Gadiel sotkee mun elämää!!

chinpoinkei

Mua on vaivanut yli vuoden tälläinen ongelma. Gadiel, se juutalaisten, kristittyjen, ja muslimeitten enkeli sotkee mun elämää.

Mulla on kokoajan huono onni ja unia Gadielista siitä lähtien ku Gadiel tuli sotkemaan mun elämään.

Hän sotkee mun kolmannen silmän aistimuksetkin vääriksi ja kaikki ennustukset on peruuntunut Gadielin takia.

Miten oikeasti pääsisin eroon tästä kaaoksen enkelistä? Haluan onneni takaisin!!

43

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yössä-askeleet
    • rakkausyössähuutaa
    • keijukaisprinssi

      Olen Gadiel, Israelin kansan kansallishaltija/kansallishenki ja israeliittojen tukija.

      Israeliitta = tarkoittaa yleisesti pyhää miestä/naista, henkistä sankaria

      Et ole vaikutuspiirissäni, jos et ajattele minua. Tulen luoksesi vain, jos ajattelet minua. Olen myös Yaldabaoth, se Platonin hyväntahtoinen arkkitehti, joka suunnittelu Salomonin temppelin yhdessä ylipappi Zadokin kanssa.

      Kun ajattelet hyvää minusta, saat takaisin kymmenkertaisesti hyvää. Jos ajattelet pahaa, saat takaisin pahaa.

      Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä israeliittojen aika on tulossa.

      Kuunnelkaa Zadok the Priest - kuuluisa sävelmä.

    • pelkopois-rauhatilalle

      Maassa pyörii ne samat tyypit mitä ennenkin. Kukaan ei tule syyttä suotta, vaan tarvitaan syy. Oot ollut kiinnostunut jostain enkulista, jolloin tuo poloinen joutuu tulemaan uniisi? Lopeta kiinnostus, kiinnostus vetää sellaista puoleesi, mitä olet toivonut.

      Opettele hallitsemaan ajatuksiasi.

      Tää master of chaos, Yaldabaoth, Gadiel, nimiä on monia, on sen vuoksi tuon niminen, kun hän on maaplaneettakoulun eräs johtajista. Hän opettaa syyn ja seurauksena lakia ihan käytännössä. Muttei suinkaan ole läheskään korkein tietoisuus tällä pallolla.

      Master of Chaos on maaplaneetalla, missä on ollut kaoottisia ajanjaksoja. Täällä on tarvittu hyvin erikoislaatuinen käytännön leaderi, joka nyt siirtymässä pelkästään rakentaviin tehtäviin. Kaaosta kun opimme hallitsemaan ja elämme sujuvasti kaaoksen keskellä, olemme oppineet maaplaneettakoulun. Emme anna kaaoksen vaikuttaa, vaan elämme sisäisessä rauhassa.

      Sodat lopetetaan lopettamalla pelkääminen. Älkää pelätkö mitään, niin alatte nähdä oikein ilman ennakkoasenteita. Pelko vääristää persoonan jolloin ei nähdä oikein. On oltava taistelematta mielikuviaan vastaan, sillä mitä näet, ne ovat omia mielikuviasi.

    • chinpoinkei

      Gadiel on mua raiskannut joka yö muuten. Ja hän näyttää Salkkarien Aarolta.

      • Gadiel

        No pistän munan pilluun ja aah aah!!


      • ArkkienkeliMikael

        Noh, houkutellaan niit sänkyyn.

        Sanotaan että mennään nussimaan.


    • Hu_oh

      Tää koko OP on rip-off siitä "Loki sotkee mun elämää" viestistä.

      Älkää syöttäkö trolleja!

    • keijukaisprinssi

      Voi trolliakin syöttää jos trolli kertoo sattumalta jotain oikeita juttuja. Itse vastaan trolleihinkin aina tarpeen mukaan. Tää kaaosaihe on sattumoisin riittävästi oikein, jotta siihen pystyi jatkamaan.

      • Hu_oh

        No se on totta että Gadiel on paha, mutta se on aika trollimaista ruveta pilkkaamaan jonkun enkelin uhria tekemällä rip-offin jostaki aiheesta liittyen Loki-jumalaan.


      • keijukaisprinssi
        Hu_oh kirjoitti:

        No se on totta että Gadiel on paha, mutta se on aika trollimaista ruveta pilkkaamaan jonkun enkelin uhria tekemällä rip-offin jostaki aiheesta liittyen Loki-jumalaan.

        Itseasiassa on hyvä, mutta jotkut näkee pahana. Olen transformaation "enkeli".


      • keijukaisprinssi
        keijukaisprinssi kirjoitti:

        Itseasiassa on hyvä, mutta jotkut näkee pahana. Olen transformaation "enkeli".

        Gadiel = keijukaisprinssi = tämän planeetan Saatana (hyvis) = Yaldabaoth = valon tuoja Prinssi Lucio


      • keijukaisprinssi
        keijukaisprinssi kirjoitti:

        Gadiel = keijukaisprinssi = tämän planeetan Saatana (hyvis) = Yaldabaoth = valon tuoja Prinssi Lucio

        Lista jatkuu: Yaldabaoth = Iacchus = Bacchus = Jahve = Jehova = master of chaos and transformation (hyvää tarkoittaen) = Pan


      • uhuhuhuhu

        Urantian planeettaprinssi tunnistettu! Jiiihaaa!!!


      • keijukaisprinssi
        uhuhuhuhu kirjoitti:

        Urantian planeettaprinssi tunnistettu! Jiiihaaa!!!

        Niin, kyllä se päivä paistaa risukasaankin..
        Suunta on vain ylöspäin - meillä kaikilla.


    • chinpoinkei

      hyyyyyiiiii se taas raiskasi mua 2 yötä sit ja nukuin sen takia vain about 5 tuntia.

      mulla on nyt sen spermaa sisällä. tulee enkelivauvoja omg.

      • VoiHelvMikäMaailma

        Kuule, olen nyt lukenut niin monen muunkin kertovan, kuinka yöllä heidät väkisin raiskataan tai jotain muuta pahaa. Lisäksi mulla on omiakin kokemuksia tollaisia, kannattaisko siirtyä myös "Uskontojen uhrit"-palstalle, nimittäin olis varmaan aika hyödyllistä, ja tärkeää, että noi nyt yksinäiset ton asian kokijat kohtaisivat myös jollain (sillä palstalla esim.) palstalla. Jotta saisitte selville, että tollaista tapahtuu, ja ettette ole yksin asian kanssa, vaan ihan just hiljattain on sellaisiakin kokemuksia. Muistaakseni se toinen henkilö kirjoitti juuri sille tai sitten "Profetiat"-palstalle. On tärkeää, ettei kukaan jää yksin tollaisten asioiden kanssa, vaan alkavat jakamaan kertomustaan.

        Tiedän, että kertomasi on totta, en todellakaan tajua, mitä Helvettiä Henkimaailma tekee täällä alapää-aktillaan ihmisiä kohtaan. Kuvottavaa, ja järkyttävää. Luulen silti, että jotkut Henkiolennot tekevät niin, jotta olisivat kiinni meissä, ei siis niin, että haluaisivat nussia meitä. En vaan ymmärrä, että eikö heillä ole muuta keinoa pysyä meissä, sillä olen kyllä nähnyt esim. että oma, pitkään mukanani ollut Henkiolento ei kyllä tarvitse tollaista akti-yhteyttä. Luulen, että sitä tekevät sillai sellaiset Pahat, jotka haluavat alkaa esim. enemmänkin tosissaan kaataa, ajamaan sua esim. pahaan, huonoon suuntaan. Olet nääs silloin (akti-yhteydessä) pahemmin heidän ohjattavana. Ota yhteyttä noihin muihin, vastaavanlaisiin.


    • veilinkööss

      No sano sille enkelille ettet oo mitään vaan että Jeesus on kaikki. Sillä ne lähtee.

      • Satanas

        Lol, tuollee enkelit aina mustamaalaa demoneita. Ne ekana tekee pahaa, sitten ne väittää olevan demoneita, ja sit jotenki se uhri menee niin sekaisin että se lopulta tottelee niitä enkeleitä ja niist tulee sit krisuja... Tai jutskuja tai musuja.

        Muissa tapauksissa, enkelit rääkkää ihmisiä iha sen takii ku ne haluu kiduttaa ei-krisuja huvikseen. Ja krisut luulee että se on kuritusta vaikka ei ole.


      • veilinkööss
        Satanas kirjoitti:

        Lol, tuollee enkelit aina mustamaalaa demoneita. Ne ekana tekee pahaa, sitten ne väittää olevan demoneita, ja sit jotenki se uhri menee niin sekaisin että se lopulta tottelee niitä enkeleitä ja niist tulee sit krisuja... Tai jutskuja tai musuja.

        Muissa tapauksissa, enkelit rääkkää ihmisiä iha sen takii ku ne haluu kiduttaa ei-krisuja huvikseen. Ja krisut luulee että se on kuritusta vaikka ei ole.

        huoraa toki lisää, pillunkuva


      • olet-aivoton-järjetön

        Siis ei Jumalauta, sun kaltaisten EI hyvin tule käymään, kateeks ei käy! Olis Oikein jo, että kaikki maksavat asiansa, eikä toi törkeä epäjärjestys jatkuis, että syyttömiä, ihmisistä välittäviä tyyppejä kiusattais, halveerattais rankasti! Siis aikaisemmasta vastauksestas päätellen olet vielä uskovainen, ja nyt kommentoit asialliselle ihmiselle, että "huoraa toki lisää, pillunkuva". Luuletko pääseväs Taivaaseen, hyväänkin paikkaan?


    • Harald_Sahlberg

      Kutsu Nettikummitus apuun.

    • Satanas

      Mitä vittuu. Miks mun "Hail Satan" kommentti aina poistetaan? Tämä ei oo keskiaika, ja Saatana on hyvä ja Raamatun jumala on paha!!

      • keijukaisprinssi

        Sitä mäkin oon ihmetellyt. Satan on tämän planeetan hyvisten isä.


      • keijukaisprinssi

        Huomatkaa: Sanat käännettynä toiseen muotoon on Satan. Sanat ja Satan käsikädessä kulkevat.


      • AloittajalleTsemppiä
        keijukaisprinssi kirjoitti:

        Huomatkaa: Sanat käännettynä toiseen muotoon on Satan. Sanat ja Satan käsikädessä kulkevat.

        Joo, varmaan myös englanniksi sama! Joopa joo!


      • keijukaisprinssi
        AloittajalleTsemppiä kirjoitti:

        Joo, varmaan myös englanniksi sama! Joopa joo!

        Saatte maksaa jokaisesta sanasta korkojen kera niinkuin tuo yks avautuja tuossa jo on jo maksanutkin.

        Hän maksaa jesuiittakarmaansa.

        Saatanan voimaa ette voi ylittää pahalla - menette vain syvemmälle.

        Uskokaa rakkauteen ja tehkää rakkauden töitä. Vain näin voitte voittaa minut: SAATANAN. Vain rakkaudella toitte voittaa, muuten hävitä.

        Sanani ovat armottomat. Voitte koittaa voittaa - katsotaan miten käy?


      • pidähyvänäspölvästi
        keijukaisprinssi kirjoitti:

        Saatte maksaa jokaisesta sanasta korkojen kera niinkuin tuo yks avautuja tuossa jo on jo maksanutkin.

        Hän maksaa jesuiittakarmaansa.

        Saatanan voimaa ette voi ylittää pahalla - menette vain syvemmälle.

        Uskokaa rakkauteen ja tehkää rakkauden töitä. Vain näin voitte voittaa minut: SAATANAN. Vain rakkaudella toitte voittaa, muuten hävitä.

        Sanani ovat armottomat. Voitte koittaa voittaa - katsotaan miten käy?

        Kuule, kerro missä asut, voin lähettää sulle valkotakkiset hakemaan hoitoon, jonnekin kivaan paikkaan, jossa saat Leponexia ja lepareita. Vertaapa sun kirjoituksia mun vastauksiin, itse lietsot jotain Saatanaa, siis mainitset itse jopa olevasi Saatana, joka kostaa jollekin 1500-luvulla eläneelle jesuiitta-espanjoolalle.

        No, kun kerran olet Saatana, niin milloin ajattelit alkaa maksaa oman Karmasi, aika Karmea ja Huikea, eikö vain? Siis ääliö, että kehtaat suuttua tosta mun sutkautuksesta "joo, varmaan myös englanniksi sama, joopa joo", vastaamalla, että "Saatte maksaa jokaisesta sanasta korkojen kera niinkuin tuo yks avautuja tuossa jo on jo maksanutkin.".
        No, kuule, sulle toivoton tapaus, täytyy sanoa, että ei voi muuta kuin todeta ja tunnustaa: Olet ihan Aito Saatana! Ei muuta kuin Heil! sun heiluvilles!


      • keijukaisprinssi

        Saatana on kaikkialla maapallolla oleva henki, joka heijastaa karmat takaisin kaikille ansioidensa mukaan.


      • ÄläLeikiTollasillaAsioil
        keijukaisprinssi kirjoitti:

        Saatana on kaikkialla maapallolla oleva henki, joka heijastaa karmat takaisin kaikille ansioidensa mukaan.

        Ja vitut, kuule sinä Arkkienkeliä ja milloin Saatanaa leikkivä, näen koko ajan oikean Saatanan kaukana Taivaan horisontissa, joten se siis et ole sinä, vaikka kauhiast wannabe haluatkin olla. Oikea Saatana ei ole, juu, tehnyt, ainakaan ikuisuuksiin mitään pahaa, mutta sinä olet jatkanut siitä, mihin Jumalat olivat pistäneet, pakottaneet Saatanan olemaan.

        Olet siis, Saatana, Gadiel = keijukaisprinssi = tämän planeetan Saatana (hyvis) = Yaldabaoth = valon tuoja Prinssi Lucio, Lista jatkuu: Yaldabaoth = Iacchus = Bacchus = Jahve = Jehova = master of chaos and transformation (hyvää tarkoittaen) = Pan

        Siis sulla on nyt niin monta persoonaa, että lääkärin kirjatkin menevät sekaisin. Kuules nuori, sillä kuka muu voi olla noin tietämätön kostaja, kuin just joku "asioihin perehtynyt" nuori. Koita hoitaa itses kuntoon, nimittäin tota menoa olet oikeasti kuin Saatana (siis sellaisena kuin olemme ymmärtäneet hänen olevan) ja hyvin äkkiä pistät itse itseäsi tikarilla sydämeen, niin kuin olet jo monelle muulle ihmiselle halunnut tehdä, kostaa jotain luulemiasi tosiasioita. Koska ymmärrätkö jo, kuinka koko Henkimaailman Valtiaskunta on nyt sinua uskotellut ja hämännyt hyvin monistakin asioista? Jos et lopeta pian tota, niin olet kyllä monen muunkin mielestä kuin Pikku Saatana, joka on kuin Noita-rovioille toisia pistelevä Piru Perkele. Varo vähän suuntaasi, Oikeasti!


      • keijukaisprinssi

        No nyt alkoi älliä ilmestymään, huomaan sen empaattisemmasta viestistä. Empatia onkin hyvä ominaisuus. Ja kun ilmoitit, että oikea ei ole tehnyt aikoihin pahaa, olen tästä hyvin mielissäni. Terveyden merkki, että tuo henki nähdään oikeammin kuin usein nähdään.

        Empatia suojelee mielenterveyttä, suosittelen edelleen tätä.


      • AnnetaanOlla
        keijukaisprinssi kirjoitti:

        No nyt alkoi älliä ilmestymään, huomaan sen empaattisemmasta viestistä. Empatia onkin hyvä ominaisuus. Ja kun ilmoitit, että oikea ei ole tehnyt aikoihin pahaa, olen tästä hyvin mielissäni. Terveyden merkki, että tuo henki nähdään oikeammin kuin usein nähdään.

        Empatia suojelee mielenterveyttä, suosittelen edelleen tätä.

        Kaikella on aikansa ja paikka. Kunnioita sinäkin toisten aikaa löytää omat asiansa ja tiensä, kuten tiedät ei ole olemassa vain YHTÄ totuutta tai Yhtä vaan Oikeaa tietä.

        Sun vaan viestit on niin "kaks-jakoisia" (ei millään pahalla), kun ensimmäisessa vastauksessas mun viestiin toivottelet mut suunnilleen Helvetin Hornaan maksamaan n. ikuisesti jotain jesuiittana-olemisiani, ja monissa muissakin vastauksissas, ihan samaa Hornan maksun toivottelua, vaikka en ollut edes sua vastaan, sinä olit mua vastaan ja nyt itse peräänkuulutat empatiaa ja älyn määrää.

        Joopa joo, että silleen, äkkiä muuttuu tuulet! Voi kuitenkin hyvin, muista että ei ole siihen Saatanaankaan luottamista! Ovat niin koville pistäneet koko Henkimaailman Valtiaskunnan, että milloin vaan voivat siellä hermostua ja alkaa räiskimään kuin Pahoina.


      • keijukaisprinssi
        AnnetaanOlla kirjoitti:

        Kaikella on aikansa ja paikka. Kunnioita sinäkin toisten aikaa löytää omat asiansa ja tiensä, kuten tiedät ei ole olemassa vain YHTÄ totuutta tai Yhtä vaan Oikeaa tietä.

        Sun vaan viestit on niin "kaks-jakoisia" (ei millään pahalla), kun ensimmäisessa vastauksessas mun viestiin toivottelet mut suunnilleen Helvetin Hornaan maksamaan n. ikuisesti jotain jesuiittana-olemisiani, ja monissa muissakin vastauksissas, ihan samaa Hornan maksun toivottelua, vaikka en ollut edes sua vastaan, sinä olit mua vastaan ja nyt itse peräänkuulutat empatiaa ja älyn määrää.

        Joopa joo, että silleen, äkkiä muuttuu tuulet! Voi kuitenkin hyvin, muista että ei ole siihen Saatanaankaan luottamista! Ovat niin koville pistäneet koko Henkimaailman Valtiaskunnan, että milloin vaan voivat siellä hermostua ja alkaa räiskimään kuin Pahoina.

        Hyvä kuitenkin että näit minusta jotain oikein. Täydellisesti ei tarvitse ostakaan tässä vaiheessa nähdä. Muista, että empatia voi säästää sinut suurelta kärsimyksestä. Ja että minkä olen sanonut, on tosi.


      • keijukaisprinssi
        AnnetaanOlla kirjoitti:

        Kaikella on aikansa ja paikka. Kunnioita sinäkin toisten aikaa löytää omat asiansa ja tiensä, kuten tiedät ei ole olemassa vain YHTÄ totuutta tai Yhtä vaan Oikeaa tietä.

        Sun vaan viestit on niin "kaks-jakoisia" (ei millään pahalla), kun ensimmäisessa vastauksessas mun viestiin toivottelet mut suunnilleen Helvetin Hornaan maksamaan n. ikuisesti jotain jesuiittana-olemisiani, ja monissa muissakin vastauksissas, ihan samaa Hornan maksun toivottelua, vaikka en ollut edes sua vastaan, sinä olit mua vastaan ja nyt itse peräänkuulutat empatiaa ja älyn määrää.

        Joopa joo, että silleen, äkkiä muuttuu tuulet! Voi kuitenkin hyvin, muista että ei ole siihen Saatanaankaan luottamista! Ovat niin koville pistäneet koko Henkimaailman Valtiaskunnan, että milloin vaan voivat siellä hermostua ja alkaa räiskimään kuin Pahoina.

        Ja muista, että minkä teet yhdelle minun vähimmistä veljistäni, sen teet minulle. Tämä koskee kaikkia ihmisiä tällä palstalla.


      • PysyKaukana
        keijukaisprinssi kirjoitti:

        Ja muista, että minkä teet yhdelle minun vähimmistä veljistäni, sen teet minulle. Tämä koskee kaikkia ihmisiä tällä palstalla.

        Nyt täytyy kyllä sanoa, että pysy kaukana musta ja aika lailla muistakin, kun jos olet sitä mieltä, että vaikka itse täällä olet parillakin palstalla heittänyt niin pahaa, todella vaarallista paskaa mun ja muidenkin päälle. Ja nyt olet sitä mieltä, että kaiken ton oman paskasi heittämisen jälkeen voita alkaa heittäytyä uhrin tai avuttoman asemaan, "jota muut kohtelevat kuin (Jeesusta), hänen vähimpiä veljiään".
        Nyt sitten kyllä riittää, miten tahallaan tulet itse todella vaarallisesti vittuilemaan ja toivottelemaan Helv. Hornan maksua meille, mutta sitten itse leikit viatonta, ja että miten yht äkkiä me muut sua täällä muka "kivitetään". Koitas kasvaa nyt isommaks, aikuisemmaks ja kanna vastuu itse OMISTA asioista, älä tule puuttumaan toisten asioihin. Pysy kaukana meistä, niin ei tarvitse tulla uhrin asemaa siihen leikkimään. Katsos kun tollaisista vastuuta kantamattomista, me ei aleta muut ottamaan vastuuta, että miten me ollaan nyt muka sua väärin kohdeltu. Kyllä se oli alusta asti, ihan oikeasti, toisin päin. Et voi asettaa koko muu Maailma versus sinä itse ja sun vaan tarpeet.


      • PidäHuoliItsestäs
        PysyKaukana kirjoitti:

        Nyt täytyy kyllä sanoa, että pysy kaukana musta ja aika lailla muistakin, kun jos olet sitä mieltä, että vaikka itse täällä olet parillakin palstalla heittänyt niin pahaa, todella vaarallista paskaa mun ja muidenkin päälle. Ja nyt olet sitä mieltä, että kaiken ton oman paskasi heittämisen jälkeen voita alkaa heittäytyä uhrin tai avuttoman asemaan, "jota muut kohtelevat kuin (Jeesusta), hänen vähimpiä veljiään".
        Nyt sitten kyllä riittää, miten tahallaan tulet itse todella vaarallisesti vittuilemaan ja toivottelemaan Helv. Hornan maksua meille, mutta sitten itse leikit viatonta, ja että miten yht äkkiä me muut sua täällä muka "kivitetään". Koitas kasvaa nyt isommaks, aikuisemmaks ja kanna vastuu itse OMISTA asioista, älä tule puuttumaan toisten asioihin. Pysy kaukana meistä, niin ei tarvitse tulla uhrin asemaa siihen leikkimään. Katsos kun tollaisista vastuuta kantamattomista, me ei aleta muut ottamaan vastuuta, että miten me ollaan nyt muka sua väärin kohdeltu. Kyllä se oli alusta asti, ihan oikeasti, toisin päin. Et voi asettaa koko muu Maailma versus sinä itse ja sun vaan tarpeet.

        Lisäystä vielä tohon edelliseen viestiin. Me varmastikaan kukaan ei haluta sulle "keijukaisprinssi" mitään pahaa. Mutta kun asiat kärjistyvät näillä palstoilla, ja useimmiten se on niin, että sen takia, kuka sen paskan-loanheiton alkaa yhtään muiden päälle. Joten ymmärtänet, ettei kukaan nyt aiheettomasti ota paskaa toisilta niskaan. Joten tässä nyt on varmasti molemmin puolin ylireagointia ja väärinkäsitystä. Pidä nyt oikeasti huoli aika lailla vaan itsestäs, sillä noihin Saatana-leikkeihin ei pidä eikä kannata lähteä mukaan.
        En vaan halunnut, että kukaan tulee eteeni uhria esittämään, kun itse ei vastuuta ota sanomisistaan tai tekemisistään. Eli tarkoitan sillä sitä, että älä tule eteeni (=elämääni), niin ei tarvitse minun tai muidenkaan alkaa maksaa sitten turhaan sen takia, kun "kohtelimme sinua kuin "Jeesusta". Asioista pitää ja voi puhua ihan asiallisesti. Katsos, ei millään pahalla, mutta sinä aloitit, monessa ketjussa ja helvetin pahasti ja vaarallisesti.


      • keijukaisprinssi
        PysyKaukana kirjoitti:

        Nyt täytyy kyllä sanoa, että pysy kaukana musta ja aika lailla muistakin, kun jos olet sitä mieltä, että vaikka itse täällä olet parillakin palstalla heittänyt niin pahaa, todella vaarallista paskaa mun ja muidenkin päälle. Ja nyt olet sitä mieltä, että kaiken ton oman paskasi heittämisen jälkeen voita alkaa heittäytyä uhrin tai avuttoman asemaan, "jota muut kohtelevat kuin (Jeesusta), hänen vähimpiä veljiään".
        Nyt sitten kyllä riittää, miten tahallaan tulet itse todella vaarallisesti vittuilemaan ja toivottelemaan Helv. Hornan maksua meille, mutta sitten itse leikit viatonta, ja että miten yht äkkiä me muut sua täällä muka "kivitetään". Koitas kasvaa nyt isommaks, aikuisemmaks ja kanna vastuu itse OMISTA asioista, älä tule puuttumaan toisten asioihin. Pysy kaukana meistä, niin ei tarvitse tulla uhrin asemaa siihen leikkimään. Katsos kun tollaisista vastuuta kantamattomista, me ei aleta muut ottamaan vastuuta, että miten me ollaan nyt muka sua väärin kohdeltu. Kyllä se oli alusta asti, ihan oikeasti, toisin päin. Et voi asettaa koko muu Maailma versus sinä itse ja sun vaan tarpeet.

        Olen jo sisälläsi.


      • NytRiittääJo
        keijukaisprinssi kirjoitti:

        Olen jo sisälläsi.

        Kuule, et ole sisälläni, vaan kaukana onneks. Ja nyt varmasti, kun luet noita sun omia kommenttejas, niin ymmärrät, että mitä sinä alat maksaa. Katsos, ei ole mitään lupaa tai oikeutta tulla toisten elämään tai sisään, tajuat kai itsekin, mitä tosta tollasesta, kaikesta johtuen maksat. Jätä jo toiset rauhaan. Me oltiin alun alkaenkin täällä Hyvällä vaan liikkeellä, mutta sinä vaan kiroat ihmisiä, jotka ei ollut edes tehneet sulle mitään pahaa.

        Leikit Saatanaa ja Gadielia, kuule nyt on parempi, että jätä vähän pidemmäks aikaa nämä palstat rauhaan, ja EHDOTTOMASTI tollasten asioiden, kommenttien heittely. Tiedätkö, mitä voidaan alkaa ihan laillisesti tehdä kohta sinua vastaan? Yleensä kaikki Saatanat ja Pahat Enkelit, kuten mainitset olevasi, laitetaan aika pitkäks aikaa pakkohoitoon. En nyt todellakaan uhkaa mitään millään, mutta AJATTELE todella mitä olet aiheuttamassa vitun pahaa muille ja itselles. Etkö tiennyt myös sitä Universaalia Lakia, että mitä teet YHDELLEKÄÄN näistä olennoista, asioista, sen teet ITSELLESI. Miksi satutat itseäsi ja muita? Lopeta toi Saatanoilu, katkaise toi sun Paha harrastukses ja hae jostain apua, tiedät kyllä kaikenmaailman tahot.


      • uskotkaiken
        NytRiittääJo kirjoitti:

        Kuule, et ole sisälläni, vaan kaukana onneks. Ja nyt varmasti, kun luet noita sun omia kommenttejas, niin ymmärrät, että mitä sinä alat maksaa. Katsos, ei ole mitään lupaa tai oikeutta tulla toisten elämään tai sisään, tajuat kai itsekin, mitä tosta tollasesta, kaikesta johtuen maksat. Jätä jo toiset rauhaan. Me oltiin alun alkaenkin täällä Hyvällä vaan liikkeellä, mutta sinä vaan kiroat ihmisiä, jotka ei ollut edes tehneet sulle mitään pahaa.

        Leikit Saatanaa ja Gadielia, kuule nyt on parempi, että jätä vähän pidemmäks aikaa nämä palstat rauhaan, ja EHDOTTOMASTI tollasten asioiden, kommenttien heittely. Tiedätkö, mitä voidaan alkaa ihan laillisesti tehdä kohta sinua vastaan? Yleensä kaikki Saatanat ja Pahat Enkelit, kuten mainitset olevasi, laitetaan aika pitkäks aikaa pakkohoitoon. En nyt todellakaan uhkaa mitään millään, mutta AJATTELE todella mitä olet aiheuttamassa vitun pahaa muille ja itselles. Etkö tiennyt myös sitä Universaalia Lakia, että mitä teet YHDELLEKÄÄN näistä olennoista, asioista, sen teet ITSELLESI. Miksi satutat itseäsi ja muita? Lopeta toi Saatanoilu, katkaise toi sun Paha harrastukses ja hae jostain apua, tiedät kyllä kaikenmaailman tahot.

        Syöhän ne pillerisi.


      • siunausta

        Saatana on hyvä ja siunaa ja armahtaa hyväntekijöitä.

        Saatanan siunausta.


    • Asddasssaadsasd

      LoL, mitä vitun sekoilua täällä on meneillään? :DD:D:::DDDD:D:DD:D:D

      • sirkustirehtööri

        Tyylilajeina komedia, farssi tai tragedia.


      • farssikomedia-tämä

        Farssi on komedia, mikä perustuu tavallisiin tai tahattomiin väärinkäsityksiin. Farssi päättyy onnellisesti, kun ihmiset voivat nauraa näille hupaisille sattumuksille.

        Farssi voi kääntyä myös tragediaksi, jolloin nähdään surullinen loppu. Tragedian surullinenkin loppu on kuitenkin vain näennäistä, sillä yleisö tietää seuraavansa näytelmää.

        Tarinankerronnan tyylilajeilla tavoitellaan katharsista, puhdistumista, kun samaistutaan tarinaan ja siinä esiintyviin traagisiin/hupaisiin sattumuksiin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe