juttuja somessa.

Pistä joku kaveri asialle: se voi ohimennen sanoa tytölle kahden kesken, että "ooksä kuullut että IhastunutPoika on ihastunut suhun" tms.

Old school - tapa olisi kirjoittaa kirje ja pyytää vaikka elokuviin. :D

Eikä me ilkeitä olla, kun me ollaan pessimistisiä. Elämän realiteetit vaan on mitä on, eikä teinisuhteilla ole käytännössä tulevaisuutta. Tuskin löydät vielä edes viiden vuoden päästä sen ihmisen, jonka kanssa perustat perheen.

Mutta ainahan voi haaveilla ja toivoa. Sekin kuuluu kasvamiseen.

• Hhhjkgffgvvv

Ööö

• ES__Jonne

1. Kysyt alax oleex munqaa?
      2 ???
      3. Muna piluun 😋

• Öääää

Kikkeliii

• aidssssssssssssss

Ota munaa suuhun

• Jhffddddddd

Kjgjbgg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      59
      3913
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      163
      3001
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      156
      2178
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      17
      1907
    5. 138
      1780
    6. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      46
      1662
    7. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      279
      1522
    8. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1488
    9. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      241
      1406
    10. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      71
      1366
    Aihe