Nettiradiolaite

pinelli2

Onko teillä jo jos niin minkälainen nettiradiovastaanotin? Tosi radioharrastajalta kai tuollainen täytyy löytyä. Mitäs asemia kuuntelette?

12

391

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fmdx_fi

Ihan älypuhelin on. Hyvin toimii vaikka tropoa välillä esiintyy. Koskaan ei ole essi yllättänyt.

• IkiWanhaLäppäri

Mulla on läppäri. Kuuntelen yleensä vain kotimaisia. Kokeiltu on: kuuluu myös ulkomailta

• rlupamaksettu

Ylepuhetta on tullu kuunneltuu. Kuuluu ilmankin.

• digiholisti

Minulla rigi raksuttaa digimodeilla yhteyksiä automaattisesti, nyt lokissa 36 000 yhteyttä!

• eihäntää

Kaukana hamssitouhusta. Ei sitä ollenkaan.

• digiholisti
        eihäntää kirjoitti:

Kaukana hamssitouhusta. Ei sitä ollenkaan.

Maailma muuttuu ja hamssien muututtava mukana ja digimodet nykyaikaa parhaimmillaan, tietokoneohjelmat suoltaa yhteyksiä automaattisesti lokiin, voi käydä välillä vaikka kaupassa ja lokiin kertynyt sillä ajalla parisataa yhteyttä kun keli on hyvä ja asemia riittävästi bandilla.

Tosinaan ajan kahta, kolmea bandia yhtä aikaa, viimeksi oli 36 000 yhteyttä ja nyt niitä 42.174 kusoa.

• Hommasin HAMA DIR 3010 -nettiradion ja olen ollut tyytyväinen. Sillä nimittäin pystyy hakemaan asemia kätevästi esim. musiikkityylien ja sijainnin perusteella. Kun sitten löytää mieleisen aseman, tulee kuunneltua sitä viikottain. Eniten olen kuunnellut kanadalaisia sporttiradioita ja musiikkipuolelta 1.FM Funky Expressiä ja Funky Corneria.

• toteaja-
    • Kyllä_kelpaa

Yamahan RX-V575 soittaa nettiradiot ja hyvin soittaakin.

• koff_off_off

Kuuluuko siinä toi pussyness fm uusi musiikkijukeboksi kanava ?

• repeater
      • NewsOrleans

Miten niin kohta? Jazz on ollut muotia jo yli sata vuotta. Jotkut juntit eivät vaan ole vielä huomanneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3825
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3340
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      71
      3247
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2800
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      51
      2404
    6. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      50
      2101
    7. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1943
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      42
      1921
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1739
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1718
    Aihe