Parhaat luontaisavut

pro-natuur

Tähän voi listata hyväksi havaitsemiaan luontaistuotteita, joista on ollut apua vaihdevuosioireisiin.

A. Vogel Menoforce Strong salviakapselit.
Kuumat aallot lievenivät huomattavasti kun aloin syömään näitä (lahjaksi saamiani) tabuja. Parantumaton skeptikko on siis kaiketi parantunut. Hinta näyttää olevan aika tuju täällä Suomessa, mutta onneksi on tuttuja Itävallassa.

11

1244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksilöllistä_apua

Joo, ton salvian olen havainnut hyväksi minäkin sekä kaikki soijatuotteet. Ystävätärtäni ne eivät auta yhtään, minua sen sijaan paljonkin. :)

• skjdskdj

Onko kasvissyöjillä menopaussioireet yhtä pahat?

• luontoauttaa

Vaihtari oireet helpottavat kun välillä syön Royal gelee kapseleita. Hikoilupuuskat vähenee ja yön saan nukuttua, en tiedä auttaako kaikille, mutta useita luontaistuotteita kokeillut voin todeta että näistä mehiläispillereistä iso apu.

• kägklhgkjgkl

Luulen, että geeniperimä vaikuttaa enemmän. Mummollani oli helpot ja huomaamattomat vaihdevuodet. Samoin äidilläni, joka on enimmäkseen kasvissyöjä. Itselläni alkaa nyt hormonit heittää (olen vegaani), mutten ole sitä miksikään kärsimykseksi kokenut. Vuodot tihentyneet hieman ja kuumia aaltoja ollut ties kuinka kauan kierron loppu- ja alkuvaiheessa.

Pitkään luulin, että ylipainoisilla olisi helpommat vaihdevuodet, mutta asia meneekin päin vastoin. Moni kasvissyöjä lienee liikkuu ja on normaalipainossa. Se helpottaa vaihdevuosia. Siinä iässä kun alkaa muutenkin olla kaikkea kremppaa, joka liikkumatta vain pahenee. Äitini on ollut todella pirteä ja liikunnallinen vaihdevuosien jälkeen, vaikka ennätti sitä ennen sairastaa todella paljon ja vakavasti. Yhtään mitään rohtoja ei ole nauttinut, eikä niitä voisikaan ottaa muiden sairauksien lääkkeiden vuoksi.

• kuntoilija-
        kägklhgkjgkl kirjoitti:

Luulen, että geeniperimä vaikuttaa enemmän. Mummollani oli helpot ja huomaamattomat vaihdevuodet. Samoin äidilläni, joka on enimmäkseen kasvissyöjä. Itselläni alkaa nyt hormonit heittää (olen vegaani), mutten ole sitä miksikään kärsimykseksi kokenut. Vuodot tihentyneet hieman ja kuumia aaltoja ollut ties kuinka kauan kierron loppu- ja alkuvaiheessa.

Pitkään luulin, että ylipainoisilla olisi helpommat vaihdevuodet, mutta asia meneekin päin vastoin. Moni kasvissyöjä lienee liikkuu ja on normaalipainossa. Se helpottaa vaihdevuosia. Siinä iässä kun alkaa muutenkin olla kaikkea kremppaa, joka liikkumatta vain pahenee. Äitini on ollut todella pirteä ja liikunnallinen vaihdevuosien jälkeen, vaikka ennätti sitä ennen sairastaa todella paljon ja vakavasti. Yhtään mitään rohtoja ei ole nauttinut, eikä niitä voisikaan ottaa muiden sairauksien lääkkeiden vuoksi.

Samaa mieltä, että geeniperimä vaikuttaa enemmän kuin ruokavalio. Myös fyysinen kunto vaikuttaa jonkin verran, ihan sama onko lihava vaiko laiha kunhan peruskunto on normaali tai hyvä, niin säästyy ehkä niiltä kaikkein pahimmilta oireilta.

Mullekin auttoi noi mehiläiskapselit ja toinen on soija, jota olen syönyt pienen ikäni, koska olen kasvissyöjä. Hikoilut väheni Royalin myötä puoleen ja mieli pysyy tasapainossa. Suosittelen.

• nuuskas

missä muodossa ja mitä soija tuotteita käytätte? olen kokeillut joskus jotakin femi soijaa...jota sekoitetaan jogurttiin tms. ja paljonko sitä pitäisi popsia?

• kuntoilija-
        nuuskas kirjoitti:

missä muodossa ja mitä soija tuotteita käytätte? olen kokeillut joskus jotakin femi soijaa...jota sekoitetaan jogurttiin tms. ja paljonko sitä pitäisi popsia?

Mä käytän kaikkia mahdollisia soijavalmisteita jogurteista soijamaitoon ja -juustoihin lehmänmaitojuustojen lisäksi, soijarakeita aamumyslissä, tofua ruuanlaitossa, jne jne.
        Soijatuotteita on täällä Suomessakin jo monenlaisia, joten yhdellä tuotteella ei todellakaan tarvitse elämäänsä tylsistyttää. :)

• Huoh66

Frantsilan Pohjan Akka -yrttitipoista olen ainakin minä saanut helpotusta yöhikoiluun. Sisältää mm. salviaa. Lisäksi syön silloin tällöin kuurina isoa annosta E-vitamiinia (muistaakseni Solgarin tuote). Jatkuvasti ei E-vitamiinia voi isoina annoksina käyttää, mutta kuurit ok.

• enjaksakeksiänimimerkkiä
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Soija ja yleensä palkokasvit, eivät sovi kaikille.

Piparminttu- ja salviateetä käyttäessä, ainakin olo helpottuu.

Luonnosta löytyy, varmasti paljon apuja, kun jättää muuten haitalliset asiat, pois ruokavaliosta, kuten lisäaineet ym. prosessoidut ja raffinoidut rasvat, sokerit, valkoiset jauhot yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8546
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3672
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe