Matulauma tiistaina

Askakko

Kauhea matulauma suunnisti kohti keskustaa.

31

466

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivielläitsesaa

Mistähän ne on karannu ? varmaan kotimaansa ankeita oloja,tänne Haminan paratiisiin, olikohan menossa TE-toimistoon ilmoittautumaan työttömyys kortistoon pääsevät työministerin listolle jos sasiivat takuu eläkkeen.

• Nykyaikana

Höh, ei TE-toimistoon voi mennä ilmoittautumaan työttömyyskortistoon. Se hoidetaan netissä, kuten muutkin palvelut. :D

• ananastukka

Hurmaavassa Haminassakin kulttuuri rikastuu siis. Kukahan tälle elintasosurffareiden asuttamissuunnitelmalle on antanut puoltavan äänen?

• nepäsne

vihervassarit

• heppikev0inen

• kysympä-vaan

• ItämaanSankarit

Jarrupoljin ollut viimeaikoina ihmeellisen liukas. Toivottavasti ymmärtävät kävellä jalkakäytävällä.

• jamilahtiko

Itäväylän linjaauto pysäkillä oli yhtenä päivänä.

• Itäväylänp

Juu Itäväylän pysäkille näin mäkin niitä kerran kun joku Syyrialaisperhe, tai Irakilaisperhe? astu bussista ulos. Oli äiti isä pikkutyttö ja vaunuissa lapsi. Toi pikkutyttö näytti ihan samalta ku yhdessä videossa, missä sama? pikkutyttö harjoittelee kaulan katkontaa nukella.

• Neekerinkyrpaa-

Jamilahden kansanopiston insinjööri opiskelioita

• Suomipulassa.fi

Tuleeko niistä Suomen tulevia pelastajia tietämyksellään.

• kylkaivissiinii

tulee, elleivät ala keskenään sotimaan ja tee uutta aleppoa pohjolaan.

• Ukkojäärä

Hävetkää idiootit!!

• JohanOnJutut

Löytikö ne sen keskustan vai jäikö pyörimään ympyrää?

• Toivossa3lel3n

Niitä nyt toistaiseksi on. Katsotaan kuinka moni vetelys palaa kielteisen saaneena puremaan hiekkaa ja juomaan kamelin...

• halal

Koska rakennetaan ensimmäinen moskeija Haminaan?

• Joukkoraiskaus-

Koska ensinmäinen muslimi hirtetään haminassa.

• MinaSomaliaKultaHammas-
        Joukkoraiskaus- kirjoitti:

Koska ensinmäinen muslimi hirtetään haminassa.

Köyttä jo rasvataan

• panzer

No ei muuten mutta massa on haitallista silloin kun pitää lähteä liikkeelle nopeasti.

• hhyug

Miksi esim. Tavja Halonen jne hyväksyy Palefacen vihapuheet ja väkivaltaan kiihoittavan kappaleen, kun taas viattomia syyllistävät ja eikä saa puolustautuakaan matuija vastaan ja vaikka mitä muuta... No kun koska Tavja Halonen ja ne muut olla mielisairasta porukkaa. Mitäköhän niille on syötetty myrkkyä, ku ovat noin mielenvikaisia? vai kohdistuuko heihin voimakas Mind Control sateliitista käsin??
        Onko olemassa salista tekniikkaa minkään vertaa maailmassa, nimittäin kun kerran on olemassa kieroja ihmisiä, niin kai sitä on salaistakin tekniikkaa kehitelty jolla sekoittaa päättäjien päitä salaa, tai jopa suoralta kädeltä ohjata, salassa meiltä, piilossa tehtyä??

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5147
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2159
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1817
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1217
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe