Kokemuksia? Ritema työpaikkana

Makyd

Kannattaako hakea töihin k.o. Firmaan?

26

3159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapen.p

      Eikös tämä ole se firma missä on Puolalaisia jos jonkun verran... ei siinä, kovia tekemään joten ei haittaa. Ja on niitä joka pajassa muutenkin eli ei poikkeusta. Aika hyvin taitaapi tulla toimeen yritys, kun varmaan toistakymmentä vuotta jo ollut. Kerran muistini mukaan palanut, mutta sekin taisi olla ilmanvaihdon suunnittelus joku vika, enpäs nyt tarkemmin muista.

      • kokoomusko

        Aina kannattaa hakea töihin, omituista että sellaista täytyy edes miettiä.
        Kuinka tulee sitten toimeen työkavereiden kanssa riippuu paljon itsestä.


      • ihmetyttää

        niin justiisa, miksi ei kannattaisi hakea? Pistä hakemusta menemään ja ole kiitollinen jos saat töitä.


      • KoTako

        No kyllä mä ainakin tiedän paikkoja, joita en suosittelisi jos joku kysyisi. Työpaikkakiusaaminen, huono johtaminen ja huonosti hoidetut palkka ja henkilöstöasiat ylipäätään voi olla niin piinaa ja että valitsin itsekin joskus vaihtaa paikkaa. Toki ihmisten mielipiteet on mielipiteitä ja sekin pitää ottaa huomioon. Yleensä puskaradio kyllä kertoo työpaikoista, joissa ihmiset ei viihdy kauaa...


      • kokoomusko

        Ihmisen tavalliseen elämään kuuluu työ, ei sinne välttämättä mennäkkään viihtymään, mutta ollaan sitten vaikka "huonommassa"paikassa siihen asti kunnes parempi löytyy.


      • Kokemusta_5v
        kokoomusko kirjoitti:

        Aina kannattaa hakea töihin, omituista että sellaista täytyy edes miettiä.
        Kuinka tulee sitten toimeen työkavereiden kanssa riippuu paljon itsestä.

        Minä olen todennut, että ei kannata mennä töihin. Saman rahan saa kotio, ja sitten saa hommailla mitä mieleen pätkähtää.


      • Kuuleva

        Jaa-A.palkkaa ei makseta edes liiton mukaisesti ,ei korotuksia,yms.joo,näin on,ettei tommosiin töihin lähetä,jos työstä ei makseta palkkaa ja ylityöt ja muutkin asianmukaset lisät ala-arvosia.mikähän noita firmoja vaivaa,kun palkat alempaa ku pitäs olla kohillaan.täs olis syytä ilmottaa isoimpii tahoihin pikku firmojen toimista.tämäkin firma leimannu maalaamo toimintaa,metalli tms.maksakoot kunnon palkkaa,vois firmakin edistyä.maine jo menny,ajat sitten.


      • työehtosopimuksiatulee

        Myös pienten yritysten tulee noudattaa työehtosopimuksia. On vaikea uskoa, että niitä ei pyrittäisi noudattamaan, sillä yleensä luottamusmiehet puuttuvat epäkohtiin heti. Jos taas ei ole paikallista luottamusmiestä, yhteys omaan ammattiliittoon, joka hoitaa asiat kuntoon.


    • niiskuli1341

      Ei kannata. Jatka loisimista.

    • c6y

      Sinne vaan töihin. Kunhan kokemusta ja ammattitaitoa kertyy haet sitten kunnon työpaikkaa.

      • Jotai_rajaa

        Ei kannata, paska palkka ja samoin työturvallisuus...


      • trrhrhrtr
        Jotai_rajaa kirjoitti:

        Ei kannata, paska palkka ja samoin työturvallisuus...

        Mikä siellä mättää kun lähes jatkuvasti haetaan työntekijää? Onko työnjohdossa vikaa vai missä? Taitaa vaihtuvuus olla suuri.


    • Hpf

      Ei kannata

    • Graznos

      Itse olen tosi tyytyväinen paikkaan. Melkein 18€/tunti, kahvit saa itse keittää omalla keittimellä. Niin ja oppii kieliä, niin ei tarvitse mennä kansalaisopiston kursseille.

    • ivarvon

      Maksetaanko siellä oikein palkkaa?

    • Koneenkäyttäjä

      Mahtava työnantaja! Suosittelen. Mulla nyt täällä liksa 23.32€ tunti ja hyvin menee...

    • sfdfdsfdds

      On tosiaan minä saan myös 36.20e tunnille.

    • Graznos

      Taitaa nyt liksa olla 13-14€ pintaan jokaisella siellä.

      • Otakssäkopintästä

        Eipä taida montaa sällii olla jolla olisi yli 12e... Moni painaa 10e tai alle... Vitun pihi äijä


    • MaailmanNapa

      Minä saan 48, 56€ puolessa tunnissa, kolme lämmintä ateriaa päivässä valmiiksi pureskeltuna ja espressokahveet suklaatryffeleillä ja pitkillä viinereillä.

      • Anonyymi

        Kun on vuoden ollut samassa työpaikassa, niin pitkät viinerit ovat vähintään 50cm pituisia.


    • Erektus.vulva

      Mm pizzaa

    • Anonyymi

      kannattaa karttaa kuin ruttoa, ei helvetti

    • Anonyymi

      Kyllähän työtekijöillä on Mersua ja Audia kulkupeleinä... Et varmasti on hyvät liksat. Ai, mutta ei ne olekaan suomenkilvissä 😂

    • Anonyymi

      Että kannattaako sinne mennä hommiin. no hommiin kannattaa aina mennä. Pystyy elättämään itsensä.

    • Anonyymi

      Ritemalla on yks seksikäs nuori muidu töissä. Sen kanssa kun vähä pääsis peuhaamaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3047
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2886
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2068
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1795
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1492
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe