Onko teillä jo jos niin minkälainen nettiradiovastaanotin? Tosi radioharrastajalta kai tuollainen täytyy löytyä. Mitäs asemia kuuntelette?
Nettiradiolaite
12
559
Vastaukset
- fmdx_fi
Ihan älypuhelin on. Hyvin toimii vaikka tropoa välillä esiintyy. Koskaan ei ole essi yllättänyt.
- IkiWanhaLäppäri
Mulla on läppäri. Kuuntelen yleensä vain kotimaisia. Kokeiltu on: kuuluu myös ulkomailta
- rlupamaksettu
Ylepuhetta on tullu kuunneltuu. Kuuluu ilmankin.
- digiholisti
Minulla rigi raksuttaa digimodeilla yhteyksiä automaattisesti, nyt lokissa 36 000 yhteyttä!
- eihäntää
Kaukana hamssitouhusta. Ei sitä ollenkaan.
- digiholisti
eihäntää kirjoitti:
Kaukana hamssitouhusta. Ei sitä ollenkaan.
Maailma muuttuu ja hamssien muututtava mukana ja digimodet nykyaikaa parhaimmillaan, tietokoneohjelmat suoltaa yhteyksiä automaattisesti lokiin, voi käydä välillä vaikka kaupassa ja lokiin kertynyt sillä ajalla parisataa yhteyttä kun keli on hyvä ja asemia riittävästi bandilla.
Tosinaan ajan kahta, kolmea bandia yhtä aikaa, viimeksi oli 36 000 yhteyttä ja nyt niitä 42.174 kusoa.
Hommasin HAMA DIR 3010 -nettiradion ja olen ollut tyytyväinen. Sillä nimittäin pystyy hakemaan asemia kätevästi esim. musiikkityylien ja sijainnin perusteella. Kun sitten löytää mieleisen aseman, tulee kuunneltua sitä viikottain. Eniten olen kuunnellut kanadalaisia sporttiradioita ja musiikkipuolelta 1.FM Funky Expressiä ja Funky Corneria.
- toteaja-
Tämmönen jo myynnistä poistnut on:
http://www.trustedreviews.com/logitech-squeezebox-radio-review
Lisäksi on Sonos systeemit, joka ei kyllä ole enää parasta mitä on tarjolla - Kyllä_kelpaa
Yamahan RX-V575 soittaa nettiradiot ja hyvin soittaakin.
- koff_off_off
Kuuluuko siinä toi pussyness fm uusi musiikkijukeboksi kanava ?
- repeater
http://www.tsfjazz.com/plist/CARTM110.mp3
jazz on kohta muotia sitä todistaa LaLa-Land elokuva - suosittelen.- NewsOrleans
Miten niin kohta? Jazz on ollut muotia jo yli sata vuotta. Jotkut juntit eivät vaan ole vielä huomanneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402