Nettiradiolaite

pinelli2

Onko teillä jo jos niin minkälainen nettiradiovastaanotin? Tosi radioharrastajalta kai tuollainen täytyy löytyä. Mitäs asemia kuuntelette?

12

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fmdx_fi

Ihan älypuhelin on. Hyvin toimii vaikka tropoa välillä esiintyy. Koskaan ei ole essi yllättänyt.

• IkiWanhaLäppäri

Mulla on läppäri. Kuuntelen yleensä vain kotimaisia. Kokeiltu on: kuuluu myös ulkomailta

• rlupamaksettu

Ylepuhetta on tullu kuunneltuu. Kuuluu ilmankin.

• digiholisti

Minulla rigi raksuttaa digimodeilla yhteyksiä automaattisesti, nyt lokissa 36 000 yhteyttä!

• eihäntää

Kaukana hamssitouhusta. Ei sitä ollenkaan.

• digiholisti
        eihäntää kirjoitti:

Kaukana hamssitouhusta. Ei sitä ollenkaan.

Maailma muuttuu ja hamssien muututtava mukana ja digimodet nykyaikaa parhaimmillaan, tietokoneohjelmat suoltaa yhteyksiä automaattisesti lokiin, voi käydä välillä vaikka kaupassa ja lokiin kertynyt sillä ajalla parisataa yhteyttä kun keli on hyvä ja asemia riittävästi bandilla.

Tosinaan ajan kahta, kolmea bandia yhtä aikaa, viimeksi oli 36 000 yhteyttä ja nyt niitä 42.174 kusoa.

• Hommasin HAMA DIR 3010 -nettiradion ja olen ollut tyytyväinen. Sillä nimittäin pystyy hakemaan asemia kätevästi esim. musiikkityylien ja sijainnin perusteella. Kun sitten löytää mieleisen aseman, tulee kuunneltua sitä viikottain. Eniten olen kuunnellut kanadalaisia sporttiradioita ja musiikkipuolelta 1.FM Funky Expressiä ja Funky Corneria.

• toteaja-
    • Kyllä_kelpaa

Yamahan RX-V575 soittaa nettiradiot ja hyvin soittaakin.

• koff_off_off

Kuuluuko siinä toi pussyness fm uusi musiikkijukeboksi kanava ?

• repeater
      • NewsOrleans

Miten niin kohta? Jazz on ollut muotia jo yli sata vuotta. Jotkut juntit eivät vaan ole vielä huomanneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe