Onko sinulla sellaista laitetta, millainen olisi paras? Puhdistsin sillä pienen vessan ja pienen suikuhuoneeni lattiat, joissa nyt uudet kamalat vaikeasti puhdistettavat tummat laatat, ei saa rätillä niitä puhdistettua ja valkoisia silikonijäämiäkin vielä jossain. Huhhuh, millaiset lattiat tuli, jotain muuten varmaan hyvää Pukkilan laattaa mutta sitä älyttömän hankala pestä.
Ostaisin hyvän näppärän höyrypesurin
4
<50
Vastaukset
Minulla on kaksi, toinen käy myös lattianpesuun, toinen on pienempi.
Ei tule pestyä sillä lattioita, on mielestäni hidas mikrokuitumoppiin verrattuna.
Pienelle alalle riittää pieni höyrypuhdistin, sitä käytän hankalasti puhdistettaviin paikkoihin.
Minusta niissä ei ole paljon eroa muuten kuin hinnassa ja joissakin on mukana ikkunanpesin ym...
En kyllä pese ikkunoitakaan höyrypuhdistajalla, liian hidasta.- sottapytty1
onko sinulla wc pönttö siellä vessassa???
silikoni pois partaterällä tai vastaavalla.- hempppavvn
tottakai vessassa on wc pytty.
- siistijätäti
Mullakin pieni höyrypuhdistin. Puhdistan sillä pesuhuoneen kokonaan, myös saunan, WC:n ja keittiön kaakelit. Sillä saa kalkkisaostumat kätevästi pois. Mutta sen "huono puoli" on siinä ettei sitä tule otettua esiin tarpeeksi usein: se pitää kaivella esille, täyttää vesisäiliö ja odottaa että vesi kuumiaa ja höyryä alkaa muodostua. Parempi, kalliimpi malli on sellainen joka myös imee likaveden pois, se maksaa jo monta sataa, minä ainakin pärjään pienemmällä, halvemmalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022166- 991557
- 1211273
- 801265
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601014- 511007
- 36932
- 33804