Olen "ehkä"

heartti

ihastumassa kuuroon..en olisi uskonut..en siis ajattele kuuroutta vaan sitä todellisuutta miten paljon joutuisi miettimään asioita ja kommunikointia.

No toivotaan ettei niin käy :D:D ...........että ystäviä olemme ja pysymme.

Jotenkin vaistoni sanoo..ei..

11

1277

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taurus_74

      voi sua ressukkaa... : D : D Anna sen mennä vaan omalla painollaan. En kyllä pakota mutta joskus jokin tekee tepposet vaikka olisi ystävä : ).

      • heartti

        omalla painollaan kaikki :)) ei kiirettä ..
        heh, mut ei ei ja ei sanoo vaistoni, en tiedä miksi ?:)jos luottaisi vaistoonsa.

        Käytännössä tänne kirjoittaminen ei auta, tulipa kuitenkin kirjoitettua.

        Itsehän yhdessä toisen kanssa näkee miten menisi? No joo se siitä...katsellaan:)


      • mä..
        heartti kirjoitti:

        omalla painollaan kaikki :)) ei kiirettä ..
        heh, mut ei ei ja ei sanoo vaistoni, en tiedä miksi ?:)jos luottaisi vaistoonsa.

        Käytännössä tänne kirjoittaminen ei auta, tulipa kuitenkin kirjoitettua.

        Itsehän yhdessä toisen kanssa näkee miten menisi? No joo se siitä...katsellaan:)

        Ei minusta kuuro-kuuleva suhtees ihmeellistä oo, kyl vaikeudet voitetaan. Itsekin olen kokenut samaa... jotenkin sydän vaan sanoi , tämä on se oikea.

        Lähinnä perhepäivälliset, niissä täytyy huomioida kuuro osapuoli, jos muut ovat kuulevia. Puheita riittää ja kuuro jää keskustelusta ulalle...


      • Kuuleva
        mä.. kirjoitti:

        Ei minusta kuuro-kuuleva suhtees ihmeellistä oo, kyl vaikeudet voitetaan. Itsekin olen kokenut samaa... jotenkin sydän vaan sanoi , tämä on se oikea.

        Lähinnä perhepäivälliset, niissä täytyy huomioida kuuro osapuoli, jos muut ovat kuulevia. Puheita riittää ja kuuro jää keskustelusta ulalle...

        Itse olen tuota miettinyt, että olis ihana löytää kuuro miesystävä... :D Opettelisin viittomakielen ja lapsemme olisivat kenties kaksikielisiä... Rakkaudesta toiseen opettelisin minkä tahansa uuden kielen, jos kumppanini sitä käyttäisi, olisi se sitten vietnam, saksa tai viittomakieli!


      • Kuuleva neito
        mä.. kirjoitti:

        Ei minusta kuuro-kuuleva suhtees ihmeellistä oo, kyl vaikeudet voitetaan. Itsekin olen kokenut samaa... jotenkin sydän vaan sanoi , tämä on se oikea.

        Lähinnä perhepäivälliset, niissä täytyy huomioida kuuro osapuoli, jos muut ovat kuulevia. Puheita riittää ja kuuro jää keskustelusta ulalle...

        Itse olen tuota miettinyt, että olis ihana löytää kuuro miesystävä... :D Opettelisin viittomakielen ja lapsemme olisivat kenties kaksikielisiä... Rakkaudesta toiseen opettelisin minkä tahansa uuden kielen, jos kumppanini sitä käyttäisi, olisi se sitten vietnam, saksa tai viittomakieli!


      • kuuro
        Kuuleva neito kirjoitti:

        Itse olen tuota miettinyt, että olis ihana löytää kuuro miesystävä... :D Opettelisin viittomakielen ja lapsemme olisivat kenties kaksikielisiä... Rakkaudesta toiseen opettelisin minkä tahansa uuden kielen, jos kumppanini sitä käyttäisi, olisi se sitten vietnam, saksa tai viittomakieli!

        Mistä sit niitä kuuroja voi löytää... ainakin useimmat käyvät kuurojen yhdistyksillä silloin tällöin. Nuo5rempia löytää urheilutapahtumien ympäriltä.

        Joten ei kku vaan seuraamaan vaikka teksti-tv 550 pääsivuilta sopiva aihe tapahtumiin.


      • Taurus_74
        Kuuleva kirjoitti:

        Itse olen tuota miettinyt, että olis ihana löytää kuuro miesystävä... :D Opettelisin viittomakielen ja lapsemme olisivat kenties kaksikielisiä... Rakkaudesta toiseen opettelisin minkä tahansa uuden kielen, jos kumppanini sitä käyttäisi, olisi se sitten vietnam, saksa tai viittomakieli!

        sehän olisi ihan mukava juttu että haluais löytää kuuro miesystävän, no miksi ei huonokuuloista kun voi ihan kommunikoida puhumallakin. Ja kysellä miten viitotaan ja sinnepäin. Itse olen huonokuuloinen ja olen osannut viittoa ja kait vieläkin kun en ole pitkään aikaan viittoillut.
        Olen käynyt kuurojen koulua jossa käytettiin paljon viittomia.


      • sama henkilö
        Taurus_74 kirjoitti:

        sehän olisi ihan mukava juttu että haluais löytää kuuro miesystävän, no miksi ei huonokuuloista kun voi ihan kommunikoida puhumallakin. Ja kysellä miten viitotaan ja sinnepäin. Itse olen huonokuuloinen ja olen osannut viittoa ja kait vieläkin kun en ole pitkään aikaan viittoillut.
        Olen käynyt kuurojen koulua jossa käytettiin paljon viittomia.

        siis että nainen löytäisi itselleen kuuron miesystävän. Tuli varmaan väärinkäsitys jollekkin.... Toivottavasti ei käynyt niin...
        Olin väsyneenä kirjoittanut tuon.


      • Kuuleva neito
        kuuro kirjoitti:

        Mistä sit niitä kuuroja voi löytää... ainakin useimmat käyvät kuurojen yhdistyksillä silloin tällöin. Nuo5rempia löytää urheilutapahtumien ympäriltä.

        Joten ei kku vaan seuraamaan vaikka teksti-tv 550 pääsivuilta sopiva aihe tapahtumiin.

        Tuntisin kyllä viittovien joukossa itseni aika ulkopuoliseksi, sillä osaan vain muutaman yksittäisen viittoman: koira, sisään, kukka, enkeli... Niistähän tulisi hieno keskustelu! :D Aina on pitänyt mennä viittomakielen alkeiskurssille, mutta en ole saanut aikaiseksi.


      • sisään...
        Kuuleva neito kirjoitti:

        Tuntisin kyllä viittovien joukossa itseni aika ulkopuoliseksi, sillä osaan vain muutaman yksittäisen viittoman: koira, sisään, kukka, enkeli... Niistähän tulisi hieno keskustelu! :D Aina on pitänyt mennä viittomakielen alkeiskurssille, mutta en ole saanut aikaiseksi.

        Niin alkuun... itse pitää vaan rohkaistua... kyl sitä pikkuhiljaa vaa rupeaaki viittoon/kirjoitteleen ku vaa haluaa. Ei pidä lannistua. On kyl se aina alku vaikeinta, ku kukaan ei tunnu tarttuvan juttuun. Mut senkin olen huomannut, riippuu yhdistyksestä. Osa tulee kyselemään kuka olet... osa taas antaa sun itse esittäytyä, tää on vaikeampi sillo.


      • aloittaja
        Kuuleva kirjoitti:

        Itse olen tuota miettinyt, että olis ihana löytää kuuro miesystävä... :D Opettelisin viittomakielen ja lapsemme olisivat kenties kaksikielisiä... Rakkaudesta toiseen opettelisin minkä tahansa uuden kielen, jos kumppanini sitä käyttäisi, olisi se sitten vietnam, saksa tai viittomakieli!

        itsestään tapasimme toisemme raflassa .. en voisi kuvitella etsiväni kuuroa tms., sattumaa kaikki.
        He yhtä tuntevia kuin kuulevatkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe