onko mun kartta peeaa? vai eikö se ees kuulu näkyy kartal???? vai löysinkö salaisen saaren?

aabeecee

Lensin lentsikalla itään niin pitkää ku jaksoin... Sit hyppäsin ulos lentsikasta ku aattelin hyppää meree. Mutta yllätys yllätys lätsähdinkin maahan!! ja KUOLIN !!!! en siis kerenny ees tutkii sitä paikkaa... Mikä toi paikka oikee oli?? ainaki hienon näkönen saari oli.Ilmasta katsottuna...Ku putosin siis..

Mikä se paikka oli? joku salainen saari??? yritin mennä takas kattoo mutta en löytäny enää..

Mutta jospa te löydätte.. Lensin itään päin lentokoneella niin pitkään kuin jaksoin.. Ja sitten hyppäsin..

6

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Mun kaveri sano et se on löytäny kans semmosen saaren helikopterilla mut se räjähti ku se laskeutu sinne...en tiiä puhuuko totta...

    • se on vain pelkkää huhua.Jos sellainen olisi niin kyllä sielä olis ollut joku tehtäväkin jossain huhuissa on että siel on talo myytävänä (ei pidä paikkaansa koska kaikki talot pitää ostaa 100% saadakseen)toiseksi jos tuo olis totta siitä olis ollut enemmän juttua sielä täälä

      • scuubi ...

        miten voit scuubi väittää tollee???
        menisit ite eka kattoo nii ei tarvis selitellä tollasii..!!!!!!!!

        mäkin oon löytäny sen!


    • ....mä vaan....

      nii et mistä kaupungista sä lensit sillä koneella??

      • Derek

        Miksi saaresta ei oo mainintaa missään englanninkielisellä sivulla(tai muuallakaan yleensä). Ohjeetkin on epämääräset: "niin kauan kuin jaksoin". Just tommoset ohjeet antaa aihetta epäillä, että koko juttu on täyttä p***aa. Mäki taidan väittää, että kun lentää tarpeeks kauan kaakkoon, pääsee Vice Cityyn. USKOKAA NYT!!!


      • Derek kirjoitti:

        Miksi saaresta ei oo mainintaa missään englanninkielisellä sivulla(tai muuallakaan yleensä). Ohjeetkin on epämääräset: "niin kauan kuin jaksoin". Just tommoset ohjeet antaa aihetta epäillä, että koko juttu on täyttä p***aa. Mäki taidan väittää, että kun lentää tarpeeks kauan kaakkoon, pääsee Vice Cityyn. USKOKAA NYT!!!

        millään keskustelu palstalla ei ole vahvistettu että saarta olisi olemassa eli se on vain pelaajien kiusaksi keksitty että hyväuskoset pelaajat alkaa ettimään sitä.ELI SAARTA EI OLE OLEMASSA!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe