Minut on pahoinpidelty sekä vainottu vuodesta 2012 saakka. Poliisi leimaa vainotut mielisairaiksi eikä aloita tutkintaa. PITÄISIKÖ TÄSSÄ HAASTAA VALTIO OIKEUTEEN??
Mikrosiru vainonta on totta
5
187
Vastaukset
- häiriintynytvaltiovalta
Odotella. Täällä nimittäin sama meininki.
Valistaminen kansalaisille turhan nöyristelyn sijaan aina hyvästä, sillä jo julkisesti neljännes vusisata, jo nanoteknologian asteella kehiteltyä laittoistoa todellakin käytetään ja seuraukset.... - kerroihmeessä
Miksi sinua vainotaan? Mistä se kaikki oikein alkoi?
- Anonyymi
Sinitakkinen teki rikoksen. Jäi kiinni mutta myrkytti asianajani kuoli 2 wiikkoa rikoksen jälkeen. Itse olen saanut yhden syövän ja yliajolla tappoani on yhritetty kaksi kertaa. Minut merkattiin lastenhuollon toimesta koska hain lapseni huoltajuutta mutta se vaino loppui 7 vuodessa. Nyt uusi pankkikorttini luetaan 2 viikossa vapaasti ajatteleva tunkee tyhjän kassin maksupäätteen alta kun olen maksamassa. Näin seuraavat mitä osan tulevaisuudessa. Tämän kerhon jäseneltä on takavarikoitu jopa kuutio liukuvoidetta joten ovat hyvin kiihkoissaan asiansa puolesta. Jakoivat jopa kouluissa 13v alan oppaan koulun toimesta.
- poliimies213
OLET HUIJJARI !!!! KIRJOITAT TÄNNE HULLUJA JUTTUJA !!!
- ViinatViemäriin
Olet joko hullu tai mielisairas. Mene hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339