Nettiradiolaite

pinelli2

Onko teillä jo jos niin minkälainen nettiradiovastaanotin? Tosi radioharrastajalta kai tuollainen täytyy löytyä. Mitäs asemia kuuntelette?

12

362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fmdx_fi

Ihan älypuhelin on. Hyvin toimii vaikka tropoa välillä esiintyy. Koskaan ei ole essi yllättänyt.

• IkiWanhaLäppäri

Mulla on läppäri. Kuuntelen yleensä vain kotimaisia. Kokeiltu on: kuuluu myös ulkomailta

• rlupamaksettu

Ylepuhetta on tullu kuunneltuu. Kuuluu ilmankin.

• digiholisti

Minulla rigi raksuttaa digimodeilla yhteyksiä automaattisesti, nyt lokissa 36 000 yhteyttä!

• eihäntää

Kaukana hamssitouhusta. Ei sitä ollenkaan.

• digiholisti
        eihäntää kirjoitti:

Kaukana hamssitouhusta. Ei sitä ollenkaan.

Maailma muuttuu ja hamssien muututtava mukana ja digimodet nykyaikaa parhaimmillaan, tietokoneohjelmat suoltaa yhteyksiä automaattisesti lokiin, voi käydä välillä vaikka kaupassa ja lokiin kertynyt sillä ajalla parisataa yhteyttä kun keli on hyvä ja asemia riittävästi bandilla.

Tosinaan ajan kahta, kolmea bandia yhtä aikaa, viimeksi oli 36 000 yhteyttä ja nyt niitä 42.174 kusoa.

• Hommasin HAMA DIR 3010 -nettiradion ja olen ollut tyytyväinen. Sillä nimittäin pystyy hakemaan asemia kätevästi esim. musiikkityylien ja sijainnin perusteella. Kun sitten löytää mieleisen aseman, tulee kuunneltua sitä viikottain. Eniten olen kuunnellut kanadalaisia sporttiradioita ja musiikkipuolelta 1.FM Funky Expressiä ja Funky Corneria.

• toteaja-
    • Kyllä_kelpaa

Yamahan RX-V575 soittaa nettiradiot ja hyvin soittaakin.

• koff_off_off

Kuuluuko siinä toi pussyness fm uusi musiikkijukeboksi kanava ?

• repeater
      • NewsOrleans

Miten niin kohta? Jazz on ollut muotia jo yli sata vuotta. Jotkut juntit eivät vaan ole vielä huomanneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      183
      4815
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      40
      2556
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1729
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1348
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1193
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1190
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      887
    Aihe