Ao Nangista pitäisi päästä Koh Lantalle lautalla, vai kuinka?
Meneekö joka päivä ja mistä lähtee?
Tarviiko varata paikkoja?
Onko turvallista?
Kauanko kestää matka ja paljonko maksaa?
kiitos
koh Lantalle laivalla
rtem
3
171
Vastaukset 3
- Lanta
Kokelepa googlettaa tuota samaa. Saatat jopa yllättyä kun vastaus löytyy heti. On se ihmeellinen asia se Google.
- rtem
Voi kiitos ystävällisestä vastauksesta. On se mukavaa että järjestit aikaa ja jaksoit auttaa. Hyvää päivänjatkoa
- kuisti
Osta lippu matkamyymälästä sinut noudetaan Hotellilta ja viedään Nopparat Tharan satamaan josta laiva lähtee matka Lantalle kestää n,2h rannassa odottaa auto joka vie valitsemallesi Hotellille sama käytäntö myös takaisin tullessa,kaikki tämä kuului laivalipun hintaan,meno-paluu joka oli toissatalvena 1000thb,liikennöi joka päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46450