Lensin lentsikalla itään niin pitkää ku jaksoin... Sit hyppäsin ulos lentsikasta ku aattelin hyppää meree. Mutta yllätys yllätys lätsähdinkin maahan!! ja KUOLIN !!!! en siis kerenny ees tutkii sitä paikkaa... Mikä toi paikka oikee oli?? ainaki hienon näkönen saari oli.Ilmasta katsottuna...Ku putosin siis..
Mikä se paikka oli? joku salainen saari??? yritin mennä takas kattoo mutta en löytäny enää..
Mutta jospa te löydätte.. Lensin itään päin lentokoneella niin pitkään kuin jaksoin.. Ja sitten hyppäsin..
onko mun kartta peeaa? vai eikö se ees kuulu näkyy kartal???? vai löysinkö salaisen saaren?
6
551
Vastaukset
- ....
Mun kaveri sano et se on löytäny kans semmosen saaren helikopterilla mut se räjähti ku se laskeutu sinne...en tiiä puhuuko totta...
se on vain pelkkää huhua.Jos sellainen olisi niin kyllä sielä olis ollut joku tehtäväkin jossain huhuissa on että siel on talo myytävänä (ei pidä paikkaansa koska kaikki talot pitää ostaa 100% saadakseen)toiseksi jos tuo olis totta siitä olis ollut enemmän juttua sielä täälä
- scuubi ...
miten voit scuubi väittää tollee???
menisit ite eka kattoo nii ei tarvis selitellä tollasii..!!!!!!!!
mäkin oon löytäny sen!
- ....mä vaan....
nii et mistä kaupungista sä lensit sillä koneella??
- Derek
Miksi saaresta ei oo mainintaa missään englanninkielisellä sivulla(tai muuallakaan yleensä). Ohjeetkin on epämääräset: "niin kauan kuin jaksoin". Just tommoset ohjeet antaa aihetta epäillä, että koko juttu on täyttä p***aa. Mäki taidan väittää, että kun lentää tarpeeks kauan kaakkoon, pääsee Vice Cityyn. USKOKAA NYT!!!
Derek kirjoitti:
Miksi saaresta ei oo mainintaa missään englanninkielisellä sivulla(tai muuallakaan yleensä). Ohjeetkin on epämääräset: "niin kauan kuin jaksoin". Just tommoset ohjeet antaa aihetta epäillä, että koko juttu on täyttä p***aa. Mäki taidan väittää, että kun lentää tarpeeks kauan kaakkoon, pääsee Vice Cityyn. USKOKAA NYT!!!
millään keskustelu palstalla ei ole vahvistettu että saarta olisi olemassa eli se on vain pelaajien kiusaksi keksitty että hyväuskoset pelaajat alkaa ettimään sitä.ELI SAARTA EI OLE OLEMASSA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä165341Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1764253Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk173878Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst261573Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk461397- 941259
- 701237
- 1171175
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111132- 1631049