(Urheilun) unelma-arpa peruutus!!

Poikkiheti

Tilasin siis tänään 3 pakettia noita Urheilun unelma-arpoja. Myyjä puhui ainoastaan koko puhelumme ajan 30 eurosta ja kahden euron toimituskuluista. Itse ymmärsin tilauksen niin, että 3 pakettia maksaa yhteensä sen 32 euroa, mutta nyt kun vierailin heidän kotisivuillaan, selvisi, että yksi 6 arvan paketti maksaa itsessään jo sen 32 euroa eli joudun 18 arvasta maksamaan 96 euroa!!

Saanko peruutettua tilauksen heti, kun olen saanut ensimmäisen paketin, että palauttaisin sen takasin heille? Onko myös näissä tilauksissa kuluttajalla oikeus irtisanoa tilaus 14 vuorokauden aikana tilauksesta? Vai joudunko maksamaan sen 96 euroa ennen kuin saan katkaistua tilauksen??

34

7598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakimies1203

      kyllä peruutus onnistuu

    • PaskaaMyyvät

      Ilmoita poliisille.

    • MelkeinSäälin
      • mjjesse

        Eli oikeasti luulit että lopettavat sinun kerrottuasi mielipiteesi? Tai kommunistimedian uutisen perusteella? Ehkä luulet vähän liikoja itsestäsi?


    • UnelmaToimisto

      Kannattaa soittaa suoraan UnelmaArvan toimistolle, niin saa asiat selvitettyä.
      050-5439228

      Monesti noi koittelee piilotella, niin ettei ketään saisi kiinni. Mutta toimistolta ne kyllä tavoittaa.

    • Kaikkeasitäonkin

      Tuollaiset unelma arvat on hirveetä kusetusta. Kuinka tyhmä pitää olla että ostaa tommosta hölynpölyä. Ässäarpoja saa kiskalta osta mielummin niitä.

    • Kusetettuko

      Olin Unelma arvalla töissä. Luvattiin että saan 10 euroa tunnissa vähintään. En saanut. Kusetusta! Nyt sitten lapsen kanssa kärvistellään tässä että saisi ruokaa. Unelmasta ei tietoakaan. Arpa ei osunut tähän myyjään vaikka niin luvattiin.

      • taasyksihuijarimyyjä

        Ja kirjoitit sitten tuota viestiä viittä vaille kolme lauantaiaamuna?

        Kusetitko työnantajaa vai oletko vain huono äiti?


      • jauhotsuuhun

        haha jauhot suuhun


    • Eipystu

      Ei pysty peruuttamaan!!ei

      • Anonyymi

        Valitettavasti minäkin tulin kusetettua arpamyyjän toimesta: ei maininnut mitään että tilaus sisältää kolme pakettia a 32 euroa/paketti. Kysyin saako palauttaa arvat jos muutan mieleni, kylä voit palauttaa, kysyin onko mukana palautuskirjekuori, kyllä on, ja paskat ei mitään palautuskirjekuorta. Laitoin arvat ja täytetyn saatteen mukaan jossa ilmoitin,että en osta arpoja ja niitä ei tarvitse lähettää enää lisää. Mutta tänään tuli taas arpapaketti ja 32 euron lasku(PERKELE). Olen tullut tämän arpakeissin johdosta siihen tulokseen, että en ikinä osta mitään arpoja vaikka tulot olisi menossa nuorison ym. hyväksi, en myöskään tänä Jouluna marketeissa myyviltä nuorilta enkä muiltakaan.


        as. nro 1000106935 joka tuli kusetetuksi arpamyyjän taholta


    • Anonyymi

      Peruutan urheilun unelma arpa tilauksen 3 pakettia unelmaarpoja

      • Anonyymi

        Ei onnistunut minulta peruutus, laitoin kaikki ensipaketin arvat avaamattomana takaisin, saatekirjelmä jossa ilmoitin peruvani tilauksen oli mukana ei auttanut , taas tuli paketti ja 32 euron lasku(PERKELE!)
        Varmasti tulee vielä kolmaskin paketti ja 32 € lasku (PERKELE!)

        TÄYTTÄ HUIJAUSTA KOKO ARPOJEN MYYNTI! ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO!!
        as nro 1000106935


    • Anonyymi

      Onk ketä töissä täällä, millanen firma, tienaako siellä oikeesti mitään????

      • Anonyymi

        Voi tienatakkin, mut vaatii myyntiä ihaen helvetisti!!!

        Toki vaatii myös pitkiä hermoja jaksaa helvetin osaamattomia esimiehiä :D


    • Anonyymi

      Sanon irti unelma - arpojen tilaukseni Ter. Esko Kieleväinen

    • Anonyymi

      Haluan peruuttaa unelma-arvat myyjä ei puhunut mitään kestotilsuksesta sanoi vain, että kun olen maksanut 30 € niin tulee lippu Tukholman risteilylle. Palautan arvat ja älkää enää lähettäjä lisää. Otan yhteyttä kuluttajalsutakuntaan tämähän on huijausta. Asiakas nro 1200033952

    • Anonyymi

      Ootko vähän pösilö kun luulet että Suomi 24:n kautta voi perua?? Toivottavasti tilauksesi ei pääty koskaan.

      • Anonyymi

        Ei osata firmassa kouluttaa myyjiä. Eivät kerro, että maksetaan kuukausittain.


    • Anonyymi

      Peruutan unelma-arpa tilaukseni.
      Asiakas numero 1000178416

      • Anonyymi

        Peruutan arpatilaukseni
        1200015323


    • Anonyymi

      Hei! Olen nyt ostanut aika monta arpaa ja muistaakseni oli puhe kun tähän ryhdyin että kolme pakettia tulee sitten loppuu. No loppua ei näy ja joka kuukausi tulee uusi paketti. Nyt loppu! yhtään pakettia en tämän tänään tulleen jälkeen maksa.
      T Sari Iiponen
      as. no 1200031962

    • Anonyymi

      Luvattiin kyllä risteily Tukholmaan tai Tallinnaan, eipä ole kuulunut. Onkohan joku onnistunut pääsemään 200 euron risteilylle...?

    • Anonyymi

      Olen lähettänyt,teille postitse arvat.Peruin samalla tilauksen, mutta siltikin tuli kuusiarpaa.Siinäkin tiesitte,että yhdessä arvassa on voitto10€.Ei yleensä arvasta pitäisi,tietää että siinä olisi voitto.!? Nyt tulee laskuja Finvoicer Group Oy:tta.

    • Anonyymi

      Miksi Unelma arpa (Lottex) kysyy luottotietojani Suomen Asiakastieto Oy:ltä?
      En, ole saanut mitään pakettia edes.

    • Anonyymi

      moi minä peruutan 3kuukautta on kulunut joten palautan viimeisen lähetyksen terveisin hannu näppä

    • Anonyymi

      kylläpä on vaikeaa peruuttaa kun 3 pakettia tullut

    • Anonyymi

      Peruutan osallistumisen unelma-arpoihin.
      Asiakasnumero 1200001534,

    • Anonyymi

      Minulla ihan samanlainen tapaus, nyt olen yrittänyt perua mutta eipä onnistu sähköposti herjaa aina ei ole oikea puhelimeen ei vastata, miten helvetissä pääsen eroon ?

    • Anonyymi

      Olen sitoutunut vastaanottamaan 3 arpa lähetystä eli kolme kertaa 33e hintaan 99,00 euroa olen jo maksanut 4x33e en enää tätä saamaani viidettä erää maksa vaan palautan tämän lähetyksen .kokemukseni mukaan tämä teidän markkinointi on hyvin kyseenalainen eikä sovitut pidä paikkaansa joten kokemukseni on kielteinen,

    • Anonyymi

      Sama täällä minua huijattiin

    • Anonyymi

      Kukakohan näitä tilaa? Voisi kuvitella, että arpojen voittosuhde on aika pieni. Onkohan sitä missään edes ilmoitettu?

    • Anonyymi

      En ole tilannut mitään unelma arpoja nyt niitä tulee. Minä en halua niitä enkä halua maksaa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe