Startin vaihto

Vääntäähuonosti

Onko se vaikeaa CDTI 1.9 automaattiin? Starttejahan saa vajaalla parilla satasella.
Eli monenko tunnin savotta korjaamolla?

6

2798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tule.hyvämies.järkiisi

Savottapa hyvinkin. Nimittäin risusavotta, kun joutuvat keräämään kaikki harakanpesät ja majavanraadot pois ennen varsinaisen työn aloittamista. Miksi muutenkaan menisit vaihtamaan osaa, joka jo itsessään on pari kertaa kalliimpi kuin koko kosla. Siihen sitten vielä työt päälle, niin olisit samaan rahaan ostanut vaikka viisi samanlaista ooppelin p*skaa tilalle. Tai sitten ihan vaan vaihdat oikeaan autoon, jos et ole vielä aivan täysin mennyt ooppeleinesi yläkerrasta pilalle.

• kljjui

Kaveri todennäköisesti kaipaisi Älykästä vastausta ongelmaansa.
        Mikä lienee ongelmasi,todennäköisesti henkinen,hoitoa on tarjolla.tartu siihen.

• dfgdstjfdjh
      • Vääntäähonosti

Tää on tietty 1000 litrasella nitrometaani koneella ja 45mm madalluksin.

• niksmanni

Mulla on GSi Kadetissa sama kone. Vääntöä löytyy jo alakierroksilla enemmän kuin pienestä kylästä.

• Vääntäähuonosti

Tuon Misterauton sivulta juurikin katsoin noita starttimoottorin hintoja. kiitos vaan! CDTI 1.9 ja automaattiloota. Todellakin kiinnosti aluksi vain sen startin vaihtoaika. No, se selvisi, se on puolitoista tuntia.
      Ja "tule.hyvämies.järkiisi": Sinulla tuskin on varaa niin hyvään autoon, jolla ajelen ja jota joskus korjailen, eli haista sinä, hiton pöljäke, pätkä vattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1071
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe