ihastumassa kuuroon..en olisi uskonut..en siis ajattele kuuroutta vaan sitä todellisuutta miten paljon joutuisi miettimään asioita ja kommunikointia.
No toivotaan ettei niin käy :D:D ...........että ystäviä olemme ja pysymme.
Jotenkin vaistoni sanoo..ei..
Olen "ehkä"
11
1300
Vastaukset
- Taurus_74
voi sua ressukkaa... : D : D Anna sen mennä vaan omalla painollaan. En kyllä pakota mutta joskus jokin tekee tepposet vaikka olisi ystävä : ).
- heartti
omalla painollaan kaikki :)) ei kiirettä ..
heh, mut ei ei ja ei sanoo vaistoni, en tiedä miksi ?:)jos luottaisi vaistoonsa.
Käytännössä tänne kirjoittaminen ei auta, tulipa kuitenkin kirjoitettua.
Itsehän yhdessä toisen kanssa näkee miten menisi? No joo se siitä...katsellaan:) - mä..
heartti kirjoitti:
omalla painollaan kaikki :)) ei kiirettä ..
heh, mut ei ei ja ei sanoo vaistoni, en tiedä miksi ?:)jos luottaisi vaistoonsa.
Käytännössä tänne kirjoittaminen ei auta, tulipa kuitenkin kirjoitettua.
Itsehän yhdessä toisen kanssa näkee miten menisi? No joo se siitä...katsellaan:)Ei minusta kuuro-kuuleva suhtees ihmeellistä oo, kyl vaikeudet voitetaan. Itsekin olen kokenut samaa... jotenkin sydän vaan sanoi , tämä on se oikea.
Lähinnä perhepäivälliset, niissä täytyy huomioida kuuro osapuoli, jos muut ovat kuulevia. Puheita riittää ja kuuro jää keskustelusta ulalle... - Kuuleva
mä.. kirjoitti:
Ei minusta kuuro-kuuleva suhtees ihmeellistä oo, kyl vaikeudet voitetaan. Itsekin olen kokenut samaa... jotenkin sydän vaan sanoi , tämä on se oikea.
Lähinnä perhepäivälliset, niissä täytyy huomioida kuuro osapuoli, jos muut ovat kuulevia. Puheita riittää ja kuuro jää keskustelusta ulalle...Itse olen tuota miettinyt, että olis ihana löytää kuuro miesystävä... :D Opettelisin viittomakielen ja lapsemme olisivat kenties kaksikielisiä... Rakkaudesta toiseen opettelisin minkä tahansa uuden kielen, jos kumppanini sitä käyttäisi, olisi se sitten vietnam, saksa tai viittomakieli!
- Kuuleva neito
mä.. kirjoitti:
Ei minusta kuuro-kuuleva suhtees ihmeellistä oo, kyl vaikeudet voitetaan. Itsekin olen kokenut samaa... jotenkin sydän vaan sanoi , tämä on se oikea.
Lähinnä perhepäivälliset, niissä täytyy huomioida kuuro osapuoli, jos muut ovat kuulevia. Puheita riittää ja kuuro jää keskustelusta ulalle...Itse olen tuota miettinyt, että olis ihana löytää kuuro miesystävä... :D Opettelisin viittomakielen ja lapsemme olisivat kenties kaksikielisiä... Rakkaudesta toiseen opettelisin minkä tahansa uuden kielen, jos kumppanini sitä käyttäisi, olisi se sitten vietnam, saksa tai viittomakieli!
- kuuro
Kuuleva neito kirjoitti:
Itse olen tuota miettinyt, että olis ihana löytää kuuro miesystävä... :D Opettelisin viittomakielen ja lapsemme olisivat kenties kaksikielisiä... Rakkaudesta toiseen opettelisin minkä tahansa uuden kielen, jos kumppanini sitä käyttäisi, olisi se sitten vietnam, saksa tai viittomakieli!
Mistä sit niitä kuuroja voi löytää... ainakin useimmat käyvät kuurojen yhdistyksillä silloin tällöin. Nuo5rempia löytää urheilutapahtumien ympäriltä.
Joten ei kku vaan seuraamaan vaikka teksti-tv 550 pääsivuilta sopiva aihe tapahtumiin. - Taurus_74
Kuuleva kirjoitti:
Itse olen tuota miettinyt, että olis ihana löytää kuuro miesystävä... :D Opettelisin viittomakielen ja lapsemme olisivat kenties kaksikielisiä... Rakkaudesta toiseen opettelisin minkä tahansa uuden kielen, jos kumppanini sitä käyttäisi, olisi se sitten vietnam, saksa tai viittomakieli!
sehän olisi ihan mukava juttu että haluais löytää kuuro miesystävän, no miksi ei huonokuuloista kun voi ihan kommunikoida puhumallakin. Ja kysellä miten viitotaan ja sinnepäin. Itse olen huonokuuloinen ja olen osannut viittoa ja kait vieläkin kun en ole pitkään aikaan viittoillut.
Olen käynyt kuurojen koulua jossa käytettiin paljon viittomia. - sama henkilö
Taurus_74 kirjoitti:
sehän olisi ihan mukava juttu että haluais löytää kuuro miesystävän, no miksi ei huonokuuloista kun voi ihan kommunikoida puhumallakin. Ja kysellä miten viitotaan ja sinnepäin. Itse olen huonokuuloinen ja olen osannut viittoa ja kait vieläkin kun en ole pitkään aikaan viittoillut.
Olen käynyt kuurojen koulua jossa käytettiin paljon viittomia.siis että nainen löytäisi itselleen kuuron miesystävän. Tuli varmaan väärinkäsitys jollekkin.... Toivottavasti ei käynyt niin...
Olin väsyneenä kirjoittanut tuon. - Kuuleva neito
kuuro kirjoitti:
Mistä sit niitä kuuroja voi löytää... ainakin useimmat käyvät kuurojen yhdistyksillä silloin tällöin. Nuo5rempia löytää urheilutapahtumien ympäriltä.
Joten ei kku vaan seuraamaan vaikka teksti-tv 550 pääsivuilta sopiva aihe tapahtumiin.Tuntisin kyllä viittovien joukossa itseni aika ulkopuoliseksi, sillä osaan vain muutaman yksittäisen viittoman: koira, sisään, kukka, enkeli... Niistähän tulisi hieno keskustelu! :D Aina on pitänyt mennä viittomakielen alkeiskurssille, mutta en ole saanut aikaiseksi.
- sisään...
Kuuleva neito kirjoitti:
Tuntisin kyllä viittovien joukossa itseni aika ulkopuoliseksi, sillä osaan vain muutaman yksittäisen viittoman: koira, sisään, kukka, enkeli... Niistähän tulisi hieno keskustelu! :D Aina on pitänyt mennä viittomakielen alkeiskurssille, mutta en ole saanut aikaiseksi.
Niin alkuun... itse pitää vaan rohkaistua... kyl sitä pikkuhiljaa vaa rupeaaki viittoon/kirjoitteleen ku vaa haluaa. Ei pidä lannistua. On kyl se aina alku vaikeinta, ku kukaan ei tunnu tarttuvan juttuun. Mut senkin olen huomannut, riippuu yhdistyksestä. Osa tulee kyselemään kuka olet... osa taas antaa sun itse esittäytyä, tää on vaikeampi sillo.
- aloittaja
Kuuleva kirjoitti:
itsestään tapasimme toisemme raflassa .. en voisi kuvitella etsiväni kuuroa tms., sattumaa kaikki.
He yhtä tuntevia kuin kuulevatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108